תיאור
עבודה עם וורד, תוכנת מחשב לחשבונאות, הכנת מסמכים לרואה החשבון, רישום צ'קים, ניהול יומן.
דרישות
אנחנו צריכים עובדת עם ידע בסיסי ב-Word, אם היא יודעת אנגלית אז זה טוב מאוד, תעבוד על בסיס קבוע בטווח הארוך. מלכתחילה ניתן להתחיל לעבוד חצי יום עד שתצברו ידע וניסיון.
תיאור
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים, תמיכה בתהליכי בקרה, טיפול בתחום הרכש והזמנות (חלקם באנגלית), בקרה ומעקב מול תהליכים באגף והתנהלות מול ממשקים מרובים, במסגרת התפקיד כפיפות לסמנכ"ל האגף.
דרישות
מה אנחנו מחפשים?
ניסיון מוכח בניהול אדמיניסטרציה ובקרת תהליכים. נדרשת שליטה מלאהOffice ובעיקר Excel. אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה), ניסיון במערכת Priority יהווה יתרון משמעותי.
מה מחכה לך אצלנו?
• תפקיד מאתגר ומעניין עם הרבה אחריות ומשמעות.
• סביבת עבודה דינמית, מקצועית וחמה.
• הזדמנות להשתלב בחברה מצליחה ולצמוח יחד איתנו.
המשרה מלאה, במשרדי החברה הממוקמים בפתח תקווה. (אפשרות ליום עבודה מהבית)
וורקי
תיאור
דרוש/ה עוזרת מנכ"ל לחברה מובילה בראשון לציון מערב
עזרה שוטפת למנכ"ל בנושאים השוטפים של החברה
ניהול קשרי לקוחות (לקוחות בחו"ל) ,פרויקטים, אדמיניסטרציה שוטפת
תיאום טיסות ולמלונות לחו"ל ועוד
משרה מלאה 08:00-17:00
דרישות
דרישות :
אנגלית מעולה ברמת שיחה כתיבה וקריאה
רישיון נהיגה חובה
נכונות למשרה מלאה
וורקי
תיאור
דרושה מזכירת מנכ"ל לחברה מובילה בפתח תקווה
א-ה 08:00-17:00
מתן מענה ושירות מקצועי למשימות שוטפות, תוך הקפדה על דיוק,
מקצועיות ושמירה על דיסקרטיות
מתן שירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות הנהלת החברה
סיוע למנכ"ל בנושאים אישיים
התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
הפקת דוחות
אירוח והכנת חדרי ישיבות ודיונים
אחריות על נראות ותפעול המשרד
חובה ניסיון קודם בתפקיד זהה
חובה ידע טוב בפריורטי ואקסל !
דרישות
חובה ניסיון קודם בתפקיד זהה
חובה ידע טוב בפריורטי ואקסל !
תיאור
אנחנו מחפשים עוזר/ת אישי/ת מאורגן/ת ומסודר/ת שיספק/תספק תמיכה למנכ"ל שלנו. זו הזדמנות מצוינת לבנות קשרי עבודה עם בכירים בחברה ולתרום ליעילות הכוללת של הארגון. אנחנו מחויבים ליצירת תרבות שבה העובדים מרגישים מוערכים. אם זה נשמע לך כמו התפקיד וסביבת העבודה שמתאימים לך – הגש/י מועמדות עוד היום!
המועמדים שייבחרו יזכו לידע רב, ניסיון מעשי משמעותי, והזדמנות להיות חלק מהצוות הראשוני של סטארטאפים חדשים ולמלא תפקידים מרכזיים ככל שהם גדלים.
דרישות
כישורים בינאישיים מצוינים
אוריינטציה טכנולוגית וניסיון בעבודה עם Google Workspace
הקשבה פעילה וכישורי תקשורת מעולים בעל-פה ובכתב
יכולות ניהול זמן וארגון גבוהות
הופעה והתנהלות מקצועית
ידע טוב ב-Google Workspace
כישורי חיפוש מצוינים באינטרנט
רצון חזק ללמוד יחד עם מוטיבציה מקצועית
יכולת לבצע ריבוי משימות, יוזמתי/ת, בעל/ת משמעת עצמית, משאבים פנימיים ויכולת לשים לב לפרטים
פתיחות למשוב ויכולת להגיב אליו בצורה חיובית
יצירתיות, כישורי פתרון בעיות באופן יזום, בעל/ת יוזמה ויכולת לעבוד באופן עצמאי
תיאור
תיאור משרה- ניהול משרד, ניהול יומן המנכ"ל, שירות לקוחות - מענה טלפוני, משימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות שונות.
דרישות
דרישות התפקיד-
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי - חובה
- ידע וניסיון בתחום הנדל"ן והמימון - יתרון
אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, ייצוגיות, ראש גדול, יכולת למידה מהירה.
משרה מלאה בשעות 8:00-17:00 בת"א, תנאים טובים למתאים/ה.
תנאים מעולים למתאימ/ה
תיאור
מזכירת מנכ"ל החברה
ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה
ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ
ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
ריכוז מערך הרווחה בחברה- טיולים ,אירועי חברה , ימי גיבוש ועוד .
ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה ותפעול במגוון תחומים
עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים.
אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות
השכלה אקדמאית – יתרון
ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות
בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס - חובה ברמה גבוהה
כושר ביטוי בכתב ובעל פה
רישיון נהיגה ורכב – חובה
היקף משרה – 100%
תיאור
קבוצת לאונרדו מתרחבת ומחפשת אותך, מנהל/ת אדמיניסטרציה, לניהול אדמינסטרטיבי שוטף במשרדי החברה ברעננה.
תיאור התפקיד: ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מענה טלפוני, תיוקים, הקלדות, הדפסות ועוד | משרה מלאה | עובד החברה מהיום הראשון | תנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות
דרישות:
זמינות מידית - חובה!
ניסיון מזכירותי – חובה!
שליטה מלאה באופיס - חובה.
תקתקנית ואסרטיבית
רצינות, אחריות, מקצועיות, שירותיות, יחסי אנוש מעולים, סבלנות וסובלנות, יכולת עמידה בעומס
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
תיאור
לקונסרבטוריון למוסיקה בצהלה דרוש/ה מזכיר/ה לתפעול שוטף של מערך הלימודים השנתי:
מתן מענה טלפוני ופרונטלי מקצועי למתעניינים ורישום לשיעורי נגינה.
הכנת לו"ז לשיעורי הקונסרבטוריון ושיבוץ תלמידים במערכת.
קשר עם מורים, הורים ותלמידים.
אדמיניסטרציה כללית של המשרד.
בקרה ומעקב אחר משימות.
פרסום ברשתות חברתיות.
משרה חלקית, ימים: ראשון, שני, שלישי וחמישי
19:00 – 12:00 ויום רביעי עד 21:00
עבודה לטווח הארוך.
תנאים טובים למתאימים/ות.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
ראש גדול, מכירתית ושירותית.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
שליטה בתוכנות Office לרבות Outlook, Word ,Excel – חובה.
נסיון ברשתות חברתיות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, אחראית, מסודרת ודייקנית.
מחויבות ,רצינות ואנרגיה חיובית.
קבוצת שלמה
תיאור
לקבוצת שלמה, המובילה בתחום הרכב, לצי רכבים בסגולה בפ"ת, דרוש/ה פקיד/ת שירות ובק אופיס .
התפקיד כולל בעיקר שיחות טלפוניות, מיילים ואדמינסטרציה שוטפת. עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
בנוסף, בדיקה ותפעול רכבים במגרש.
משרה מלאה- ימים א-ה 8:00-17:00. ימי ו' עבודה באופן קבוע 8:00-12:00 כשעות נוספות (שישי חופשי אחד בחודש)
שכר 6000 ש"ח בסיס+ שעות נוספות (במידת הצורך)+ נסיעות.
עבודה בסביבה דינאמית, לטווח ארוך ואפשרויות קידום בהמשך.
דרישות
רישיון ב' - יתרון
שליטה במיומנויות מחשב, אופיס, אאוטלוק ואקסל ברמה טובה- יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ, אחריות, סדר וארגון. זמינות לעבודה בימי שישי.