תיאור
מפעל וותיק ברמלה בתחום ייצור מטבחים, תפקיד: ניהול מלאי, הזמנה של חומרי גלם, ניהול מעקב אחרי הזמנות ואישור תשלום לספקים, ניהול מחסן- סדר וארגון, אחריות על קבלת סחורה וניוד למחלקות, הוצאה וקבלת סחורה, טיפול במלגזות- טיפולים, טסט וכו'.
70 אחוז ניהול מחסן ו30 אחוז רכש.
תנאים טובים למתאימים/ות.
עובד חברה מיום הראשון עם כל התנאים של החברה.
דרישות
ניסיון קודם במחסן -חובה.
יכולת ניהול מו"מ עם ספקים- חובה.
רישיון על מלגזה- יתרון.
עדיפות לבעלי ניסיון מחברות יצרניות.
הגעה עצמית למקום עבודה.
תיאור
עזרה למחלקת הרכש – הקלדת הזמנות, מעקב אחר הזמנות רכש, מעקב אחר דרישות רכש, עדכון נתונים במערכת, טיפול בבעיות אספקה
עזרה למחלקת הלוגיסטיקה – תכנון מסלולים לנהגים ולסוכנים, סיוע בניהול מלאי ועדכון מערכות.
דרישות
שליטה ביישומי Office (בדגש על Excel)
שליטה בתוכנת PRIORITY- יתרון
אחריות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות
זמינות ל-3–4 ימים בשבוע לפחות
תיאור
לחברה ישראלית גדולה המבצעת פרויקטים הנדסיים בניגריה דרוש מנהל רכש / קניין.
התפקיד מחייב העתקת המגורים- Relocation לאפריקה בתנאי רווק, כולל 4 חופשות בשנה, כל חופשה בת שבועיים.
תכולת התפקיד:
חלק מצוות העוסק ברכש וקניינות ציוד ופריטים ממדינת היעד ומהעולם.
דרישות
- ניסיון של עד 8 שנים ברכש וקניינות כולל חלקי חילוף לרכב וצמ"ה, ציוד וחומרי בנייה ותשתיות ועוד.
- ניסיון ברכש וקניינות בינלאומי / לוגיסטיקה / שילוח ועוד.
- איתור ומו"מ עם ספקים מקומיים (בניגריה) ובינלאומיים (מחוץ לניגריה).
- שליטה מלאה באנגלית- חובה.
- נכונות להעתקת המגורים-רילוקיישן לאפריקה בתנאי רווק.
תיאור
אחריות על תהליך ייבוא חג ומוצרים נוספים
פתיחת הזמנות רכש במערכת
קבלת הצעות מחיר ממשלחים
מעקב ובקרה אחר המשלוחים
אישור חשבוניות יבוא
ביצוע הזמנות מספקים עפי הצורך
דרישות
יכולות ודרישות לתפקיד:
• ניסיון של שנה לפחות במשרה דומה - חובה
• שליטה טובה בתכנות "אופיס" - חובה
• שליטה מלאה באנגלית ובעברית – חובה
• הכרות עם "פריוריטי" – חובה
• תעודת קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי - יתרון
• יכולות אישיות: יכולת עבודה עצמאית, דייקנות, אחריות אישית, סדר וארגון, נכונות לעבודה עם ממשקים מרובים.
פרטים נוספים: משרה מלאה ממשרדי החברה (קיבוץ גן שמואל), התחלה מידית.
כפיפות: ניהול צולב של מנהל רכש ומנהל לוגיסטיקה
תיאור
משרה מלאה מעניינת ומאתגרת ימים א'-ה', 8:00-17:00 בפ"ת.
עבודה בחברה גדולה ויציבה.
תיאור התפקיד:
בדיקה וטיפול במוצרים במסגרת אחריות באתרי יצרן
מימוש אחריות לציוד מספקים מקומיים וטיפול בהחזרות RMA .
קבלת ציוד מספקים,ניפוק ציוד לטכנאים, הכנת משלוחים ליצרנים בחו"ל.
עבודה פיזית קלה -בליקוט ציוד ממשטחים וניפוק לטכנאים.
דוחות בקרה, טיפול בחוסרים, קידום ומעקב הזמנות למול ספקים.
עבודה למול מס' ממשקים: מנהלי שרות, מחסן , מעבדה, טכנאי /ת שטח
דרישות
דרישות: אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה במערכת פריוריטי
Office & Excel ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית, תקתקנות ,יחסי אנוש טובים
עבודה שיטתית, סדר וארגון, דיוק, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
לחברה תעשייתית באזור העמקים דרוש/ה פקיד/ת רכש טכני למח' אחזקה,
הזמנת ציוד למכונות , מעקב אחר ביצוע טיפולים של ציוד ומכונות,
הכנסת הזמנות רכש למע' ומעקב ביצוע, קשר עם ספקים בתחום ציוד טכני .
עבודה 5 ימים בשבוע , .8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)
דרישות
יכולת קריאה והבנת שרטוטים – יתרון גדול
ידע בציוד טכני, חלקים באחזקה, כלי עבודה - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה במח' אחזקה.
ידע ביישומי מחשב – חובה (ידע בפריורטי – יתרון ).
יכולת הגעה עצמאית
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
לחברה דינאמית בצמיחה דרוש/ה פקיד/ת רכש ויבוא עם ניסיון .
ניהול מלאים, ניהול עתודות, ביצוע וקליטת הזמנות ועוד
דרישות
ניסיון קודם
קליטה מהירה
ידע בתוכנות
ידע ויכולת להתכתב באנגלית
תיאור
איש רכש ומחסנאי
דרישות
יידע בסיסי ברכיבי אלקטרוניקה ומכניקה.
ניסיון ב word ו excel
אנגלית ברמה סבירה