דרושים מכירות | הצעות עבודה בק-אופיס | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום מכירות במקצוע בק-אופיס

מכירות


בק-אופיס


נמצאו 22 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

נתון למשא ומתן

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

פניה ראשונית (טלמרקטינג) ללקוחות פוטנציאליים להצעת מוצרי החברה ותיאום פגישות מכירה.
ניהול קשר ישיר עם לקוחות החברה.
ניהול מו"מ לסגירת הסכמי התקשרות מול לקוחות.
ריכוז תחומי השיווק בחברה כולל ימי עיון, ניוזלטרים, שיווק דיגיטלי ועוד.
טיפול בבק-אופיס הנדרש עבור פגישות השטח.
העברת מצגות מכירה ראשונית ללקוחות.
משרה חלקית וגמישות בשעות העבודה - מתאים להורים / לסטודנטים ועוד
מקום העבודה- משרדי אלמוג תעשיות תוכנה , פתח תקווה.

דרישות

ניסיון בעבודה מול לקוחות בתפקיד מכירות / שימור / טלמרקטינג- יתרון
אוריינטציה מכרתית ותודעת שירות גבוהה - חובה
שליטה מלאה בכלי ה- Office
תודעת שרות גבוהה -חובה
מולטיטסקינג חובה - ניסיון קודם בעבודה הדורשת תפעול מספר משימות במקביל
הכרות עם תוכנות ERP ו CRM - יתרון
רישיון נהיגה בתוקף -חובה
* * מבנה השכר: בסיס + עמלות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

עבודה במשמרות 08:3-15:00/ 14:00-20:00 + אפשרות לימי ו' לסירוגין + שעות נוספות.
תיאום פגישות: קביעת פגישות אבחון והתאמת טיפול ללקוחות פוטנציאליים
טלפונית ובאמצעים דיגיטליים.
מתן הסבר טכנולוגי ראשוני וסינון מקדים להתאמת המטופל/ת על בסיס שאלון רפואי, הצגת השירותים והטיפולים המוצעים באופן מקצועי וממשכנע.
שימור לקוחות: ניהול קשרי לקוחות עם מערכת CRM כולל תזכורות לפגישות ווידוא הגעה.
עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים.
עבודה מול צוותי מכירות וניהול הסניף לתיאום ותמיכה.

דרישות

ניסיון של שנה לפחות בתיאום פגישות טלפוניות-טלמיטינג בתחום הרפואה האסתטית/ רפואה!
ניסיון של שנה לפחות במכירות טלפוניות בתחום אסתטיקה/ רפואה/ דומה!
שליטה מלאה ביישומי אופיס!
שליטה מלאה במערכת CRM!
יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה, סובלנות, אמפתיה ויכולת הקשבה,
יכולת מכירה טלפונית ופרונטלית גבוהה כולל טיפול בהתנגדויות.
יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עמידה ביעדים תוך ניהול מספר משימות במקביל.

פתח בחלון חדש

שתף

  • תיאום פגישות: קביעת פגישות אבחון והתאמת טיפול ללקוחות פוטנציאליים
    טלפונית ובאמצעים דיגיטליים.
    מתן הסבר טכנולוגי ראשוני וסינון מקדים להתאמת המטופל/ת על בסיס שאלון רפואי, הצגת השירותים והטיפולים המוצעים באופן מקצועי וממשכנע.
    שימור לקוחות: ניהול קשרי לקוחות עם מערכת CRM כולל תזכורות לפגישות ווידוא הגעה.
    עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים.
    עבודה מול צוותי מכירות וניהול הסניף לתיאום ותמיכה.'>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת קרגל בע"מ בלוד דרוש/ה איש/ת Back-Office למחלקת שיווק ומכירות.
תחומי אחריות: טיפול במשרד בתיקי לקוחות עבור מספר מנהלי תיקי לקוחות (אנשי מכירות בשטח).
אחריות על טיפול בהזמנות, ניהול מלאים, מענה לפניות שירות וממשקים פנים-ארגוניים.
**תנאים טובים למתאימים !!

דרישות


דרישות התפקיד
- שליטה מלאה בשפה העברית, אנגלית ברמה טובה.
- עבודה במשרה מלאה: 07:00-16:00 או 08:00-17:00 עם אפשרות לשעות נוספות לפי הצורך.
- יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
- ראש גדול, שירותיות, חריצות, יסודיות ועבודה בצוות.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת התמודדות ויצירתיות במצבי לחץ.
- עמידה ביעדים.
דרישות נוספות:
- שליטה ביישומי מחשב, כולל OFFICE ואקסל.
- ניסיון עם מערכת פריוריטי - יתרון.
- ניסיון ביצוא - יתרון.

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

לחנות/ סטודיו לתכשיטים בדיזנגוף תל אביב דרוש/ה עובד/ת למשרה חלקית לטיפול בהזמנות אינטרנט, הכנה ומשלוח, שירות לקוחות ומכירה בחנות.
ראש גדול, מולטי טאסקינג, אנגלית טובה ( כתיבה ודיבור)
לכ- 3 משמרות בוקר ועוד 1-2 משמרות אחה״צ (20-25 שעות שבועיות - עם אופציה ליותר)

דרישות

אנגלית - דיבור וכתיבה
הערות עם המדיה הדיגיטלית
נעימה, תקשורתית, אמינה
התחלת עבודה מיידית
שישי לסרוגין

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברה העוסקת ביבוא ציוד למעבדות כימיה דרוש/ה איש/ת BACK OFFICE עם ידע בכימיה לתמיכה אפליקטיבית בלקוחות החברה.
-תמיכה באנשי מכירות – סיוע בהכנת הצעות מחיר, מצגות, איסוף מידע טכני
-עדכון אתר החברה .
-תמיכה אפליקטיבית בלקוחות.
-התקשרות מול ספקים בכל הקשור לאפליקציות.
-הכנה ופרסום מיילרים.

דרישות

- תואר בכימיה
- ניסיון בתעשיית הכימיה, המעבדות, הפארמה או תחום טכני אחר – יתרון.
- היכרות עם מוצרים בתחום כרומטוגרפיה וספקטרוסקופיה – יתרון משמעותי.
- יכולת קריאה וכתיבה טכנית באנגלית – לעבודה עם מפרטים, קטלוגים וכתיבה מקצועית.
- ידע בתוכנת פריוריטי יתרון.
- יכולת למידה מהירה והבנה מעמיקה של מוצרים ופתרונות טכנולוגיים.
- תשומת לב לפרטים, דיוק ויכולות ניתוח נתונים.
- שליטה בתוכנות אופיס

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

פנייה יזומה ללקוחות פוטנציאליים להצעת מוצרי החברה, תוך שמירה על קשר רציף עם לקוחות קיימים.
תיאום פגישות מכירה עם לקוחות חדשים וקיימים, טיפול בלידים נכנסים והכנה לקראת פגישות מכירה.
קיום פגישות מכירה בשטח, כולל ניהול מו"מ וסגירת הסכמי התקשרות מול לקוחות.
יצירת קשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, חיזוק קשרי לקוחות וניהול שוטף של מערך המכירות.
ייצוג החברה בכנסים, ימי עיון ואירועים שיווקיים נוספים.
ועוד ...

דרישות

ניסיון במכירות טלפוניות או עבודה מול לקוחות בתפקיד מכירות שטח – חובה.
יכולות מו"מ גבוהות, אוריינטציה מכרתית ותודעת שירות גבוהה – חובה.
שליטה מלאה בתוכנות Office – חובה.
יכולת תפעול מספר משימות במקביל, סדר וארגון – חובה.
היכרות עם מערכות ERP ו-CRM – יתרון משמעותי.
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
זמינות למשרה מלאה- חובה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

נציג/ה שרות לקוחות ומכירה טלפוני
לחברה מובילה בתחום שירותי איתור ומיגון המתקדמים בעולם,
דרוש/ה נציג מכירות טלפוני בסביבת עבודה צעירה
מיקום המשרה בחולון

תיאור התפקיד :
- מתן מענה טלפוני לכלל לקוחות החברה.
- ניהול תהליך מכירה מלא מקצה לקצה.
* משרה מלאה - שעות עבודה: ימים א-ה 9:00-18:00
* שכר גבוה למתאימים ( בסיס גבוה + עמלות - אין תקרת זכוכית)

דרישות

דרישות:
- תודעת שירות גבוהה
- כושר שכנוע וביטוי גבוה בכתב ובע"פ
- יכולת עמידה במצבי לחץ
- תקשורת בינאישית טובה
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- ידע קודם במערכות CRM
- ניסיון קודם במוקד שירות לקוחות ומכירה טלפוני/פרונטלי (לפחות שנתיים) חובה
- ניסיון בתחום הדו גלגלי – יתרון
- ניסיון בתחום הביטוח לרכבים/דו גלגלי – יתרון
- ניידות למקום העבודה
נכונות לטווח ארוך-


פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

דרוש/ה פקיד/ת מכירות ואדמיניסטרציה ליקב בוטיק

יקב בוטיק משפחתי מחפש אותך – תותח/ית מכירות עם ראש גדול ויכולות אדמיניסטרטיביות!

התפקיד כולל:
יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים והגדלת מעגל הלקוחות העסקיים.
ניהול יומן, מעקב אחר משימות וביצוע פולואפים.
הכנת הצעות מחיר וליווי תהליך המכירה עד לסגירה.
יציאה לפגישות עם לקוחות לפי הצורך עם רכב חברה.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל ניהול קבצים, מיילים, גביה ויישומי אופיס. עבודה צמודה למנהלת היקב.

דרישות

רכב ורישיון נהיגה חובה להגיע לעבודה. שליטה באופיס וניהול יומן. אנגלית טובה. ניסיון במכירות. ניהול עצמי ויעילות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

נתון למשא ומתן

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

דרוש ה/ סוכן ת/ מכירות לחברה מובילה בייבוא ושיווק חלונות ודלתות אמריקאיים של חברת אנדרסן !
אם יש לך תשוקה למכירות ,יכולת ניהול לקוחות וליווי פרויקטים מהשלב הראשון ועד לסיום – אנחנו
מחפשים אותך !
טיפול בלידים חמים ופיתוח הזדמנויות חדשות
מעקב וניהול לקוחות לכל אורך הפרויקט – מליד עד גמר הביצוע
פגישות פרונטליות עם לקוחות פרטיים ,קבלנים ואדריכלים
עבודה מול ספקים וגורמים מקצועיים בתחום

דרישות

ניסיון קודם במכירות – יתרון משמעותי למי שעבד ה/ בתחום הבנייה והעיצוב
אנגלית ברמה גבוהה – חובה
הבנה טכנית בסיסית והיכרות עם מוצרים בתחום הבנייה – יתרון
יכולת ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות ארוכות טווח
תודעת שירות גבוהה ויכולת לנהל לקוחות לטווח ארוך

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

במסגרת התפקיד:
* אחריות לבקרה על מלאים ותמיכה בהשלמת מלאי למכר בסניפים.
* יכולת הבנה וניתוח דוחות מלאי ברמת פריט, ברמת סניף - הבנת משמעויות.
* קשר רצוף מול הסניפים: מעקב ובקרה אחר השלמות הסחורה לסניפים וטיפול בחריגים וניוד מלאי בין סניפי הרשת.

דרישות

מה נדרש ממך?
* ניסיון של 1-2 שנים בניהול מלאי/ תכנון - חובה, ניסיון מחברה קמעונאית- יתרון
* EXEL ברמה גבוהה, שליטה ב-BI
* סאפ/ פריוריטי- יתרון
* יכולת אנליטית, הבנה כמותית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 אחרון

כניסה לחשבון