דרושים מכירות | הצעות עבודה בק-אופיס | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום מכירות במקצוע בק-אופיס

מכירות


בק-אופיס


נמצאו 20 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

WE'VE Jobs

תיאור

לחברת מימון מובילה דרוש.ה רפרנט.ית רפרנט יועצי משכנתאות
התפקיד:תיאום פגישות מול יועצי משכנתאות,שיחות חמות וקרות ליועצי משכנתאות,בק אופיס שוטף,מתן תמיכה למנהלי אזור,תיעוד במערכות ממוחשבות,השתתפות בכנסים מקצועיים ופרויקטים שיווקיים.
תנאים מצוינים,סיבוס יומי,חניה,הזדמנות להשתלב בחברה מובילה בצמיחה ולמידה של תחום המשכנתאות מקרוב.

דרישות

ניסיון במכירות 1-3 שנים - חובה
תודעת שירות גבוהה - חובה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת קרגל בע"מ בלוד דרוש/ה איש/ת Back-Office למחלקת שיווק ומכירות.
תחומי אחריות: טיפול במשרד בתיקי לקוחות עבור מספר מנהלי תיקי לקוחות (אנשי מכירות בשטח).
אחריות על טיפול בהזמנות, ניהול מלאים, מענה לפניות שירות וממשקים פנים-ארגוניים.
**תנאים טובים למתאימים !!

דרישות


דרישות התפקיד
- שליטה מלאה בשפה העברית, אנגלית ברמה טובה.
- עבודה במשרה מלאה: 07:00-16:00 או 08:00-17:00 עם אפשרות לשעות נוספות לפי הצורך.
- יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
- ראש גדול, שירותיות, חריצות, יסודיות ועבודה בצוות.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת התמודדות ויצירתיות במצבי לחץ.
- עמידה ביעדים.
דרישות נוספות:
- שליטה ביישומי מחשב, כולל OFFICE ואקסל.
- ניסיון עם מערכת פריוריטי - יתרון.
- ניסיון ביצוא - יתרון.

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה היושבת בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת מכירות.
עבודה במחלקת מכירות, במשרדי החברה, מענה טלפוני, פרונטאלי, צ`אט באתר, תמיכה באנשי מכירות, הכנת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, הכנת דוחות ועוד.
עובד/ת חברה מיום הראשון, א`-ה` 8:00-15:00 או 8:00-16:00.


דרישות

ניסיון במכירות ואדמיניסטרציה- חובה.
ידע ביישומי מחשב (Office)- חובה.
ניידות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

נתון למשא ומתן

משרה חלקית

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחצי / שלושת רבעי משרה,
אנחנו מחפשים אותך, מנהל/ת מכירות עם ראש גדול, שרוצה לצמוח יחד איתנו ולהפוך הפוך אותנו לאימפריה.
יכולות שיחה ותקשורת ברמה גבוהה חובה! הכרות עם עולם המחשבים והאתרים, יתרון!
עבודה מהמשרדים בהרצליה פיתוח.

דרישות

ניסיון מוכח במכירות בדגש על מכירות לעסקים (B2B). הבנה מעמיקה בתהליכי מכירה, כולל יכולת להטמיע תהליכים להגדלת נפח מכירות. יכולות בין-אישיות גבוהות לבניית קשרי לקוחות ארוכי טווח. כישורים אנליטיים לניתוח נתונים וזיהוי הזדמנויות. חשיבה אסטרטגית ויזמות, זיהוי מגמות שוק והתאמתן לצרכי החברה. יתרון לשליטה בוורדפרס. יכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל תחת לחץ ועמידה ביעדים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברה מובילה בכפר סבא דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה
מתן מענה וטיפול בלידים ושיחות נכנסות
*קבלת שיחות של לקוחות קיימים, מתן שירות ומציאת פתרונות או ניתובן בהתאם לגורמים הרלוונטיים
*בקרה ומעקב לאחר סיום הטיפול בלקוח
*עבודה מול ממשקים שונים בחברה
*עבודה בצוות ובמשמרות
*עבודה עם יעדים
*כפיפות למנהלת תחום שירות ומכירה
א'-ה' במשמרות:
8:00-16:00 / 09:30-17:30
ימי שישי אחת לחודש
(לפי סבב של הצוות)
09:00-13:00

דרישות

שירותית עם אוריאנטציה מכירתית - לא חובה ניסיון קודם
יחסי אנוש מצוינים (שאפשר לשמוע את החיוך בטלפון)
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולות עבודה בצוות (חברותית)
לויאליות, יציבות
רצון להצליח, פלפליות (אך הבנה שמדובר בישיבה במוקד)
רצוי עם זיקה לתחום

פתח בחלון חדש

שתף

  • 8:00-16:00 / 09:30-17:30
    ימי שישי אחת לחודש
    (לפי סבב של הצוות)
    09:00-13:00'>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

אם את/ה בעל/ת יכולות שירות ומכירה, תודעת שירות גבוהה, ורגיל/ה להגדיל ראש?- חברת א.א היגיינה מחפשת אותך!
התפקיד כולל:
ביצוע שיחות יזומות ללקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים, אדמיניסטרציה משרד שוטפת, הכנסת חשבוניות, הפקת חשבוניות, מיילים וכו'

דרישות

שירותיות גבוה
ידע בסביבה ממוחשבת ידע באקסל-יתרון!
ידע בפריורטי (הכנסת חשבוניות והפקת חשבוניות)-יתרון!
ניסיון במכירות ושימור לקוחות
המשרה ממוקמת במשרדי החברה בראשון-לציון

פתח בחלון חדש

שתף

  • '>שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

לחנות/ סטודיו לתכשיטים בדיזנגוף תל אביב דרוש/ה עובד/ת למשרה חלקית לטיפול בהזמנות אינטרנט, הכנה ומשלוח, שירות לקוחות ומכירה בחנות.
ראש גדול, מולטי טאסקינג, אנגלית טובה ( כתיבה ודיבור)
לכ- 3 משמרות בוקר ועוד 1-2 משמרות אחה״צ (20-25 שעות שבועיות - עם אופציה ליותר)

דרישות

אנגלית - דיבור וכתיבה
הכרות עם המדיה הדיגיטלית
נעימה, תקשורתית, אמינה
התחלת עבודה מיידית
שישי לסרוגין
אופציה להרחבת המשרה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

נתון למשא ומתן

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

פניה ראשונית (טלמרקטינג) ללקוחות פוטנציאליים להצעת מוצרי החברה ותיאום פגישות מכירה.
ניהול קשר ישיר עם לקוחות החברה.
ניהול מו"מ לסגירת הסכמי התקשרות מול לקוחות.
ריכוז תחומי השיווק בחברה כולל ימי עיון, ניוזלטרים, שיווק דיגיטלי ועוד.
טיפול בבק-אופיס הנדרש עבור פגישות השטח.
העברת מצגות מכירה ראשונית ללקוחות.
משרה חלקית וגמישות בשעות העבודה - מתאים להורים / לסטודנטים ועוד
מקום העבודה- משרדי אלמוג תעשיות תוכנה , פתח תקווה.

דרישות

ניסיון בעבודה מול לקוחות בתפקיד מכירות / שימור / טלמרקטינג- יתרון
אוריינטציה מכרתית ותודעת שירות גבוהה - חובה
שליטה מלאה בכלי ה- Office
תודעת שרות גבוהה -חובה
מולטיטסקינג חובה - ניסיון קודם בעבודה הדורשת תפעול מספר משימות במקביל
הכרות עם תוכנות ERP ו CRM - יתרון
רישיון נהיגה בתוקף -חובה
* * מבנה השכר: בסיס + עמלות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברה העוסקת ביבוא ציוד למעבדות כימיה דרוש/ה איש/ת BACK OFFICE עם ידע בכימיה לתמיכה אפליקטיבית בלקוחות החברה.
-תמיכה באנשי מכירות – סיוע בהכנת הצעות מחיר, מצגות, איסוף מידע טכני
-עדכון אתר החברה .
-תמיכה אפליקטיבית בלקוחות.
-התקשרות מול ספקים בכל הקשור לאפליקציות.
-הכנה ופרסום מיילרים.

דרישות

- תואר בכימיה
- ניסיון בתעשיית הכימיה, המעבדות, הפארמה או תחום טכני אחר – יתרון.
- היכרות עם מוצרים בתחום כרומטוגרפיה וספקטרוסקופיה – יתרון משמעותי.
- יכולת קריאה וכתיבה טכנית באנגלית – לעבודה עם מפרטים, קטלוגים וכתיבה מקצועית.
- ידע בתוכנת פריוריטי יתרון.
- יכולת למידה מהירה והבנה מעמיקה של מוצרים ופתרונות טכנולוגיים.
- תשומת לב לפרטים, דיוק ויכולות ניתוח נתונים.
- שליטה בתוכנות אופיס

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

פנייה יזומה ללקוחות פוטנציאליים להצעת מוצרי החברה, תוך שמירה על קשר רציף עם לקוחות קיימים.
תיאום פגישות מכירה עם לקוחות חדשים וקיימים, טיפול בלידים נכנסים והכנה לקראת פגישות מכירה.
קיום פגישות מכירה בשטח, כולל ניהול מו"מ וסגירת הסכמי התקשרות מול לקוחות.
יצירת קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, חיזוק קשרי לקוחות וניהול שוטף של מערך המכירות.
ייצוג החברה בכנסים, ימי עיון ואירועים שיווקיים נוספים.
ועוד ...

דרישות

ניסיון במכירות טלפוניות או עבודה מול לקוחות בתפקיד מכירות שטח – חובה.
יכולות מו"מ גבוהות, אוריינטציה מכרתית ותודעת שירות גבוהה – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה.
יכולת תפעול מספר משימות במקביל, סדר וארגון – חובה.
היכרות עם מערכות ERP ו-CRM – יתרון משמעותי.
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
זמינות למשרה מלאה- חובה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון