דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה קלדנ/ית | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות במקצוע קלדנ/ית

אדמיניסטרציה ומזכירות


קלדנ/ית


נמצאו 4 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

קלדנית למשרה זמנית בירושלים

פורסם בתאריך 23-06-2019

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד שמאות אלמנטרית בירושלים דרושה קלדנית / מזכירה - לעבודה זמנית
עבודה במשרה מלאה מ 8:30 עד 16:30 , 5 ימים בשבוע.

דרישות

דרישות התפקיד: שליטה בוורד ואאוטלוק. חובה הקלדה מהירה, שירותיות גבוהה, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים. התפקיד כולל: הקלדה, מענה טלפוני ללקוחות, טיפול אדמיניסטרטיבי , פתיחת תיקי לקוחות, תיוק ומיון מסמכים, תאום פגישות, טיפול בדואר.
עדיפות לנסיון קודם כמזכירה.
תנאים טובים למתאימים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

קלדנית / מזכירה למשרד שמאים

פורסם בתאריך 16-06-2019

משרה מלאה

תיאור

למשרד שמאות אלמנטרית בירושלים דרושה קלדנית / מזכירה.
עבודה במשרה מלאה, 5 ימים בשבוע.

עדיפות לנסיון קודם כמזכירה.
תנאים טובים למתאימים.

דרישות

דרישות התפקיד: שליטה בוורד ואאוטלוק. חובה הקלדה עיוורת מהירה, שירותיות גבוהה, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים.
התפקיד כולל: הקלדה, מענה טלפוני ללקוחות, טיפול אדמיניסטרטיבי, פתיחת תיקי לקוחות, תיוק ומיון מסמכים, תאום פגישות, טיפול בדואר.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.

דרישות

סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע כולל ימי שני בבוקר - חובה !

נתונים רצויים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה
התחלת יום העבודה בשעה 7:30/8:00

היקף המשרה: 120 שעות חודשיות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברה גדולה וותיקה בתחום הקמעונאי דרוש /ה פקיד /ת Back Office להקלדת הזמנות, הפקת חשבוניות ועבודה מול מעבדת התיקונים.
סביבה צעירה, דינמית

דרישות

ניסיון בסביבת מחשב על בוריו.
ידע בתוכנת חשבשבת - חובה.
שירותי /ת, סבלני /ת.
עבודה מול לקוחות החברה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון