עבודה ככלי עבודה - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

עבודה ככלי עבודה

כל אחד רואה את העבודה בעיניים שלו, סגנונות מגוונים מנקודות מבט שונות:

- עבודה למימוש עצמי.
- עבודה להשגת יעדים בקריירה.
- עבודה שהיא זמנית.
- עבודה כדי לעבור את החופש.
- עבודת החלומות שלי.

יש כאלה שבאמת עובדים את עבודת החלומות, מקצועות כמו רוכב אופניים מקצועי, טייס ניסוי למצנחי רחיפה, נהג מירוצים, צלם אקסטרים, טייס, שייט יאכטות, אפילו אדריכל צמרת וצייר לדעתי הם מקצועות מדהימים שמי שעוסק בהם הוא בר מזל. 

אבל, מנקודת מבט שונה קצת אפשר לחשוב שהפיכת תחביב או אהבה למקצוע יכולה איפשהו לפגום בכיף ובהנאה ולהפוך תחביב לעבודה יכול להביא קצת פחות תחביב וקצת יותר מחוייבות. לא לכולם יש את האפשרות הזו של להפוך תחביב למקצוע ולא כולם יסכימו לעשות מהלך כזה גם כשתינתן להם ההזדמנות המקצועית. 

עבודה זה כדי להרוויח את הכסף והמשאבים כדי לממש את עצמך בשעות הפנאי, זה מה שהייתי שומע מהחברים הקרובים שעובדים במקומות בהם, אפשר לנחש, לא כל כך אהבו לעבוד, לעבוד במקום שלא מספק גורם לך לבזבז כסף כדי להפיק הנאה ולפצות את עצמך במקומות אחרים, נורא קשה לעבור תקופה ארוכה כזו. 

עבודה בעצם, כפי שאני רואה אוצה, היא כלי. כלי שבאמצעותו ניתן להגיע למימוש עצמי, כלי שדרכו אפשר למצוא דרך חיים, כלי שמאפשר לנו להרגיש התקדמות מסויימת, כלי שמשמש כל אחד בשלבים שונים של חיינו למטרות שונות. 

לא צריך להיות כבד, למצוא עבודה זה קל אם באמת רוצים לעבוד, ופשוט מאוד אם מתייחסים לזה באופן שצריך, עבודה זה דבר זמני גם אם מצאת את עבודות חלומותיך וגם אם לא. 

שיהיה לך יום נעים, עבודה נעימה, מה התפקיד הבא שלך ?

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון