דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | משרות עבודה מהבית | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות שהם עבודה מהבית

אדמיניסטרציה ומזכירות


עבודה מהבית


נמצאו 19 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

עד 6,000 ש"ח

לא נדרש ניסיון

תיאור

עוזר/ת אישי למנכ"ל משרד פרסום והפצה

דרישות

כושר ניהולי ,נכונות לעבודה בשעות הלילה פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי,רכב יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה חלקית

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברה המפעילה חוגים טכנולוגיים דרושה רכזת תפעול ומנהלה. (העבודה מהבית!)

תיאור תפקיד:

מענה לשיחות הורים ומתן שירות אדיב ומקצועי.
גביית תשלומים ומעקב אחר חשבונות.
תיאום מול המפעילים והארגונים השותפים.
תיאום ושיחות מול המדריכים שלנו.
ניהול שעות העבודה והתשלומים של המדריכים.


מיקום: (יש לציין את מיקום החברה או אם מדובר בעבודה מרחוק)

הגשת מועמדות: נא לשלוח קורות חיים ודברי המלצה לכתובת המייל (יש לציין את הכתובת).

דרישות

כישורי תקשורת מעולים.
חובה ניסיון בניהול וארגון בתחום החינוך .
יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות.
שליטה בתוכנות אופיס, במיוחד אקסל.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף המשרה: 6 שעות עבודה ביום + צורך להיות זמינים מעבר לשעות העבודה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת ניקיון המשרדים "נקי כפיים" בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית דרוש/ה יועצת לגיוס לקוחות עסקיים.
אם יש לך ניסיון בניהול משרד, משאבי אנוש ובניהול ספקים חיצוניים ואת כרגע בין עבודות או מעוניינת בהשלמת הכנסה הידע שלך והניסיון יכול לסייע לנו בבניית אסטרטגיית שיווק אפקטיבית ומדויקת יותר לצרכים של משרדים וחברות עסקיות


*דיסקרטיות מובטחת
*לא יהיה ניגוד עניינים בייעוץ מסוג זה כי הייעוץ יהיה מבוסס על מידע כללי

דרישות

ניסיון בניהול משרד/ ניהול משאבי אנוש מחברות עסקיות

פתח בחלון חדש

שתף

  • אם יש לך ניסיון בניהול משרד, משאבי אנוש ובניהול ספקים חיצוניים ואת כרגע בין עבודות או מעוניינת בהשלמת הכנסה הידע שלך והניסיון יכול לסייע לנו בבניית אסטרטגיית שיווק אפקטיבית ומדויקת יותר לצרכים של משרדים וחברות עסקיות


    *דיסקרטיות מובטחת
    *לא יהיה ניגוד עניינים בייעוץ מסוג זה כי הייעוץ יהיה מבוסס על מידע כללי'>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

הזדמנות מדהימה לטווח ארוך בלבד - לחברה הכי מצליחה בתחומה בישראל, בת 12 שנים, המורכבת מכמות מועטה של אנשים אבל עם הרבה אנרגיה חיובית ועוצמה, דרוש/ה מטייב לידים במוקד טלפוני ללא מכירות או תיאום פגישות בכלל! משרה אחת בלבד, עם גמישות מדהימה, ללא נסיון, ומתאימה מאוד גם כמשרת אם. במשרדים ליד האגם בהוד השרון, באווירה נעימה. המשרה הטובה ביותר למי שמחפש אחר משרה דומה. תנאים מעולים.

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

אחריות על קשרי מעסיקים
שיווק, רישום וריכוז סדנאות בתחום התעסוקה לסטודנטים ובוגרים
מענה במשרד לניהול קריירה ואחריות מלאה על תיבת המייל Career.
פגישות הכוון וליווי תעסוקתי אישי לסטודנטים ובוגרים.
השמה של סטודנטים ובוגרים במשרות הולמות השכלה אקדמית וביצוע מעקב אחר השמות.
יצירת שותפויות מול רשויות, ארגונים, מעסיקים ואקדמיה.
עדכון שוטף באתר המכללה ופרסום פעילויות המרכז ברשתות חברתיות
אחריות על לייבים ויריד התעסוקה הכוללים גיוס מעסיקים, קביעת מועד ושיווק המפגשים לסטודנטים ובוגרים.
הנחיית מפגשי אופק תעסוקתי לסטודנטים.

דרישות

בעל/ת תואר אקדמי.
נכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב לפי זמני הסדנאות והפעילות.
יכולת ניסוח ברמה גבוהה בעל פה ובכתב.
יחסי אנוש מעולים.
תודעת שירות גבוהה.
שליטה מצוינת בתוכנות ה- Officeמיומנויות מחשב גבוהות.
ניסיון בשיווק פעילות ברשתות חברתיות וכתיבת תוכן.
יכולת הובלה וריכוז תכניות, אחראי/ת, בעל/ת יוזמה.
הכרות עם מגוון ארגונים: פרטיים, ציבוריים ומגזר שלישי- יתרון.
ניסיון בגיוס ופיתוח קשרי מעסיקים או ניסיון בגיוס ו/או השמת עובדים- יתרון.
ניסיון בעבודה עם סטודנטים– יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

ניהול משרד באופן שוטף, מעקב אחרי כלי רכב וכלי צמ"ה , חידוש ביטוחים , גבייה מלקוחות , תשלום ספקים וכו'..'
יש אפרות לעבוד מהבית , במידה וקיים מחשב .

פתח בחלון חדש

שתף

  • יש אפרות לעבוד מהבית , במידה וקיים מחשב . '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

למכללת מסד בחיפה דרוש רכז/ת תפעול ואדמינסטרציה.
אנחנו מציעים עניין, גמישות, יציבות, יכולת התפתחות אישית ומקצועית.
שעות גמישות, החל מחצי משרה ועד משרה מלאה. יש אפשרות למשרה היברידית. תלוי ברצון וביכולות המועמד/ת.
שכר: 36 ש"ח לשעה + נסיעות ותנאים סוציאליים (בהתאם לחוק).
התפקיד כולל אחריות על המערך המנהלי והתפעולי של המכללה.

דרישות

1. ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה!
2. שליטה בתוכנות אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) - חובה!
3. שליטה בעבודה בסביבה אינטרנטית - חובה!
4. יכולות גבוהות של סדר וארגון, אמינות, עצמאות ויוזמה.
5. ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
6. ניסיון בתחום השיווק - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברה מובילה, דרוש/ה עובד/ת פרילנסרי/ת לפרויקט זמני של כשבועיים.
6-7 שעות עבודה ביום, 5 ימים בשבוע.
לצורך הקלדת נתונים, מק"טים ועוד - מעבר בין דאטאות.

* הדרכה תינתן במשרדי החברה בהרצליה או בזום.

משרה היברדית.
שכר לפי שעה.


פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

לא נדרש ניסיון

תיאור

לביה"ס הגדול בישראל ללימודי סלסה ובצ'אטה
דרוש/ה עובד/ת פלפל/ית
שירותי/ת
עם רצון לצמוח במשרה
שירות לקוחות
קבלת קהל

דרישות

אין צורך בניסיון קודם
מחפשים מישהו/י שרוצים להיכנס למקום עם אנרגיות מדהימות, לתת שירות פרונטלי וטלפוני עם אפשרויות קידום

פתח בחלון חדש

שתף

  • דרוש/ה עובד/ת פלפל/ית
    שירותי/ת
    עם רצון לצמוח במשרה
    שירות לקוחות
    קבלת קהל'>שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

דרושה כותבת תוכן להזנת תוכן קיים לאתר. כולל הגהות שיכתוב חדש ותרגום תוכן קיים. העבודה משרדית או עבודה מהבית.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

דרוש/ה מתרגם/ת נציג/ה עסקי/ת דובר/ת ערבית לניהול קשר וייצוג החברה מול פקידי שגרירות, נציגי ממשלה, משקיעים פוטנציאליים וגורמים עסקיים שונים. עבודה זמנית חלקית עם אופציה לקבועה ומלאה.

דרישות

אקדמאי/ת או בעל/ת אופי יזמי ורצון להתפתח בעולם העסקי.
ייצוגיות, ראש גדול, יוזמה, יצירתיות ואחריות.
כישורי משא ומתן ושכנוע מעולים.
ערבית, עברית ואנגלית ברמה גבוהה (כתיבה \ קריאה \ דיבור)
שפות נוספות (גרמנית, רוסית) - יתרון.
יכולת עבודה מול בכירים במגזר העסקי ו/או הממשלתי.
רישיון נהיגה.
נכונות לנסיעות לחו"ל (למשרה קבועה).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

An international company is in need of a Personal Assistant with fluent English, good interpersonal skills, critical thinking, and a good ability to work independently.
The position is part-time and suitable for students/flexible work times.

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

בעמותה המקדמת בריאות. מחפשים עובד/ת חרוצ/ה ומסור/ה להשתלב אתנו בעשייה חברתית משמעותית ומספקת. 75% משרה, שכר גלובלי, 35 שעות בשבוע. ימים א-ה 9:00-16:00. עיקר העבודה מהבית עם גמישות לנסיעות. עדיפות למגורים באזור מרכז-שפלה (גמיש).
נדרשת שליטה מלאה ביישומי מחשב, אחריות, סדר וארגון, יכולת ניהול משימות באופן עצמאי לצד יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יצירתית, יכולת ניסוח והתנסחות ברמה טובה בכתב ובעל פה. הזדמנות להצטרף לצוות קטן ואיכותי יחד עם עוד צוות נשי שעובד מהבית.

דרישות

ניהול יומן מנכ"לית, תזמון ותאום פגישות
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של העמותה
טיפול במשכורות העובדים וטפול ובהנה"ח
ניהול תקציב
ניהול פרויקטים
סיוע בהגשת תמיכות כספיות וקולות קוראים: הגשת בקשות לתמיכה ותרומה מול גופים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות
הכנת חומרי שיווק על העמותה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

האם את מוכוונת פרטים עם כישרון לניהול כספים ותפעול משרדי? אם כן, יש לנו את ההזדמנות המושלמת עבורך.
חברת עיצוב ופיתוח האתרים הצומחת במהירות מחפשת כעת מנהלת חשבונות ייעודית שתיקח אחריות על המשרד והניהול הפיננסי שלנו.
תחומי האחריות שלך יכללו:
- ניהול משרד: הבטחת פעולה חלקה של משרדנו על ידי שמירה על ארכיוני מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, ומתן תמיכה לפעילות המשרדית היומיומית.
- ניהול דיווחי עובדים: פיקוח על איסוף, ניהול דוחות עובדים, כולל דוחות שעות ועדכונם.
- ניהול ובקרה על בנקי זמן מול לקוחות
- חשבוניות קבלות וגביה

דרישות

כדי להצטיין בתפקיד זה, עליך להיות בעל הכישורים הבאים:
- שליטה מלאה באקסל
- שליטה בשפה העברית ברמת שפת האם
- שליטה טובה בשפה האנגלית
- ניסיון קודם בניהול משרדי ופיננסי
- כישורי השפה הרוסית הם יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
קחי את הצעד הבא בקריירה שלך והפכי לחלק חיוני בצוות הדינמי שלנו.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

תיאור המשרה:
למרכז טיפולי יחודי בגליל התחתון דרוש/ה מנהל/ת משרד
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף של המשרד/
עבודה אדמיניסטרטיבית לרבות תיאומי פגישות, ניהול יומן, הוצאת קבלות, מענה לטלפונים וסיוע במטלות נוספות על פי צרכי העבודה.
העבודה בחצי משרה בשעות גמישות עם צורך בזמינות גבוהה בטלפון. אפשרות של עבודה מהבית.

דרישות

דרישות המשרה:
*יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות
*בעל /ת ראש גדול ויכולת למידה והסתגלות.
*יחסי אנוש טובים
*שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס
*עברית ברמת שפת אם
*תודעת שירות וייצוגיות
*כושר הבעה בע"פ ובכתב
*שפה נוספת - יתרון
*בעל/ת רכב - יתרון
*קרבת מגורים לקיבוץ בית קשת - יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

8,000 - 10,000 ש"ח

תיאור

לסטארטאפ בתל אביב דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית hr:
התפקיד כולל הכנת אקסלים וטבלאות, סטטיסטיקת גיוסים, הכנת טמפלייטים ודוחות, חשיבה אנליטית ותכנון אסטרטגי של נושאי אדמיניסטרציה עבור מחלקת הhr (התפקיד לא כולל את נושא הרווחה כלל)ֿ, תיאומי ראיונות.
שכר10-11k ברוטו. מתאים לג׳וניוריות/ים שרוצים/ות לגדול לתחום.

דרישות

מוטיבציה גבוהה, ״רעב״ להצליח, חשיבה אנליטית, אנגלית ברמה טובה +, חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת הגדלת ראש...מישהו/י שיקח/תיקח ownership על המשרה ותרים אותה מא עד ת.
מישהו/י עם טוב לב ולויאליות, אמינות והרבה חריצות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

פקידה לניהול כללי , מיילים , ספקים , לקוחות , מיילים , גביה

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

We are seeking an experienced and motivated office manager to oversee the daily operations of our office. The ideal candidate will be native French-speaking or possess a high level of proficiency in speaking, writing and reading the language. The office manager will be responsible for keeping the office running smoothly, managing administrative tasks, ensuring efficient communication flow, and promoting a positive work environment.

דרישות

Native French speaker, or equivalent fluency levels with excellent written and verbal communication in the language.
Bachelor's Degree preferred, but a combination of education and experience can suffice.
Minimum of 3 years' experience in an office management role.
Strong organizational, leadership, communication, problem-solving and time-management skills.
Attention to detail and ability to multitask in a fast-paced work environment.
Proficiency in Microsoft Office software.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עבודה לפי שעות

מעל שנה ניסיון

תיאור

למכון פסגות המתמחה בטיפול והכשרה עפ"י הגישה ההתנהגותית קוגניטיבית (CBT) דרוש /ה עוז/ת רכזת אקדמית ללימודי תעודה יוקרתיים במרכז ת"א.
במסגרת התפקיד: רישום ובדיקת נוכחות סטודנטים/קשר מול מרצים/תפעול קורסים/קשר מול סטודנטים/בניית מערכות/תפעול מרחב למידה דיגיטלי/עריכת הקלטות שיעור/עזרה בתפעול מערך הלימודים הפרונטלי.
עבודה עצמאית בצוות קטן ומשפחתי באווירה כיפית ונעימה!

דרישות

תודעת שירות ותקשורת בין אישית טובה.
יכולת עבודה בצוות
יכולת טכנולוגית
שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
זריזות, קליטה מהירה, הקפדה על פרטים, הנעה עצמית לעבודה עצמאית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון