דרושים לתפקידי אדמיניסטרציה ומזכירות בחדרה והסביבה | דרושים בחדרה והסביבה | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות מאזור חדרה והסביבה

אדמיניסטרציה ומזכירות


חדרה והסביבה


נמצאו 19 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למפעל בחדרה דרושה פקידה לקבלת הזמנות, טיפול בספקים, ארגון וסדר

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

לבית משפט השלום בחדרה דרושים סטודנטים לעבודת קלדנות בדיונים חיים.

דרישות


הקלדה מהירה מאוד בשיטה עיוורת.
עברית ברמה גבוהה.
סטודנט לתואר ראשון או שני.
יתרת לימודים: שנה לפחות.
נכונות ל- 3 בקרים בשבוע (לא בימי שישי).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

תיאור

לחברה בינלאומית מובילה בתחומה דרוש/ה מתאמ/ת למוקד הלוגיסטי.
התפקיד כולל:

ניהול חמ"ל התובלה, בניית תוכנית עבודה וניהולה מול מכלול ממשקים, תכנון הובלות ושיבוצן.
מענה לטלפונים, פתרון בעיות, ביצוע מעקב הובלות און ליין במשך כל היום.
אחריות על קבלני הובלות חיצוניים מעקב ובקרה על תקציבים.
ביצוע מעקב והכנת דו"חות מעקב לתכנית ההובלות.
ניהול תגובות לחריגים למול אתרים ומובילים .
מתן שרות לממשקים השונים בחברה: מפעלים ומרלו"גים.

דרישות


הנדסאי תעשייה וניהול – יתרון משמעותי
ניסיון בתחום הלוגיסטיקה – חובה
ניסיון בהפצה – יתרון משמעותי!
שליטה ביישומי Office - חובה, כולל Excel ברמה טובה מאד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

פרטי המשרה: עבודה אדמניסטרטיבית, הכנסת הזמנות, מענה ושליחת מיילים ,שיחות עם תיירים שבאים לטיולים קצרים בישראל, תמיכה מערכת הסעות וטיולים של החברה.
(זה לא מוקד או מכירות)

דרישות: חובה אנגלית,עברית ברמה טובה מאוד כתיבה ודיבור.
ל 5-3 למשמרות בשבוע לשעות אחר הצהריים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לרשת אסתטיקה ארצית מובילה דרוש /ה פקיד /ת שירות לסניפי הרשת. התפקיד כולל ניהול משמרת ויומן טיפולים, קביעת תורים, קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות וטיפול בתיקי המטופלים. העבודה בסביבת צעירה, משפחתית ונעימה! שכר גבוה ומתגמל, תנאים מעולים, סל הטבות רחב ומפנק- מענקים, ימי כיף, נופשים ועוד!! שכר: ( על פי מודל תגמול) 30 לשעה, לאחר 3 חודשים בונוס של 500 , לאחר שבעה חודשים העלאה לשכר של 31 , בתום שנת עבודה בונוס של 1500

דרישות

נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב ושישי לסירוגין - חובה. ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה /שירות לקוחות. שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש לא פחות ממעולים - חובה. שעות עבודה: עבודה במשמרות- בוקר: 08:00-15:00 ערב- 15:00-22:00 נכונות ל-2-3 משמרות ערב בשבוע, ימי שישי לסירוגין

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברה פרטית קטנה בבנימינה, דרוש/ה מזכיר/ה עם ידע בסיסי בהנה"ח למספר חודשים בשעות הבוקר או הצהריים. נדרש ידע בסיסי במחשבים, לפרוייקט זמני (תיתכן הארכה). ניידות עצמאית.

דרישות

ידע בסיס בהנה"ח ובמחשבים
ניידות עצמאית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה משפחתית נעימה בבנימינה, דרוש/ה מזכיר/ה לחצי משרה בשעות אחה"צ. נדרשת שליטה בתוכנות האופיס (וורד, אקסל ואאוטלוק). ניידות עצמאית. תחילת עבודה מיידית.

דרישות

שליטה בתוכנות האופיס
ניידות עצמאית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

למכרז הישראלי לתמלול והקלטה דרושים מתמללים פרילנסרים בעלי ניסיון של שנה לפחות לתמלול ישיבות רבות משתתפים, הקלטות לבתי משפט, הקלטות סתר וראיונות.
עוסק פטור/מורשה בלבד!

דרישות

ניסיון של שנה לפחות בתמלול הקלטות
עוסק פטור/מורשה- חובה!
הקלדה עיוורת
עברית רהוטה
שליטה מלאה בוורד
ניסיון בעבודה בחברת תמלול-יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

תיאור

ניהול משרד בחברה יזמית בתחום הבניה. פעילות מול ספקים, יזמים ובעלי מקצוע שונים. ניהול ומעקב של פרוייקטים למול מנהלי העבודה בשטח. הפעלת כלל מערך התשלומים לספקים ולנותני השירות. דאגה לצורכי המשרד וביצוע הזמנות בהתאם, ניהול החשבונות למול הבנקים ורואה החשבון. הדפסה תיוק והכנת טבלאות מעקב בתוכנת office. סדר ארגון וניקיון המשרד

דרישות

שליטה ב office ובדגש על excel. יכולת הדפסה. הנהלת חשבונות בסיסית- יתרון.
ראש גדול, נועם הליכות, תפיסה שירותית, אחריות ומסירות.
יכולות ביצוע גבוהות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

ניהול אדמיניסטרצית המכירות:• הנפקת חשבוניות ותעודות
• בנית מחירונים לשווקים השונים.
• הקלדת הזמנות למערכת
• שימור הקשר עם הלקוחות, איתור לקוחות חדשים ופיתוח שווקים חדשים.
• ניהול המידע על הלקוחות והמכירות,
• טיפול בגביה ובהיבטים אדמיניסטרטיביים של העיסוק

דרישות

אקדמאי בתחום רלוונטי.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה (יכולת ניסוח עצמאית וניהול שיחה) שפות רלוונטיות נוספות יתרון.
שליטה באופיס, היכרות עם מערכות ERP – עדיפות ל-priority
יחסי אנוש מצוינים -יכולת ליצור תקשורת אפקטיבית עם אנשים מתרבויות שונות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון