איך למצוא עבודה בתחום האדמיניסטרציה /מזכירות (עם /בלי ניסיון) - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

איך למצוא עבודה בתחום האדמיניסטרציה /מזכירות (עם /בלי ניסיון)

חשוב לדעת שיש הרבה מודעות דרושים בתחום האדמיניסטרציה ובתחום המזכירות, חלקם דורשים ניסיון (בעיקר כאשר מדובר בתפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר או בחברות בהן יש תקן למשרה אחת בתחום, עבור אדם שאמור לנהל ולרכז את כל התפקידים האדמיניסטרטיבים בחברה).

מה חשוב לכתוב בקורות החיים כאשר מגישים מועמדות למשרות אדמיניסטרציה /משרות מזכירות?

  • פירוט מקומות העבודה בהם עבדת בתפקיד אדמיניסטרטיבי.
  • פירוט תחומי האחריות בכל מקום עבודה ותפקיד, פירוט כמותי יסייע לך להעביר את האחריות שהוטלה עליך, למשל: ניהול אדמיניסטרטיבי בחברה של 100 עובדים. אחריות על הקופה הקטנה בחברה בת 40 עובדים / ביצוע הזמנות ציוד בהיקף של 5000 ש"ח בכל שבוע / מתן שירות פנים ארגוני ועבודה מול 5 בכירים בארגון וכד'.
  • המלצות עוזרות מאוד, בתחום האדמיניסטרטיבי חשוב מאוד להראות את אמון הארגון בך, המרכיב האנושי יספק את זה בצורה מושלמת, ממליצים בכירים בארגונים יהיו יתרון עצום עבורך בחיפוש עבודה בתחום האדמיניסטרציה והמזכירות.
  • פירוט החזון והמטרות שלך באופן בולט או אפילו "בין השורות" יאפשרו למעסיק הפוטנציאלי להבין לאן פניך מועדות ואם יש התאמה בין דרישות התפקיד בארגון לחזון שלך, למשל: סטודנטים לכלכלה שמעוניינים להיכנס לארגון ספציפי ובשלב זה מחפשים עבודה בתחום האדמיניסטרטיבי בארגון בו בעתיד יוכלו להתפתח בתחום הלימודים / אדם בעל ניסיון רב בתחום הניהול האדמיניסטרטיבי שרואה את התחום כיעוד וקריירה / מי שמבקש להשלים הכנסה בתחום האדמיניסטרטיבי כמשרה חלקית או משרה לערב.


איך להתכונן לראיון העבודה בתחום האדמיניסטרטיבי?

  • בתפקידי האדמיניסטרציה יש כמה וכמה תכונות חשובות והכרחיות בלעדיהן יהיה קשה לכל הצדדים, לכן חשוב שתבליט/י את התכונות מול המעסיק (אלו שיש לך), כמו: יכולת ארגון וסדר, שירותיות, כתיבה, ניסוח והבעה ברמה גבוה (בעברית, או אם יש צורך בשפות נוספות), עבודה מול כלים בסיסיים כמו אופיס, אווטלוק, יומנים, סלולרי וכד' (יכולת ללמוד ולהכיר כלים חדשים בהם הארגון משתמש), גמישות מבחינת שעות עבודה, אמינות, שאיפות ומטרות לשנים הקרובות.
  • בראיון יהיה טוב לספר על מקרים בתפקידים בעבר, בהן אפשר לראות ולהבין איך תכונות האופי שלך באים לידי ביטוי בעבודה, כמו למשל איתור מסמכים שחסך לחברה כסף וזמן, כמו טיפול בשיחות נכנסות של לקוחות שהיו פחות מרוצים ויצירת הזדמנות לחברה להפוך אותם ללקוחות מרוצים, כמו ניהול לו"ז ויומנים של בכירים בחברה, כמו עזרה מחוץ לשעות העבודה …
  • כאשר המעסיק יבין שאת או אתה מתאימים לתפקיד, ויתן את ההצעה המפורטת לתנאים ושכר, ניתן לבנות ולבקש מדרגות שכר ותנאים שישתפרו בכל כמה חודשים עד לרמה מספקת. המעסיק ידע שאת /אתה "שחקן קבוצתי" ומוכן להוכיח את עצמך בארגון.

מה עכשיו?

  • פתח/י חשבון מחפש/ת עבודה (חינם ללא תשלום או התחייבות): לטופס פתיחת חשבון
  • בדוק/י וסדר/י את קורות החיים שלך כך שיהיו שיווקיים ומתאימים לך בול.
  • הגש/י מועמדות לכל המשרות הרלוונטיות באתר.
  • שלח/י קורות חיים גם באמצעות מערכת הפצת קורות החיים שלנו (מאפשרת לך להגיע למעסיקים נוספים בנוסף לאלו שפרסמו מודעות דרושים).

חיפוש עבודה בתחום האדמיניסטרציה יכול לקחת זמן, חשוב מאוד להתמיד ולהישאר רעננים ו"בעניינים" כל הזמן, לעתים צריך להיות מוכנים לתנאים או דרישות שפחות מתאימים באותו רגע כדי להיכנס לארגון ולהוכיח ולהראות את היכולות שלך.

משרות והצעות עבודה בתחום האדמיניסטרציה

בהצלחה!

 

 

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון