תיאור
לחברה מובילה בתחום המדיה הדיגטלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית טלפונית Help desk ללקוחות החברה.
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה ופתרונות בנושאי אינטרנט, רשתות ותשתיות.
עבודה במשמרות כולל סופשים וחגים
עבודה בסביבה דינאמית , צעירה ומקצועית
העבודה בקרית מוצקין ובראשון לציון
דרישות
ניסיון כתומך /ת - יתרון
רקע במחשבים ובמערכות הפעלה - חובה.
נכונות לעבודה משמרות כולל סופשים וחגים -חובה!
רקע בתקשורת - יתרון
ניסיון בחברת קופות - יתרון
וורבליות ויכולת ביטוי בע"פ גבוהה
שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
ראש גדול ויצירתיות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
תמיכה מלאה ללקוחות המובילים של החברה
התפקיד כולל מענה לפניות של לקוחות
מתן פתרונות בזמן אמת.
המענה יינתן באמצעות טלפון וצ'אט
ללא מכירות !!
שכר 40 שח לשעה
משרה גמישה - אפשרות למשרה מלאה / משרה חלקית/ משמרות מקוצרות של 6 שעות
אין צורך בניסיון קודם
אנחנו מכשירים ומלמדים הכל
דרישות
תודעת שירות מפותחת
אין צורך בנסיון קודם
למידה והכשרה עלינו
תיאור
שירות ותמיכה לאפליקציית כושר !!!!!!!!!!!ללא מכירות
אין צורך בנסיון קודם !!!!!!!!!
שכר שעתי - 43 שח לשעה !!!!!!!!!!!!!!!!
לבני 17 ומעלה כולל לפני גיוס, כולל תלמידים, סטודנטים
ראיון קצר ומתחילים לעבוד
משרה זמנית לחודשיים
דרישות
תודעת שירות מפותחת
ללא נסיון
תיאור
אנחנו מגייסים נציגים עם ראש טכני וסבלנות גבוהה למוקד שירות קטן ומשפחתי!
מחפשים עבודה עם משמעות ואתגר טכני, אבל לא רוצים לוותר על גמישות? אצלנו תוכלו לקבל הכשרה מלאה ולפתור תקלות בתחום התקשורת והאינטרנט.
מה עושים אצלנו? עוזרים ללקוחות פרטיים בשיחות נכנסות, פותרים תקלות טכניות במוצרים (ממירים, אינטרנט), ודואגים להסביר כל דבר בצורה סופר-ברורה וסבלנית.
דרישות
אנחנו מחפשים:
חובה: זיקה והבנה טכנית, רצון ללמוד ולפתור בעיות.
שירות: סבלנות ואמפתיה גבוהה מאוד (ניסיון קודם הוא יתרון).
התנאים שמחכים לך:
מענק כספי משמעותי כבר אחרי 3 חודשים!
משרה גמישה לסטודנטים/ות: 4 משמרות בשבוע + שישי לסרוגין.
אווירה אינטימית, יחס אישי ואפשרויות קידום.
מיקום המשרה: חיפה
התחל/י עכשיו את המסלול המקצועי שלך!
תיאור
דרושים אנשים עם ראש טכני חובה! גמישות מדהימה לסטודנטים/ות!
למוקד שירות ותמיכה טכנית קטן ומגובש בתחום התקשורת (אינטרנט וטלוויזיה), דרוש/ה נציג/ת שיודע/ת לעזור! אנו מציעים סביבה שקטה, אווירה כיפית והכשרה שתהפוך אותך למקצוען/ית.
מה עושים בתפקיד?
מענה ושירות: מדברים עם לקוחות פרטיים ומסייעים להם בשימוש במוצרי התקשורת, תוך מתן יחס סבלני ומכיל לאוכלוסיות שונות.
פותרים תקלות
הפשטת מידע: הופכים את הבעיות הטכניות להוראות פשוטות וברורות
עבודת מטה: מתעדים את הטיפול במערכות המחשב בזמן אמת.
דרישות
זיקה טכנית חזקה: לא צריך להיות טכנאי, אבל כן צריך לאהוב לפתור תקלות טכנולוגיות בסיסיות
סבלנות והכלה: רמה גבוהה של אמפתיה ורצון לעזור – כי אנחנו נותנים שירות אישי.
יתרון: ניסיון קודם במוקד טלפוני או שירות לקוחות אינטנסיבי.
יכולת ביטוי טובה בשיחה.
תנאים מנצחים והטבות:
מענק התמדה כספי משמעותי כבר לאחר 3 חודשי עבודה!
גמישות לסטודנטים/ות: 4 משמרות שבועיות + שישי לסרוגין (חובה ימי א').
אווירה משפחתית, מוקד קטן ויחס אישי.
מיקום המשרה: חיפה.
התחל/י את דרכך בעולם התקשורת!
שלח/י קורות חיים והצטרף/י למשפחה שלנו!
תיאור
תמיד אומרים עליך שיש לך סבלנות זהב וראש טכני?
חברת תקשורת מובילה מחפשת אותך לצוות קטן ואיכותי בחיפה.
מענק התמדה כבר אחרי 3 חודשים! מודל סטודנטים גמיש!
ה-EVP שלנו:
• מענק התמדה : בונוס כספי שווה לאחר 3 חודשי עבודה בלבד!
• מודל סטודנטים : עבודה גמישה במינימום 4 משמרות שבועיות.
• גמישות היברידית: אופציה לעבודה משולבת מהבית.
• צוות קטן: אווירה משפחתית
• משמרות נוחות: בוקר / ערב ושישי לסרוגין.
מה עושים בתכל'ס?
• מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים של החברה.
• אבחון ופתרון תקלות בסיסיות בתחום התשתית, האינטרנט והטלוויזיה.
דרישות
אנחנו מחפשים :
• ניסיון בשירות / מוקד: רקע מוכח בתפקיד טלפוני או מוקדי – יתרון.
• זיקה טכנית: הבנה בסיסית ורצון ללמוד עולם שלם של טכנולוגיה.
• נכונות למשמרות: עבודה בוקר/ערב ושישי לסרוגין.
• עברית רהוטה וכמובן – כושר ביטוי מעולה בטלפון.
מיקום המשרה: חיפה! שלח/י קורות חיים והתחל/י עוד השבוע!
רוצה לשמוע פרטים נוספים על הבונוס? אנחנו מחכים/ות לך!
תיאור
התפקיד כולל: תפעול וליווי מערך הבחינות (פרונטליות ומקוונות), מענה לסטודנטים במהלך בחינות ובשגרה, טיפול בפניות ובקשות בנושא בחינות ועבודה מול גורמים אקדמיים ומנהליים. המשרה הינה משרה מלאה.
מה אנחנו מציעים? סביבת עבודה נעימה ויציבה, הסכם קיבוצי עם תנאים מצוינים (ימי הצהרה, קרן השתלמות ועוד), חופש בערבי חג, חניה חינם, נגישות מעולה בתחבורה ציבורית (הרכבת הקלה ואוטובוסים) ואירועי רווחה ופעילויות לעובדים.
דרישות
ניסיון קודם בתפקיד תפעולי או שירותי – יתרון משמעותי.
שליטה במערכות מחשב.
יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, סדר, אחריות ודיוק.
תיאור
התפקיד כולל מתן מענה ושירות איכותי ללקוחות המשתמשים באפליקציות
מתן מענה טלפוני לפניות משתמשים בתמיכה טכנית בשימוש באפליקציות ליווי והכוונה בפתרון תקלות
עבודה שוטפת מול צוותים פנימיים
שיפור חוויית המשתמש ושימור לקוחות
משמרות בוקר בלבד
מתאים לסטודנטים
דרישות
תודעת שירות מפותחת
נסיון קוגם בשירות לקוחות - יתרון לא חובה
תיאור
לחברת תוכנה הממוקמת באזור עמק חפר, דרוש/ה למחלקת השרות נציג/ת שרות.
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני או במיילים/ווטסאפ/ממערכת השרות עצמה לגבי קריאות שנפתחו, הבנת הבעיה שהלקוח מציג והעברת הקריאה למחלקת הפיתוח.
עבודה מהבית למעט ימים מוגדרים שמגיעים למשרד (פעם בשבוע או שבועיים למעט החפיפה)
אפשרי לעבוד במשרה חלקית עד 14.00
דרישות
ראש גדול, תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סבלנות, הבנה טכנית
תיאור
תאגיד מי מודיעין מגייס נציגות שירות לקוחות למוקד הטלפוני:
משרה מלאה, עבודה מהמשרדים שלנו בימים א-ה בין השעות -8:00-1600- פעם בשבוע עד 18:30.
מיקום- קניון עזריאלי מודיעין- קל"ב.
אווירה משפחתית, חמה ונעימה וסביבת עבודה תומכת.
עבודה תוססת ומעניינת, בנושאים מגוונים בתחום המים והגבייה.
נדרשות נציגות עם ראש גדול
תודעה שירות מפותחת- סבלנות וסובלנות,
יכולת לעבוד עם מערכות ממוחשבות.
דרישות
עבודה מול מערכת ממוחשבת
ניסיון קודם בשירות לקוחות - יתרון
סבלנות וסובלנות
עברית רהוטה
יכולת עבודה תחת לחץ עם ריבוי משימות
יחסי אנוש מעולים
