דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | משרות שעות גמישות | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות שהם שעות גמישות

אדמיניסטרציה ומזכירות


שעות גמישות


נמצאו 6 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

עד 6,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

למרכז גיוס תרומות ייחודי מסוגו דרושות נציגות לעבודה במשמרות ובין השעות 15-20 בערב. שכר בסיס ובונוסים. נסיון רלוונטי הכרחי. קורות חיים יש להעביר למייל

דרישות

נסיון במכירות
אישיות נעימה לעבודה במרכז משפחתי

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מזכיר/ה

פורסם בתאריך 06-10-2019

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

עבודה במשרד שמאות מקרקעין. טיפול בצורכי המשרד,
ניהול המשרד ובעל המשרד, קשר עם לקוחות, מענה טלפוני, הקלדת מסמכים,
ידע הנהלת חשבונות בהחלט יתרון (עבודה עם ריווחית יתרון נוסף).
שעות עבודה 08:00-15:00/ 08:30-15:30

דרישות

ניסיון בתחום עבודות משרד חובה- יתרון .
יתרון למי שעבד אצל שמאי רו'ח או עו'ד. כושר ביטוי בעל פה/כתב
יכולת עבודה עצמאית. הופעה ייצוגית,שליטה בתוכנות וורד, אקסל ברמה טובה. ידע בהנהלת חשבונות בהחלט יתרון (עבודה עם ריווחית יתרון נוסף).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברה העוסק ביבוא ושיווק ציוד למעבדות כימיה דרוש/ה מזכיר/ה.
שעות עבודה גמישות
משרה חלקית אפשרי
נדרש ידע באנגלית
עדיפות תינתן לבעלי ידע בתוכנת פריוריטי
ימי עבודה א-ה
העבודה הינה בפתח תקווה.

דרישות

ידע באנגלית
עדיפות לבעלי ידע בתוכנת פריוריטי
עדיפות לבעלי נסיון ביבוא

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה בתחום האופנה. התפקיד יכלול מענה טלפוני ללקוחות, התאמת חשבון וכרטסות לקוחות וספקים, עבודה במקביל להנה"ח, קביעת פגישות מעקב ורישום של פעולות יבוא, ייצור ושימוש בחומרי גלם. ימים א - ה שעות 09:00 - 15:00 / 17:00

דרישות

יכולת להפעיל מחשב ועבודה על וורד ואקסל, יכולת תקשורת בין אישית טובה, תחכום והבנת תהליכים ביצור

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

- מזכיר/ת האגודה אחראי/ת על שמירת וניהול הזיכרון הארגוני של אגודת הסטודנטים.
- מזכיר/ת האגודה היא המענה הראשוני והפרונטלי אל מול הסטודנטים.
- ניהול יומני האגודה, קביעת פגישות וקשר רציף עם גורמים במכללה.
- ניהול חנות האגודה, עובדיה ותפעולה השוטף.
- מזכיר/ת האגודה ת/יעבוד במשך 6 שעות במהלך היום בין השעות 09:00-15:00.

דרישות

- ידע שוטף בתוכנות OFFICE (EXEL, POWER-POINT, EXCEL)
- ניסיון בעבודה עם מיילים
- ידע שוטף בתפעול GOOGLE-DRIVE
- ניסיון של לפחות חצי שנה בתחום האדמיניסטרציה
- יחסי אנוש טובים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

הקלדת פרוטוקולים ודיונים מוקלטים, בבית ו/או מחוץ לבית בשעות גמישות, לתווך ארוך.
העבודה יכולה להיות כמשרה נוספת, שכר גבוה למתאימים.

דרישות

נדרש נסיון בתחום הקלדה משמע, הקלדה עיוורת, עברית ברמה גבוהה מאד, זריזות, אמינות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון