דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | דרושים באזור השפלה | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות מאזור אזור השפלה

אדמיניסטרציה ומזכירות


אזור השפלה


נמצאו 18 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה חלקית

תיאור

ל"זרתא סטודיו", משרד אדריכלות, הממוקם בקריית מלאכי, דרוש/ה מנהל/ת משרד, בעלת ראש גדול, יכולת קליטה מהירה ולימוד עצמי. המשרה היא לתקופה של כחצי שנה, תיתכן אופציה להארכה.
התפקיד כולל:
ניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול רכש, עבודה מול מנהלי החברה, ניהול יומן ומענה טלפוני, עבודה מול לקוחות החברה וספקים, ניהול הליכי רישוי מול וועדות התכנון.
תחילת עבודה במחצית השנייה של יוני. שעות העבודה במשרד 9:00-15:00

דרישות

ידע ביישומי אופיס ואאוטלוק
ידע בסיסי בהנהח"ש
ידע בתוכנת מאסטר פלאן – יתרון
ידע ברישוי זמין - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה מובילה באזור תעשייה בקרית גת דרוש/ה נציג/ת תפעול הזמנות.
המשרה כוללת ביצוע משימות תפעול (פתיחת הזמנות, פקודות עבודה לייצור, וכו') ומתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות החברה

תחומי אחריות:
• פתיחת הזמנות והצעות מחיר.
• פתיחת פקודות עבודה לייצור.
• ניהול דרישות רכש.
• ניהול תשתית הנתונים במערכת המידע.
• ניהול ובקרת מלאי מינימום.
• תמיכה תפעולית במנהלי תיקי לקוח ובייצור.
• שירות טלפוני (מגיב ויוזם) ללקוחות החברה ולקוחות פנימיים, במגוון ערוצי תקשורת (טלפון, דוא"ל).

דרישות

דרישות התפקיד:
• נסיון בעבודה כנציגת שירות (B2B או C2B) - יתרון.
• תודעת שירות גבוהה (יתרון לעובדים שעברו הכשרות בנושא שירות, במסגרת ארגונית).
• יכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
• יכולת עבודה בתנאי לחץ, סביבה דינאמית.
• דיוק, סדר וארגון.
• שליטה מלאה בשפה העברית.
• שליטה ביישומי Microsoft Office – חובה.
• היכרות עם מערכת Priority - יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף


  • תחומי אחריות:
    • פתיחת הזמנות והצעות מחיר.
    • פתיחת פקודות עבודה לייצור.
    • ניהול דרישות רכש.
    • ניהול תשתית הנתונים במערכת המידע.
    • ניהול ובקרת מלאי מינימום.
    • תמיכה תפעולית במנהלי תיקי לקוח ובייצור.
    • שירות טלפוני (מגיב ויוזם) ללקוחות החברה ולקוחות פנימיים, במגוון ערוצי תקשורת (טלפון, דוא"ל).
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

הגדרת התפקיד:
-מתן שירות מקצועי ללקוחות הסניף באמצעות מענה טלפוני ופרונטאלי.
- גיוס, קליטה, שיבוץ, ליווי וקשר שוטף עם מטפלים.
- מתן פתרונות יצירתיים לביצוע השמות.
- גיוס ושמור מטפלות
- מעקב אחר שעות עבודה וסיוע בהקלדת יומני עבודה
- עבודה מול מערכת ממוחשבת.
- עבודה דינאמית ומאתגרת.

בשליחת קורות החיים- יש לציין שם משרה ובאיזו אזור/עיר מעוניינים לעבוד

דרישות

- שירותיות, אכפתיות ויחסי אנוש מעולים.
- דובר/ת השפה הרוסית- יתרון
- עבודה בתנאי לחץ.
- ראש גדול ויוזמה אישית.
- יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
בשליחת קורות חיים יש לציין שם משרה ובאיזו עיר / אזור מעוניינים לעבוד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

אחריות על מערך הציונים: איסוף נתונים ממרצים והקלדתם למערכת, מעקב איחורים וביצוע תזכורות, קליטת הציונים למערכת, ביצוע חישובי שקלול (במערכת).
טיפול בערעורים ותיאום בין מרצים לסטודנטים.
עדכון נתונים במערכת פנימית.
הפקת דוחות ושאילתות ופילוחם.
הוצאת הודעות לסגל.
מענה לפניות סטודנטים וסגל.

דרישות

תואר אקדמי
ידע באופיס (EXCEL, WORD, OUTLOOK)
יכולת למידה גבוהה ועצמאית.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד אדריכלות נוף דרוש/ה אחראי/ת תחום כספים ואדמיניסטרציה
ניהול אדמיניסטרטיבי הכולל הנהלת חשבונות פנימית, הגשת חשבונות ומעקב, תיוק הצעות, הזמנות וחוזים.
בדיקות כלכליות ובקרות, הכנת דו"חות.
השתלבות בעבודה קבועה בהיקף גמיש בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
המשרד נמצא בבת הדר (מועצה אזורית חוף אשקלון)

דרישות

תואר ראשון רלוונטי - יתרון
שליטה בתוכנות אופיס - חובה
ידע בבינארית - יתרון
ניסיון קודם בהגשת חשבונות לגופים ממשלתיים - יתרון.
1-2 שנות ניסיון בתחום - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

יש לך ניסיון בתפקידי שירות או מכירה ואת/ה מחפש/ת תפקיד בעל שליחות?
לחברה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה מגייסת רכז/ת שירות ומכירה לתפקיד בעל משמעות וערך חברתי למשרה מלאה בחדרה!

התפקיד כולל:
- קבלת לידים ויצירת קשר ראשוני עם לקוח פוטנציאלי ושיווק שירותי החברה.
- תיאום ביקור ראשוני של עובד סוציאלי בבית המטופל.
- קשר רציף עם המטופל ומשפחתו.
- הוצאת שיחות יזומות וקבלת קהל.


*משרה מלאה, ימים א' עד ה', בין השעות: 08:00-16:30.
*תנאים טובים הכוללים - בונוסים רבעוניים, ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, גיבושים, נופש חברה שנתי ועוד.

דרישות

- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה - חובה!
- ניסיון בעבודה ממוחשבת - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- נכונות לימי שישי בבוקר אחת לחודש.

*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • *תנאים טובים הכוללים - בונוסים רבעוניים, ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, גיבושים, נופש חברה שנתי ועוד.

    '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

מחפשים עבודה משמעותית ומעניינת עם תנאים טובים? Cal זה המקום!
מתן מענה טלפוני בנושאי הונאה, תמיכה ומענה ללקוחות עבור עסקאות שבוצעו בארץ ובחו"ל
עבודה מול מערכת מניעת הונאות ייעודית
איתור וביצוע תשאול לקוחות בהתאם לנסיבות מקרה ההונאה
מענקים עד 11,000 ש"ח למצטרפים!!
התפקיד לא כולל מכירות!
משמרות בוקר בלבד!
ואצלנו תקבלו המון תנאים שאין בשום מקום אחר - קליטה כעובד.ת חברה מהיום ה-1, נופש בחו"ל, מתנות בחגים, מסיבות, אירועים, חניה בשפע ארוחות ועוד ועוד!
**המשרה ממוקמת באשדוד

דרישות

אוריינטציה שירותית גבוהה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ותחת לחץ
העבודה במשרה מלאה 8:00 עד 16:00 ועד אחרון הלקוחות ללא ימי שישי.
נכונות לביצוע שעות נוספות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה רפרנטי/ת גבייה ואשראי לחברה מובילה ביבנה.
גבייה,גיול חובות, מעקב אחרי אובליגו ואשראי של לקוחות. עבודה מול סוכני מכירות ,חברות אשראי.
ימים א’-ה’8-16:30.
שכר ותנאים מעולים למתאימים/ות.

דרישות

לימודי הנהלת חשבונות-חובה.
ניסיון בגבייה-חובה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה פקיד/ת הפצה לךחברה מובילה ביבנה.
תכנון והקמת מסלולי קו חלוקה לנהגי הפצה.
ימים א'-ה'-7:00-16:00

דרישות

בגרות מלאה-חובה.
ניסיון בעבודה על מערכת הפצהtms-חובה.
שליטה בישומי אופיס.
יכולת עבודה תחת לחץ.

פתח בחלון חדש

שתף

  • '>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

דרוש/ה מתרגם/ת נציג/ה עסקי/ת דובר/ת ערבית לניהול קשר וייצוג החברה מול פקידי שגרירות, נציגי ממשלה, משקיעים פוטנציאליים וגורמים עסקיים שונים. עבודה זמנית חלקית עם אופציה לקבועה ומלאה.

דרישות

אקדמאי/ת או בעל/ת אופי יזמי ורצון להתפתח בעולם העסקי.
ייצוגיות, ראש גדול, יוזמה, יצירתיות ואחריות.
כישורי משא ומתן ושכנוע מעולים.
ערבית, עברית ואנגלית ברמה גבוהה (כתיבה \ קריאה \ דיבור)
שפות נוספות (גרמנית, רוסית) - יתרון.
יכולת עבודה מול בכירים במגזר העסקי ו/או הממשלתי.
רישיון נהיגה.
נכונות לנסיעות לחו"ל (למשרה קבועה).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה זמנית

מעל שנה ניסיון

תיאור

בניית תכנית עבודה במערכות הממוחשבות של החברה
אחריות על זימון משטחים
קליטת תעודות משלוח
הוצאת תעודות משלוח וחשבוניות מס
שידור הזמנות לקוח ושידור הזמנות רכש
עבודה משותפת עם כלל מחלקות החברה

דרישות

זמינות לעבודה במשרה מלאה 8:00-17:00
הכרות עם עולם הלוגיסטיקה - חובה
יכולת עבודה בצוות - חובה
הכרות עם מערכת WMS, אקסל ופריוריטי – יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

בעמותה המקדמת בריאות. מחפשים עובד/ת חרוצ/ה ומסור/ה להשתלב אתנו בעשייה חברתית משמעותית ומספקת. 75% משרה, שכר גלובלי, 35 שעות בשבוע. ימים א-ה 9:00-16:00. עיקר העבודה מהבית עם גמישות לנסיעות. עדיפות למגורים באזור מרכז-שפלה (גמיש).
נדרשת שליטה מלאה ביישומי מחשב, אחריות, סדר וארגון, יכולת ניהול משימות באופן עצמאי לצד יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יצירתית, יכולת ניסוח והתנסחות ברמה טובה בכתב ובעל פה. הזדמנות להצטרף לצוות קטן ואיכותי יחד עם עוד צוות נשי שעובד מהבית.

דרישות

ניהול יומן מנכ"לית, תזמון ותאום פגישות
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של העמותה
טיפול במשכורות העובדים וטפול ובהנה"ח
ניהול תקציב
ניהול פרויקטים
סיוע בהגשת תמיכות כספיות וקולות קוראים: הגשת בקשות לתמיכה ותרומה מול גופים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות
הכנת חומרי שיווק על העמותה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה תעשייתית בתחום הקוסמטיקה
דרוש /ה מנהל /ת משרד עם ידע בגרפיקה

דרישות

שליטה בתוכנות ADOBE - אינדיזיין, אילוסטרייטור, פוטושופ - חובה!
יכולת התנהלות בשפה האנגלית
ראש גדול ורצינות לעבוד
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

- יצירת קשר עם לקוחות חדשים לצורך עדכון פרטים ומעקב
- הכנסת הזמנות לקוח למערכת ERP + הכנת הצעות מחיר, תעודות וחשבוניות (כגיבוי)
- שימוש במערכת ERP לניהול קשר עם לקוחות + הכנת דוחות

דרישות

- ידע בתוכנות Office
- הכרת מערכות ERP בדגש על פריוריטי/זום - יתרון
- עברית טובה + ידע בסיסי באנגלית
- חריצות, שירותיות ויכולת לעבוד בצוות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

תיאור התפקיד:
✓ קבלת קהל של חברי האגודה חקלאית.
✓ מתן סיוע שוטף למרכזת משק בכל העבודה השוטפת מול חברי האגודה, גופים, בעלי תפקיד ומוסדות שונים.
✓ תפעול ובקרה מערכת מים של הישוב – עבודה שוטפת מול צרכנים, איש מים מושבי, מוסדות וגופים שונים, ביצוע מעקב ובקרה ממוחשב.
✓ עבודה משרדית שוטפת.
✓ ניהול קשר שוטף עם ממשקים בתוך ומחוץ לארגון.

דרישות

דרישות התפקיד:
✓ 12 שנות לימוד- חובה.
✓ תואר ראשון- יתרון.
✓ ניסיון מוכח בעבודת מזכירות- יתרון.
✓ ידע בהנהלת חשבונות 1+2- יתרון.
✓ הגעה עצמאית.
✓ ראש גדול.
✓ אכפתיות, סובלנות ומסירות.
✓ יחסי אנוש מעולים.
✓ שליטה מלאה ביישומי: office

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

למרכז שירות לרכב באשדוד דרושות פקידות משרה מלאה שישה ימים בשבוע , חמישה ימים , משרה מלאה , כולל יום שישי ביום שישי כחצי יום, מראשון עד חמישי ימים מלאים , שישי חצי יום(שישה ימים בשבוע)

דרישות

אין צורך בניסיון , רצון טוב לתת שירות טוב , אדיבות ואחריות שכר יימסר בריאיון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברה לייבוא ושיווק מזון באשדוד דרוש/ה לתפקיד אדמיניסטרטיבי.
עברית, אנגלית ורוסית ברמה בסיסית.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת: אקסל, וורד, פאוור פוינט, מיילים.
מענה טלפוני, עזרה לעובדי החברה, ניהול יומנים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

חברת LotemSensing , חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה, מציעה לך עבודה מאתגרת בסביבה צעירה עם חשיפה לעולם האמיתי של ניהול פרויקטים במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני.
דרוש/ה לנו עובד/ת איכותי/ת לתפקיד מנהל/ת פרויקטים בתחום הערכה ומדידה ארגונית.
התפקיד משלב עבודה עצמאית בהקמת תהליכים במערכת ממוחשבת, ניתוח נתונים והפקת תוצרים, תמיכה בלקוחות וביועצים, והרבה עבודת צוות.
החברה ממוקמת בקריית גת, בסמוך לתחנת הרכבת.
המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך.

דרישות

תואר ראשון ומעלה (תבחן מועמדות של סטודנטים בלימודי ערב)
דייקנות והקפדה על פרטים
שירותיות ואדיבות
ראש גדול, אחריות ויוזמה
יכולת למידה מהירה
שליטה מלאה בכלי Office ובפרט Excel ו-Power Point
שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה)

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון