תיאור
לחברה גלובאלית דרוש/ה איש/ת קשרי לקוחות עסקיים!
משרה זמנית לשנה
משרה מלאה א'-ה'
עבודה מהבית (פעם בשבוע הגעה למשרדים ברעננה)
שכר מתגמל ותנאים מטורפים למתאימים!
במסגרת התפקיד -
ניהול הזמנות משלב ביצוע ההזמנה ועד הפקת החשבונית ללקוח, מתן סטטוס הזמנה מעקב אחריה, טיפול בתלונות הלקוח, עבודה מול לקוחות החברה ופונקציות רבות בתוכה.
דרישות
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - חובה
היכרות עם מערכת SAP - חובה
תואר אקדמאי - יתרון משמעותי
ניסיות בתפקיד דומה - יתרון משמעותי
תיאור
אחריות על קשרי מעסיקים
שיווק, רישום וריכוז סדנאות בתחום התעסוקה לסטודנטים ובוגרים
מענה במשרד לניהול קריירה ואחריות מלאה על תיבת המייל Career.
פגישות הכוון וליווי תעסוקתי אישי לסטודנטים ובוגרים.
השמה של סטודנטים ובוגרים במשרות הולמות השכלה אקדמית וביצוע מעקב אחר השמות.
יצירת שותפויות מול רשויות, ארגונים, מעסיקים ואקדמיה.
עדכון שוטף באתר המכללה ופרסום פעילויות המרכז ברשתות חברתיות
אחריות על לייבים ויריד התעסוקה הכוללים גיוס מעסיקים, קביעת מועד ושיווק המפגשים לסטודנטים ובוגרים.
הנחיית מפגשי אופק תעסוקתי לסטודנטים.
דרישות
בעל/ת תואר אקדמי.
נכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב לפי זמני הסדנאות והפעילות.
יכולת ניסוח ברמה גבוהה בעל פה ובכתב.
יחסי אנוש מעולים.
תודעת שירות גבוהה.
שליטה מצוינת בתוכנות ה- Officeמיומנויות מחשב גבוהות.
ניסיון בשיווק פעילות ברשתות חברתיות וכתיבת תוכן.
יכולת הובלה וריכוז תכניות, אחראי/ת, בעל/ת יוזמה.
הכרות עם מגוון ארגונים: פרטיים, ציבוריים ומגזר שלישי- יתרון.
ניסיון בגיוס ופיתוח קשרי מעסיקים או ניסיון בגיוס ו/או השמת עובדים- יתרון.
ניסיון בעבודה עם סטודנטים– יתרון.
תיאור
ניהול משרד באופן שוטף, מעקב אחרי כלי רכב וכלי צמ"ה , חידוש ביטוחים , גבייה מלקוחות , תשלום ספקים וכו'..'
יש אפרות לעבוד מהבית , במידה וקיים מחשב .
דרישות
ניסיום בתחום \ ידע כללי .
יהיה לווי מלא מול הנהלת חשבונות .
תיאור
למכללת מסד בחיפה דרוש רכז/ת תפעול ואדמינסטרציה.
אנחנו מציעים עניין, גמישות, יציבות, יכולת התפתחות אישית ומקצועית.
שעות גמישות, החל מחצי משרה ועד משרה מלאה. יש אפשרות למשרה היברידית. תלוי ברצון וביכולות המועמד/ת.
שכר: 36 ש"ח לשעה + נסיעות ותנאים סוציאליים (בהתאם לחוק).
התפקיד כולל אחריות על המערך המנהלי והתפעולי של המכללה.
דרישות
1. ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה!
2. שליטה בתוכנות אופיס (וורד, אקסל, פאואר פוינט) - חובה!
3. שליטה בעבודה בסביבה אינטרנטית - חובה!
4. יכולות גבוהות של סדר וארגון, אמינות, עצמאות ויוזמה.
5. ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
6. ניסיון בתחום השיווק - יתרון
תיאור
לחברה מובילה, דרוש/ה עובד/ת פרילנסרי/ת לפרויקט זמני של כשבועיים.
6-7 שעות עבודה ביום, 5 ימים בשבוע.
לצורך הקלדת נתונים, מק"טים ועוד - מעבר בין דאטאות.
* הדרכה תינתן במשרדי החברה בהרצליה או בזום.
משרה היברדית.
שכר לפי שעה.
דרישות
הבנה מהירה, דיוק ושליטה בפריוריטי.
תיאור
לביה"ס הגדול בישראל ללימודי סלסה ובצ'אטה
דרוש/ה עובד/ת פלפל/ית
שירותי/ת
עם רצון לצמוח במשרה
שירות לקוחות
קבלת קהל
דרישות
אין צורך בניסיון קודם
מחפשים מישהו/י שרוצים להיכנס למקום עם אנרגיות מדהימות, לתת שירות פרונטלי וטלפוני עם אפשרויות קידום
תיאור
דרושה כותבת תוכן להזנת תוכן קיים לאתר. כולל הגהות שיכתוב חדש ותרגום תוכן קיים. העבודה משרדית או עבודה מהבית.
דרישות
ידע בוורד חובה. ידע באקרובט יתרון. ניסיון קודם בהזנת תכנים יתרון. הכרת אתר וורדפרס יתרון.
תיאור
הזדמנות מדהימה לטווח ארוך בלבד - לחברה הכי מצליחה בתחומה בישראל, בת 12 שנים, המורכבת מכמות מועטה של אנשים אבל עם הרבה אנרגיה חיובית ועוצמה, דרוש/ה מטייב לידים במוקד טלפוני ללא מכירות או תיאום פגישות בכלל! משרה אחת בלבד, עם גמישות מדהימה, ללא נסיון, ומתאימה מאוד גם כמשרת אם. במשרדים ליד האגם בהוד השרון, באווירה נעימה. המשרה הטובה ביותר למי שמחפש אחר משרה דומה. תנאים מעולים.
דרישות
סובלנות, אנרגיות חיוביות, רצון לעבוד לטווח ארוך ולהשתקע.
תיאור
דרוש/ה מתרגם/ת נציג/ה עסקי/ת דובר/ת ערבית לניהול קשר וייצוג החברה מול פקידי שגרירות, נציגי ממשלה, משקיעים פוטנציאליים וגורמים עסקיים שונים. עבודה זמנית חלקית עם אופציה לקבועה ומלאה.
דרישות
אקדמאי/ת או בעל/ת אופי יזמי ורצון להתפתח בעולם העסקי.
ייצוגיות, ראש גדול, יוזמה, יצירתיות ואחריות.
כישורי משא ומתן ושכנוע מעולים.
ערבית, עברית ואנגלית ברמה גבוהה (כתיבה \ קריאה \ דיבור)
שפות נוספות (גרמנית, רוסית) - יתרון.
יכולת עבודה מול בכירים במגזר העסקי ו/או הממשלתי.
רישיון נהיגה.
נכונות לנסיעות לחו"ל (למשרה קבועה).
תיאור
An international company is in need of a Personal Assistant with fluent English, good interpersonal skills, critical thinking, and a good ability to work independently.
The position is part-time and suitable for students/flexible work times.
דרישות
none
תיאור
בעמותה המקדמת בריאות. מחפשים עובד/ת חרוצ/ה ומסור/ה להשתלב אתנו בעשייה חברתית משמעותית ומספקת. 75% משרה, שכר גלובלי, 35 שעות בשבוע. ימים א-ה 9:00-16:00. עיקר העבודה מהבית עם גמישות לנסיעות. עדיפות למגורים באזור מרכז-שפלה (גמיש).
נדרשת שליטה מלאה ביישומי מחשב, אחריות, סדר וארגון, יכולת ניהול משימות באופן עצמאי לצד יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יצירתית, יכולת ניסוח והתנסחות ברמה טובה בכתב ובעל פה. הזדמנות להצטרף לצוות קטן ואיכותי יחד עם עוד צוות נשי שעובד מהבית.
דרישות
ניהול יומן מנכ"לית, תזמון ותאום פגישות
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של העמותה
טיפול במשכורות העובדים וטפול ובהנה"ח
ניהול תקציב
ניהול פרויקטים
סיוע בהגשת תמיכות כספיות וקולות קוראים: הגשת בקשות לתמיכה ותרומה מול גופים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות
הכנת חומרי שיווק על העמותה
תיאור
האם את מוכוונת פרטים עם כישרון לניהול כספים ותפעול משרדי? אם כן, יש לנו את ההזדמנות המושלמת עבורך.
חברת עיצוב ופיתוח האתרים הצומחת במהירות מחפשת כעת מנהלת חשבונות ייעודית שתיקח אחריות על המשרד והניהול הפיננסי שלנו.
תחומי האחריות שלך יכללו:
- ניהול משרד: הבטחת פעולה חלקה של משרדנו על ידי שמירה על ארכיוני מסמכים, טיפול בדואר נכנס ויוצא, ומתן תמיכה לפעילות המשרדית היומיומית.
- ניהול דיווחי עובדים: פיקוח על איסוף, ניהול דוחות עובדים, כולל דוחות שעות ועדכונם.
- ניהול ובקרה על בנקי זמן מול לקוחות
- חשבוניות קבלות וגביה
דרישות
כדי להצטיין בתפקיד זה, עליך להיות בעל הכישורים הבאים:
- שליטה מלאה באקסל
- שליטה בשפה העברית ברמת שפת האם
- שליטה טובה בשפה האנגלית
- ניסיון קודם בניהול משרדי ופיננסי
- כישורי השפה הרוסית הם יתרון
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
קחי את הצעד הבא בקריירה שלך והפכי לחלק חיוני בצוות הדינמי שלנו.
תיאור
תיאור המשרה:
למרכז טיפולי יחודי בגליל התחתון דרוש/ה מנהל/ת משרד
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף של המשרד/
עבודה אדמיניסטרטיבית לרבות תיאומי פגישות, ניהול יומן, הוצאת קבלות, מענה לטלפונים וסיוע במטלות נוספות על פי צרכי העבודה.
העבודה בחצי משרה בשעות גמישות עם צורך בזמינות גבוהה בטלפון. אפשרות של עבודה מהבית.
דרישות
דרישות המשרה:
*יכולת עמידה בסביבה מרובת משימות
*בעל /ת ראש גדול ויכולת למידה והסתגלות.
*יחסי אנוש טובים
*שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס
*עברית ברמת שפת אם
*תודעת שירות וייצוגיות
*כושר הבעה בע"פ ובכתב
*שפה נוספת - יתרון
*בעל/ת רכב - יתרון
*קרבת מגורים לקיבוץ בית קשת - יתרון
תיאור
לסטארטאפ בתל אביב דרוש/ה אדמיניסטרטור/ית hr:
התפקיד כולל הכנת אקסלים וטבלאות, סטטיסטיקת גיוסים, הכנת טמפלייטים ודוחות, חשיבה אנליטית ותכנון אסטרטגי של נושאי אדמיניסטרציה עבור מחלקת הhr (התפקיד לא כולל את נושא הרווחה כלל)ֿ, תיאומי ראיונות.
שכר10-11k ברוטו. מתאים לג׳וניוריות/ים שרוצים/ות לגדול לתחום.
דרישות
מוטיבציה גבוהה, ״רעב״ להצליח, חשיבה אנליטית, אנגלית ברמה טובה +, חשיבה מחוץ לקופסא ויכולת הגדלת ראש...מישהו/י שיקח/תיקח ownership על המשרה ותרים אותה מא עד ת.
מישהו/י עם טוב לב ולויאליות, אמינות והרבה חריצות
תיאור
לחברה גלובאלית, מובילה ומצליחה בנתניה דרוש/ה תומך/ת מכירות מתחיל/ה למשרה מלאה!
במסגרת התפקיד:
תמיכה במנהלי המכירות של החטיבה
פתיחה והכנסת הזמנות רכש למערכת
התנהלות מול ממשקים פנימיים וחיצוניים ועדכונים שוטפים במערכת
מתן מענה ללקוחות ועדכון סטטוס ההזמנות
הפקה וניתוח של דוחות מכירה
מעקב אחר הצעות מחיר
דרישות
דרישות:
סטודנט/ית בשנה אחרונה או בוגר/ת תואר אקדמאי- חובה!
בוגר/ת תואר אקדמי בתחום מנהע"ס, כלכלה, יחסים בינ"ל – יתרון משמעותי!
אנגלית ברמה גבוהה מאוד- חובה
ניסיון וידע במערכות אופיס, BI, אקסל - חובה
יכולת תקשורת גבוהות
שירותיות
תיאור
פקידה לניהול כללי , מיילים , ספקים , לקוחות , מיילים , גביה
דרישות
ידע במחשב
תיאור
We are seeking an experienced and motivated office manager to oversee the daily operations of our office. The ideal candidate will be native French-speaking or possess a high level of proficiency in speaking, writing and reading the language. The office manager will be responsible for keeping the office running smoothly, managing administrative tasks, ensuring efficient communication flow, and promoting a positive work environment.
דרישות
Native French speaker, or equivalent fluency levels with excellent written and verbal communication in the language.
Bachelor's Degree preferred, but a combination of education and experience can suffice.
Minimum of 3 years' experience in an office management role.
Strong organizational, leadership, communication, problem-solving and time-management skills.
Attention to detail and ability to multitask in a fast-paced work environment.
Proficiency in Microsoft Office software.
תיאור
למכון פסגות המתמחה בטיפול והכשרה עפ"י הגישה ההתנהגותית קוגניטיבית (CBT) דרוש /ה עוז/ת רכזת אקדמית ללימודי תעודה יוקרתיים במרכז ת"א.
במסגרת התפקיד: רישום ובדיקת נוכחות סטודנטים/קשר מול מרצים/תפעול קורסים/קשר מול סטודנטים/בניית מערכות/תפעול מרחב למידה דיגיטלי/עריכת הקלטות שיעור/עזרה בתפעול מערך הלימודים הפרונטלי.
עבודה עצמאית בצוות קטן ומשפחתי באווירה כיפית ונעימה!
דרישות
תודעת שירות ותקשורת בין אישית טובה.
יכולת עבודה בצוות
יכולת טכנולוגית
שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
זריזות, קליטה מהירה, הקפדה על פרטים, הנעה עצמית לעבודה עצמאית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
1. תמלול ישיבות מוקלטות עם אוזניות מקובץ אודיו בעברית.
2. הגהה של פרוטוקולים מתומללים.
העבודה מהבית בשעות גמישות
דרישות
הקלדה עיוורת מהירה - תגמול לפי הספק
אנגלית ו/או עברית שפת אם וברמה גבוהה.
עדיפות לבעלי נסיון
עוסק פטור, פרילנסרים, תאום מס.