דרושים לתחומי האדמיניסטרציה והמזכירות בחיפה והקריות | "מובטל" דרושים - הגשת מועמדות חופשית

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות מאזור חיפה והקריות

אדמיניסטרציה ומזכירות


חיפה והקריות


נמצאו 5 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

דרושה פקידה

פורסם בתאריך 12-01-2020

תיאור

במסגרת התפקיד:
מענה טלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת בצמוד למנכ"ל
תיאום פגישות, ניהול יומן
טיפול בעובדים, בנושאי שכר, בגבייה
עבודה שוטפת מול לקוחות וספקים

דרישות

יחסי אנוש טובים
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון
ידע ביישומי מחשב (OFFICE , MAIL , EXCEL , WORK) , אנגלית– חובה
משרה מלאה, א'-ה' , שעות נוספות במידת הצורך
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

פקידת ביטוח

פורסם בתאריך 05-01-2020

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

לסוכנות ביטוח בחיפה דרוש/ה פקיד/ת ביטוח /רפרנט/ית ביטוח.
התפקיד כולל עבודה מול לקוחות וחברות ביטוח.
המשרה הינה חלקית כ- 3/4 משרה

דרישות

בעל/ת ידע וניסיון ביישומי מחשב ואופיס - חובה.
בעל/ת ניסיון כפקידה / כרפרנט/ית בתחום הביטוח - יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בהפעלת מערכות ייעודיות בתחום הביטוח יתרון משמעותי.
סבלנות, אדיבות ואוריינטציה שירותית - חובה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

דרוש לב

פורסם בתאריך 29-12-2019

תיאור

מנהלת אדמניסטרטיבית לניהול משרד נדלן

דרישות

יכולת הנעת צוות
הבנה אבסולוטית ביישומי המחשב
התמצאות ברשתות החברתיות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

בדיקה וכתיבה של אימיילים, מחקרים על נושאים שונים בתחום ההיסטוריה של האומנויות ועריכה לשונית.

דרישות

1. מגורים בקריות בלבד
2. שליטה מלאה ורהוטה באנגלית ובעברית
3. נסיון בעריכת תחקירים באנגלית ובעברית, שילוב ממספר מקורות מידע ועריכה לשונית
4. התמצאות בתוכנות מחשב, כולל מערכת הפעלה OSX אפל (מקינטוש) ואחרים
5. תנתן עדיפות לבעלי תואר שני או לסטודנטים לתואר שני

נא לשלוח קורות חיים של עד עמוד אחד תוך ציון מקום המגורים

למתאימים תיקבע פגישה לשיחה על תנאים ושכר

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

פקיד/ת קבלה לחברת אסתטיקה

פורסם בתאריך 23-12-2019

תיאור

לרשת אסתטיקה ארצית מובילה דרוש /ה פקיד /ת שירות לסניפי הרשת. התפקיד כולל ניהול משמרת ויומן טיפולים, קביעת תורים, קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות וטיפול בתיקי המטופלים. העבודה בסביבת צעירה, משפחתית ונעימה! שכר גבוה ומתגמל, תנאים מעולים, סל הטבות רחב ומפנק- מענקים, ימי כיף, נופשים ועוד!! שכר: ( על פי מודל תגמול) 30 לשעה, לאחר 3 חודשים בונוס של 500 , לאחר שבעה חודשים העלאה לשכר של 31 , בתום שנת עבודה בונוס של 1500

דרישות

נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב ושישי לסירוגין - חובה. ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה /שירות לקוחות. שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש לא פחות ממעולים - חובה. שעות עבודה: עבודה במשמרות- בוקר: 08:00-15:00 ערב- 15:00-22:00 נכונות ל-2-3 משמרות ערב בשבוע, ימי שישי לסירוגין

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון