דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | משרות עבודה זמנית | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות שהם עבודה זמנית

אדמיניסטרציה ומזכירות


עבודה זמנית


נמצאו 6 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לפרויקט ועזרה אדמיניסטרטיבית במשרד התחום התיירות דרוש/ ה עובדת למשרה מלאה
לעזרה במטלות שוטפות, לטלמרקטינג ומשימות מגוונות.

דרישות

- קליטה ולימוד מהירים.
- ידע בתוכנת אופיס.
- תקתקן/ נית.
- עברית ואנגלית טובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- מתאים גם לנוער לפני גיוס.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

התפקיד כולל מענה טלפוני, שליחויות , תמיכה תפעולית בלקוחות חוץ ופנים, אדמיניסטרציה ורכש , תיאום פגישות ועוד ..

דרישות

יכולת התמודדות בתנאי לחץ וריבוי משימות
שליטה מלאה ביישומי אופיס
ניסיון אדמיניסטרטיבי
וורבליות, תודעת שירות גבוהה
שליטה ב- SAP יתרון.
אנגלית ברמה טובה - חובה!
עבודה במשרה מלאה חמישה ימים בשבוע.
החלפה לחל"ד
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

זימון משפחות, קבלתן במשרד ומעקב אחר תהליך הקליטה של התלמידים.
סיוע בעבודות אדמיניסטרטיביות כגון: מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות, סריקות, טיפול בפקסים וטיפול שוטף בתיקי תלמידים.
סיוע בהעברת מבחנים קוגניטיביים ורגשיים לתלמידים, ביצוע תצפיות ובדיקת המבחנים.
סיוע לעובדים המקצועיים ביחידה בכל תהליך האבחון הסוציו-כלכלי וחישובי דרגות תשלום.
הזמנת חלב וקפה והגשה לישיבות.
ביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה וצורכי היחידה.

דרישות

סטודנט/ית לתואר ראשון במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
סטודנט/ית בעל/ת יתרת לימודים של שנתיים לפחות – חובה !
רצוי – סטודנט שנה א'
זמינות לעבודה ל - 4-5 בקרים בשבוע כולל ימי שני בבוקר - חובה !

נתונים רצויים:
ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת לרבות תוכנות אופיס
כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית
יחסי אנוש מעולים
יכולת קבלת מרות
מכוונות גבוהה למגזר הציבורי
מחויבות גבוהה לעבודה
התחלת יום העבודה בשעה 7:30/8:00

היקף המשרה: 120 שעות חודשיות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה זמנית ל 3 חודשים

פורסם בתאריך 02-06-2019

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

משרד עו"ד מוביל בגבעתיים דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה (ממלא/ת מקום ל-3 חודשים).
התפקיד כולל: אחריות על צוות המזכירות, מענה טלפוני, תיאום פגישות.
העבודה במשרה מלאה- 5 ימים בשבוע, קיימת אפשרות ליום אחד בשבוע- ערב.

דרישות

דרישות:
- ניסיון קודם במשרד עורכי דין- חובה
- שליטה באופיס ותוכנת עו"דכנית פלטינום- חובה
- ידע מלא במערכת נט המשפט, הגשת בקשות, הוצאת החלטות ותפעול המערכת, וכן שליטה במערכות מקוונת של משרדי הממשלה (רשם החברות, טאבו וכדו')
- אנגלית ברמה טובה מאוד- שיחה, קריאה וניסוח של מיילים וכתיבת מסמכים.
- תודעת שירות גבוהה, כישורי ארגון וסדר, דיסקרטיות, תשומת לב לפרטים,
עמידה בלחצים, יכולת לניהול עצמי תוך ריבוי משימות, תקשורת בין אישית מעולה ויכולת עבודה בצוות
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

פרויקט בקרה על חוגי ילדים בשעות אחר הצהריים בירושלים והסביבה.
החוגים מתבצעות במתנסים ובתי ספר, הבקרה מתבצעת באמצעות אפליקציה.
התחלה מיידית עד יולי
37 ש"ח לשעה!

דרישות

ניידות עם רכב - חובה
שליטה באפליקציות
זמינות למשרת שטח בשעות הצהריים- אחר הצהריים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

דרוש/ה מזכיר/ה

פורסם בתאריך 22-05-2019

לא צויין שכר

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד עורכי הפטנטים בהרצליה דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת להחלפת חופשת לידה לחצי שנה לתפקיד מגוון. העבודה כוללת: מתן שירותי מזכירות, עזרה ארגונית, מענה טלפוני, ניהול יומנים, עזרה משרדית למחלקות השונות, תיאום פגישות ועוד.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
לשלוח קורות חיים למייל:

דרישות

דרישות: אחריות, יכולת ארגון, ייצוגיות, שירותיות, שליטה בכל תוכנות אופיס, אנגלית שוטפת.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד



כניסה לחשבון