עבודה זמנית לצעירים (בחו"ל) - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

עבודה זמנית לצעירים (בחו"ל)

 ישראלים צעירים רבים, אחרי שרות צבאי, לפני או אחרי לימודים ואף בזמן חופשות בוחרים לצאת לטיול בחו"ל. כיום, אפשרות קורצת לצעירים היא שילוב של עבודה זמנית בחו"ל בה הם חוסכים כסף ואז יוצאים לטיול ביעדים שונים או חוסכים עבור לימודים. רבים מצליחים לשלב טיול תוך כדי עבודה ומכיוון שהעבודה היא בחו"ל הם רואים בכך טיול משולב בעבודה. זו חוויה בפני עצמה לגור ולעבוד בחו"ל, להתוודע לתרבויות אחרות ולהיחשף להתמודדויות שונות.



הכנות לפני יציאה לחו"ל 

עוד לפני שיוצאים מישראל יש להתכונן. בחירת יעד, בדיקת אפשרויות, הכנת ויזה במידת הצורך, ייעוץ רפואי ובטחוני לגבי היעד ועוד. קיימות חברות ישראליות רבות העוסקות בתחום עבודה זמנית בחו"ל וכדאי להתעניין ולבדוק פרטים דרכם. חיפוש קצר באינטרנט יעלה עשרות חברות העוסקות בסוג זה עבודות.

חוקיות וחוקי עבודה בחו"ל
לא כל עבודה זמנית בחו"ל היא חוקית, גם אם היא נעשית דרך חברה ישראלית. כדאי לשאול בסביבה הקרובה או דרך פורומים באינטרנט מה ישראלים חוו ומה הם מציעים. איזה חברה אמינה, מה סוג העבודה, האם היא חוקית, האם העבודה רווחית וכדומה.

ויזת עבודה בחו"ל
בהתאם למדינה בה הצעיר בוחר לעבוד יש לבדוק את תנאי קבלת הויזה לעבודה. כל מדינה וחוקיה. במידה והצעיר בוחר לעבוד דרך חברה מסודרת, החברה תדאג לבקשת ויזת עבודה זמנית ותדאג לחוקיות העסקתו בהתאם לחוק המקומי.

תנאים
רוב העבודות המוצעות בחו"ל הן במכירות. השכר כולל משכורת בסיס נמוכה ואחוזים מהמכירה (לרוב בין 20-30%). 

תחומי עבודה מרכזיים

עבודה בעגלות
עבודה פופולרית מאוד בקרב ישראלים בחו"ל הבוחרים לעבוד עבודה זמנית. כמעט בכל מרכז מסחרי מוצבות עגלות מכירה למוצרים שונים כדוגמת מוצרי טיפוח, תכשיטים, קעקועים, חפצי אומנות ועוד. המוכרים נדרשים לעמוד במרכז המסחרי ולהציע את מרכולתם לעוברים ושבים. צעירים המגיעים לסוג זה של עבודה עוברים לרוב סדנאות קצרות בפיתוח יכולות מכירה.

טיפול בילדים
מטפלת או אופר בסלנג המקצועי היא עבודה נדרשת מאוד בקרב משפחות יהודיות או ישראליות המתגוררות בחו"ל. לרוב כוללת העבודה קבלת חדר אצל המשפחה עם כלכלה מלאה. זו עבודה יציבה אך השכר אינו גבוה במיוחד ומקשה לחסוך.

אבטחה
יוצאי יחידות קרביות יכולים להשתלב בקרב חברות אבטחה ישראליות הפועלות בחו"ל ומספקות שירותי אבטחה. עבודה בטחון בחו"ל היא בדרך כלל עם תשלום יחסית גבוה ואתגר. לרוב עבודות כאלו דורשות התחייבות ארוכה יותר מעבודות מכירה.

הובלות
תחום עבודה פופולרי ונדרש. עבודה פיסית אך רווחית.

הדרכה
הדרכות במחנות קיץ מטעם הסוכנות, קהילות יהודיות או ארגונים יהודיים שונים. עבודה מהנה ואיכותית. עבודה קצרה, לרוב מתקיימת בחופשת הקיץ.

מכירת תמונות
עבודה במכירות היא עבודה שבה מוכרים תמונות וציורים משמן או איכות אחרת. העבודה מתקיימת בנקודת מכירה קבועה או מדלת לדלת. מתאימה לבעלי יכולת מכירה גבוהה, נחושים ואסרטיביים.

מנעולנות
תחום יחסית חדש בין הצעות העבודה בחו"ל.

לוח עבודה בחו"ל
למציאת הצעות עבודה בחו"ל ניתן להיכנס בלוח הדרושים שלנו לקטגוריית עבודה בחו"ל.

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון