דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | דרושים בראשון לציון רחובות והסביבה | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות מאזור ראשון לציון רחובות והסביבה

אדמיניסטרציה ומזכירות


ראשון לציון רחובות והסביבה


נמצאו 11 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

מנהלת משרד מדהימה

פורסם בתאריך 20-01-2020

משרה מלאה

תיאור

חברה חדשה שעוסקת בייצור ומכירה של מוצרי יוקרה חדשניים וממוקמת באזור רחובות מחפשת מנהלת משרד , תפקיד מעניין ומגוון בארגון מדהים שעוסק בחדשנות באוירה משפחתית.

דרישות

אנו מחפשים אדם אחראי וחברתי, אמין, מסודר ובעל חשיבה אנליטית ומונחה תהליכים ומערכות.
ניהול כלל פעילות האדמיניסטרציה של החברה
גיבוש אירועי חברה
עבודה מול הנהלת חשבונות חיצונית
מענה לשיחות נכנסות ועבודה מול לקוחות החברה
תיאומי פגישות וניהול יומנים
מעקב והזמנות רכש
פוסטים בפייסבוק
משרה מלאה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

יום ראיונות ביום חמישי 23.01!!
עוזר/ת אישי/ת למנהל חטיבה לחברת הנדסה ארצית.
התפקיד כולל מעקב אחר ביצוע המשימות, הכנת דוחות מעקב ובקרה ודיווח למנהל החטיבה.
משרה עם ניידות רבה בארץ בין האתרים השונים בארץ.
היקף משרה: א-ו. ימי שישי ימי עבודה קבועים

דרישות

מהנדס/ת תעשייה וניהול – חובה!
נכונות לניידות רבה
אקסל ברמה גבוהה
אנגלית ברמה טובה קריאה, כתיבה, דיבור - חובה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

תיאור

לקבוצת רכב מובילה דרוש/ה רפרנט/ית מוסכים
לחברת רשת מוסכים ושירותי דרך, דרוש/ה רפרנט/ית מוסכים.
התפקיד כולל: אחריות על מעקב ובקרה על הרכבים מרגע כניסתם למוסך הפחחות ועד לסיום הטיפול, מתן מענה ללקוחות במהלך הטיפול ברכבים, מענה טלפוני ומיילים באופן שוטף, הוצאת דוחות מעקב יומיים.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00, ימי שישי במידת הצורך (כשעות נוספות)
שכר בסיס+ שעות נוספות +נסיעות.
קליטה ישירה!

דרישות

תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סובלנות ואכפתיות,
שליטה במחשב - הפצת דוחות אקסל, מעקב פניות.
אסרטיביות, סדר וארגון, יכולת עבודה באופן עצמאי, יכולת עבודה בצוות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

תיאור

למוקד רכב חלופי בצריפין דרוש/ה פקיד/ה
העבודה כוללת שיחות נכנסות מסוכנים ולקוחות(סוכנים/מוסכים/יבואני רכב), קליטת הזמנות עבודה מסניפים ותיאום משימות.
מעקב אחר ביצוע הזמנת העבודה עד לסיומה.
עבודה אינטנסיבית על מחשב וטלפון.
משרה מלאה א-ה 8:00-17:00. שישי לסירוגין כשעות נוספות
שכר בסיס + בונוסים+ שעות נוספות +נסיעות.
קליטה ישירה לארגון!

דרישות

יחסי אנוש טובים.
יכולת עבודה בצוות.
תודעת שירות גבוהה.
ניסיון בעבודה על מחשב.
יכולת עבודה תחת לחץ.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

דרוש/ה מזכיר/ה דחוף

פורסם בתאריך 15-01-2020

משרה מלאה

תיאור

לניהול משרד דרושה מנהלת אדמיניסטרטיבית

דרישות

ניסיון של שנה
יכולת התמודדות בלחץ
סדר, ניקיון
עדיפות ללא עישון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מזכיר/ה לחברה לציוד רפואי

פורסם בתאריך 13-01-2020

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

עבודות משרד כגון רכש, מלאי, שרות לקוחות, ארגון ותאומים, מעט הנהח"ש (חשבוניות וגבייה), מענה לטלפונים, תיוק והצעות מחיר, ידע באופיס, אינטרנט, רווחית, אנגלית ברמה גבוהה

דרישות

אנגלית ברמה גבוהה חובה
נסיון בחשבוניות וגבייה - יתרון משמעותי
סדר ונקיון, ארגון אישי, ראש גדול, עבודת צוות.
שליטה באופיס, אינטרנט, רווחית.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מזכירה לניהול משרד

פורסם בתאריך 08-01-2020

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברה בתחום הדפוס והשילוט
מזכירה לניהול משרד

דרישות

נסיון בניהול משרד
נסיון בחשבשבת

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

תאור המשרה:
דרוש/ה מתאמ/ת בק אופיס לצוות קטן ומשפחתי ואינטימי מאוד, התפקיד כולל :
הזנת נתונים וקבצים במערכת (עבודה מול אקסל),
מענה חלקי לטלפונים, הפקת הצעות מחיר, ועבודה מול מנהלי תיקי לקוחות.

שכר: 7,500 ₪ ברוטו .

משרה מלאה
בימים א-ה בין השעות: 8:00-16:00

דרישות

חובה- 3 שנות ניסון בשירות לקוחות/אדמניסטרציה.
חובה- ניסיון עבודה עם מערכות ממוחשבות.
חובה- אקסל ברמת VLOOKUP.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

חברת FC DHL ,חברה מובילה עולמית בתחום השילוח הבינלאומי, מחפשת סטודנטים/ות למשרה משרדית.
במידה ואתם/ן מחפשים/ות עבודה בזמן הלימודים אנו מבטיחים לכם/ן סביבת עבודה מאתגרת ומהנה... תנאים טובים למתאימים..
המשרה כוללת עבודה מול ממשקים ממוחשבים, הזנות נתונים ומענה טלפוני.
.מה אנו מציעים?
#הכשרה מקצועית
#ביטוח בריאות
#מתנות בחגים ובימי הולדת ופעילויות גיבוש חברתי

דרישות

יכולת עבודה מול מחשב (הכרות עם OUTLOOK).
דייקנות.
נכונות לעבודה במשמרת ערב 2-3 פעמים בשבוע 8:00-14:00 +משמרת בוקר בשישי לסירוגין.
אנגלית ברמה בסיסית
יכולת עבודה בצוות
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מנהל/ת משרד

פורסם בתאריך 02-01-2020

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

טיפול וניהול משרד סוכן ותיק מאד . תיק קטן בביטוח אלמנטרי וכן ביטוח חיים . אחראית מיקצועית אמינה חביבה משרה אווירה נעימה יכולת עבודה עצמאית שיפור כליי עבודה ליעילות המשרד . ירצון ויכולת גם למכירה ללקוחות הסוכנות . רק לטווח ארוך !!! למתאימה שכר בסיס מכובד וכן תוספת בונוסים משמעותית על מכירות חדשות כולל ללקוחות קיימים . גמישות למתאימה עד רמה של עבודה מהבית בימים מיוחדים ובמשך הזמן על פי החלטת העובדת כאמור ניתן יהיה להקים עמדה קטנה בבית מנהלת המשרד .

דרישות

דרוש כמובן ידע בטיפול כול האלמנטרי רכב דירות עסקים התנהלות מול החברות ומול הלקוחות
כן לפחות ידע בסיסי בתחום החיים כאשר במידה ו ואין ניסיון מהותי בחיים מוטבציה להשתלמויות למידה .. כאמור גם במכירה ביטוח חיים בריאות ועוד תהיה תוספת לכול מכירה חדשה או תוספת ללקוח קיים לשכר הבסיס .
מתאים במיוחד לראש גדול אשר קיימת בו מוטבציה להגדלת שכר ללא תיקרה עם השנים למעשה מאפשר למתאימה סוג של שותפות ״ בנוסף לשכר בסיס .

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון