דרושים באדמיניסטרציה ומזכירות בתל אביב והמרכז | "מובטל" דרושים - הגשת מועמדות חופשית

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות מאזור תל אביב והמרכז

אדמיניסטרציה ומזכירות


תל אביב והמרכז


נמצאו 31 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

מנהל/ת תמיכה טכנית

פורסם בתאריך 10-12-2019

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לעסק ותיק בתחום מכירות ואינטגרציות לציוד בילוש דרושים אנשי תמיכה טכנית ופרונטלית לציוד שאנו מייצרים ומוכרים.

* מקום העבודה בלב ת"א, נגיש לתחבורה ציבורית ורכבת, מאחורי עזריאלי.
* התחלת עבודה מידית.
* משרה מלאה.

דרישות

- אנגלית ומחשבים רמה גבוהה.
- סבלנות וראש גדול ללימוד הפעלת מוצרי בילוש באינטגרציה.
- שירות צבאי מלא.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

פקיד/ה אדמניסטרטיבי/ת

פורסם בתאריך 11-12-2019

משרה מלאה

תיאור

לחברת "מקום לכולם" סניף תל-אביב דרוש/ה פקיד/ה אדמניסטרטיבי/ת.
תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת: הארכת ויזות והיתרים, סריקות ותיוקים, מענה טלפוני, הקלדה, הדפסות.

דרישות

דרישות:
יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יכולת ראייה כוללנית ותעדוף משימות.
ידע בסיסי בתוכנות ה-office השונות.
אנגלית חובה, שפות נוספות יתרון
שעות: א-ה, 8-16

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

בואו להיות חלק מצוות קטן ואיכותי בסביבה טכנולוגית מתקדמת של חברת סיטידנט - רשת צילום והדמיה בעלת 20 סניפים ברחבי הארץ.

החברה מחפשת עובדים מסורים עם תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד!

למתאימים תינתן הכשרה מלאה ע"ח החברה והזדמנות פז לרכוש מקצוע מעשי מבוקש ולהשתלב בשוק העבודה. המשרה הינה מרתקת וכוללת גם פאן אדמיניסטרטיבי.

סביבת עבודה נעימה ואווירה משפחתית.

תנאים מעולים למתאימים!







משרה מלאה א-ה ( 9:00-19:00) (אפשרות לפעמיים בשבוע לפיצול השעות).

עבודה בימי שישי (9:00-13:00)

דרישות

גישה לעבודה אדמיניסטרטיבית וממוחשבת.

תודעת שירות גבוהה ואהבה לאנשים.

יחסי אנוש מצוינים ויכולת השתלבות בצוות.

ידע במחשב.

אפשרות לעבודה בסניפים: גבעתיים, רמת גן, ת"א, פתח תקווה, חולון, ראשון לציון, נס ציונה, רעננה ,הרצליה, רמת השרון כפר סבא.

* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לחברת נדלן דרושה מנהלת משרד

פורסם בתאריך 08-12-2019

תיאור

לחברת נדלן קטנה ומשפחתית דרושה מנהלת משרד, לתפקיד מעניין ודינמי. הכולל את ניהול המשרד על כל משמעויותיו ועבודה נוספת הקשורה לפרויקטים שאנו מטפלים בהם, הן מבחינת דיירים והן מבחינת ספקי הפרויקט.
המשרד ממוקם בבני ברק, תידרש הגעה עצמאית. היקף המשרה הינו משרה מלאה, ואינו כולל עבודה בימי שישי.
* תיאור המשרה הינו בלשון זכר אך פונה לשני המינים.

דרישות

אנחנו מחפשים שחקנית צוות, בעלת גמישות, בעלת ניסיון בניהול משרד, פתרון בעיות מול דיירים, ניסיון בתוכנות דיירים (למשל משכנת), ידע נרחב באקסל ובתוכנות הנה"ח.
* תיאור המשרה הינו בלשון זכר אך פונה לשני המינים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

לחברה מובילה דרוש/ה מזכיר/ה
ניהול יומן, תיאום פגישות, מענה טלפוני, פרזנטציות ומצגות
מעקבי ביצוע להחלטות הנהלה, עבודה מול גורמים חוץ ופנים ארגוניים ועוד
מיקום עבודה: הרצליה פיתוח ועד פעמיים בשבוע בתל אביב
שעות עבודה: 9-18 ללא גמישות וכן זמינות טלפונית בעת הצורך גם לאחר שעות העבודה

דרישות

דרישות: תואר ראשון חובה!
ניסיון בניהול לשכה, ניסיון אדמיניסטרטיבי - ניתן מהצבא
אנגלית ברמה גבוהה
קורות חיים יש להעביר ל:

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה רכז/ת קבלה ושירות לקוחות, מענה טלפוני ועבודות אדמיניסטרציה,
העבודה הנה 5 ימים בשבוע
ימי שישי לסירוגין בין השעות 9:30-14:00

השעות גמישות לפי הצורך)
ימי שישי לסירוגין
בונוסים בשכר ,סבסוד ארוחות ותנאים מעולים למתאימים

דרישות

- תודעת שירות ברמה גבוהה - חובה
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה/שירות - יתרון משמעותי
- ניסיון בסיסי בעבודה עם מחשב
- יחסי אנוש מעולים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת עיצוב מובילה דרוש/ה מזכיר/ת סניף לבני ברק ואשדוד
התפקיד כולל: קבלת הלקוחות המגיעים לאולם התצוגה, ניהול קשרי לקוחות, מענה טלפוני, עבודה מול מחשב.
שעות העבודה: 4 ימים בשבוע בשעות 10:00-19:00 + יום אחד בשעות 14:00-19:00 + ימי שישי קבועים בשעות 8:30-13:00 (נדרשת גמישות לשעות נוספות במידת הצורך)
שכר בסיס+בונוסים משמעותיים+ דמי אש’ל קבועים ליום
***קליטה ישירה לחברה***

דרישות

הופעה יצוגית, אורינטציה שירותית, רמה אישית גבוהה מאוד, עברית ברמת שפת אם, יכולת עבודה עצמאית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

תיאור

לחברת השכרת רכבים דרוש/ה פקיד/ה למתן שירות בסניפי החברה בתל אביב, הרצליה ופתח תקוה
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינמית וצעירה.
קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!.
יחסי אנוש טובים.
פניות למשרה מלאה
אנגלית ברמה טובה - חובה.
עבודת לטווח ארוך
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד עורכי דין מוביל בתל אביב דרוש/ה רכז/ת חשבונות למחלקת הכספים.
התפקיד כולל קליטת חשבוניות עסקה במערכות, הפקת חשבוניות ללקוחות, קשר עם לקוחות בארץ ובחו"ל.
שעות העבודה: ימים א-ה 8:00-16:30. פעמיים בחודש שעות נוספות ושישי אחת לחודשיים.

דרישות

ניסיון בתפקיד משרדי/ בק אופיס- חובה
אנגלית ברמת שפת אם- חובה (מרבית התפקיד באנגלית)
עברית ברמה טובה מאוד- חובה
סדר וארגון, אחריות, נכונות לעבודה לטווח ארוך.

* המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

החברה שלנו גדלה, ואנחנו מחפשים מתמללים מעולים, אשר אוהבים את העבודה ורוצים להרוויח כסף מתי ואיך וכמה שמתאים להם.

אנו מחפשים מתמללים פרילנסרים לעבודה מהבית לתמלול ראיונות, ישיבות, שיחות טלפון, ישיבות רבות משתתפים, דיונים בבתי משפט ועוד.

עוסק מורשה/פטור – חובה!!!

דרישות

ניסיון של שנה לפחות בעבודה בחברת תמלול- חובה!
ראש גדול
דייקנות ואחריות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 4 אחרון

כניסה לחשבון