דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | דרושים בפתח תקווה והסביבה | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות מאזור פתח תקווה והסביבה

אדמיניסטרציה ומזכירות


פתח תקווה והסביבה


נמצאו 22 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

תיאור

לחברת השכרת רכבים דרוש/ה פקיד/ה למתן שירות בסניפי החברה בתל אביב, הרצליה ופתח תקוה
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינמית וצעירה.
קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!.
יחסי אנוש טובים.
פניות למשרה מלאה
אנגלית ברמה טובה - חובה.
עבודת לטווח ארוך
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

פקיד/ת מוסך לפתח תקווה

פורסם בתאריך 17-01-2020

משרה מלאה

תיאור

למגרש רכבים בפ"ת, דרוש/ה פקיד/ה לעבודת אדמיניסטרציה בק אופיס שוטפת ושירות פרונטאלי לספקים.
משרה מלאה א-ה 8-17:00, יום ו’ לסירוגין עד 13:00 (כשעות נוספות)
שכר גובה למתאימות
***קליטה ישירה***

דרישות

שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה!
ידע בתוכנת סאפ - יתרון!
כישורים אישיים נדרשים: שירותיות ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות אחריות רבה, מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה תחת לחץ./
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

תיאור

לחברת רכבים מובילה דרוש/ה פקיד/ת שירות פרונטלי/ת לסניפים: ת’א, שילת ופ’ת
מהות התפקיד: מתן שירות. מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.
קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!
יחסי אנוש טובים.
פניות למשרה מלאה
אנגלית ברמה טובה - חובה.
אוריינטציה מכירתית
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

תיאור

למוסך בפתח תקוה דרוש/ה פקיד/ה דרוש/ה פקיד/ה למשרד קבלה.
התפקיד כולל קבלת קהל, מענה טלפוני, קביעת תורים, התנהלות שוטפת מול מוסכים, דוחות, מעקב אחר רכבים הנמצאים במוסכים חיצוניים.
משרה מלאה: א-ה 08:00-17:00, ימי שישי עד 12 (ש"נ)
שכר בסיס+ ש"נ+ נסיעות
קליטה ישירה!

דרישות

יחסי אנוש מעולים
יכולת עמידה בלחץ
סדר וארגון
שליטה באופיס
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

פרטי המשרה: עבודה אדמניסטרטיבית, הכנסת הזמנות, מענה ושליחת מיילים ,שיחות עם תיירים שבאים לטיולים קצרים בישראל, תמיכה מערכת הסעות וטיולים של החברה.
(זה לא מוקד או מכירות)

דרישות: חובה אנגלית,עברית ברמה טובה מאוד כתיבה ודיבור.
זמינות ל 5-3 למשמרות בשבוע
זמינות מיידית.

מתאים גם לסטודנטים .

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

תאור המשרה
אחריות על השירות הניתן במרכז השירות,
כולל ניהול ישיר של 2 מתאמות שירות,
להיות יד ימינו של מנהל מרכז השרות,
אחריות על ניהול וניתוח סקרי שביעות רצון במוסך,
ניהול תהליך תשלום החשבוניות במוסך,
ניהול רווחת עובדי המוסך ומערכת הנוכחות+הפקה וניתוח דוחות ופרויקטים שונים.

שכר: 9,000 ₪ .

משרה מלאה:
בימים א-ה בין השעות: 7:30-16:00
ובימי ו' 7:30-12:30 (לסירוגין).

דרישות

חובה- 3 שנות ניסיון באדמיניסטרציה ושירות לקוחות.
חובה- ניסיון בניהול ישיר של 1-2 עובדים.
חובה- ידע בהנח""ש.
חובה- שליטה בתוכנות :excel וPowerpoint .
יתרון- ניסיון בתחום הרכב.

פתח בחלון חדש

שתף

  • '>שלח מודעה לחבר

עוד

מזכירה

פורסם בתאריך 07-01-2020

תיאור

למשרד עורכי דין במרכז תל אביב דרושה מזכירה,
מן המועמדת נדרשת יכולת עבודה מהירה במיוחד במחשב, ידע בסיסי ב-Office, שירותיות, ויכולת עמידה בלחצים

דרישות

יכולת עבודה מהירה במיוחד במחשב, ידע סביר ב-Office, שירותיות, ויכולת עמידה בלחצים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

שעות עבודה: 07:30-15:30 ( יש גמישות לשעות 08:00-16:00)
-ביצוע מכלול פעילויות המזכירות השונות הכולל: טיפול בדואר נכנס ויוצא, הדפסת חומר מגוון, תיוק, מענה לטלפונים ועוד.
-קביעת פגישות לצוות המוביל במטבח.
- טיפול בריכוז הדרישות למזון ממחלקות בית החולים.
- ריכוז והכנה חומר מגוון עבור ישיבות ועדות או טיפול אחר בהתאם להנחיית המנהל.

דרישות

1.תעודת בגרות מלאה
2. ניסיון מוכח של3 שנים בתפקיד אדמניסטרטיבי דומה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה מובילה בתחום תקשורת וטכנולוגיות מתקדמות בשוק הישראלי והבינלאומי דרושה מנהל/ת משרד מאזור גוש דן והסביבה.

דרישות

דרישות:
• ידע בהנה"ח ובקשרי לקוחות - ניסיון קודם חובה
• ניסיון בתוכנת רווחית/חשבשבת או תוכנות דומות אחרות – חובה
• שליטה טובה בתוכנותOFFICE חובה
• יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות, רצינות, קפדנות ומוטיבציה גבוהה ונכונות להשקעה.
• רמת דיוק גבוהה ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
• זמינות מיידית למשרה מלאה כולל שעות נוספות במידת הצורך.
• יחסי אנוש מצוינים

יתרון:
• שליטה באנגלית ושפות אחרות

תנאים מצוינים למתאימים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

דרוש/ה מנהל/ת משרד

פורסם בתאריך 06-01-2020

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברת הובלה אחסנה ותיקה בתחום דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה ימים א׳-ה׳ (ללא שישי) משעה 9:00-16:00 לניהול משרדי, תיאום פגישות, הכנת סידורי עבודה, התנהלות מול ספקים/מנהלי עבודה/לקוחות פרטיים, מענה טלפוני, הפקת הצעות מחיר/חשבוניות/תעודות משלוח וכו, תיאום אספקות מול לקוחות.

דרישות

בעל/ת מוטיבציה גבוהה, כישורי מכירה, ניהול דף פייסבוק (העלאת מודעות/תמונות), בעל/ת סובלנות,יכולת ביצוע משימות, חרוץ, בעל/ת חשיבה יצירתית, ניהול יומן פגישות, ידע במחשבים ותוכנות כגון: exel/word (יתרון בתוכנת ריווחית ו/או תוכנות לניהול מלאי, בעלי רכב
תחילת עבודה מיידית, תנאים מעולים למתאימים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 אחרון

כניסה לחשבון