דרושים יבוא /יצוא | דרושים באזור השפלה | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום יבוא /יצוא מאזור אזור השפלה

יבוא /יצוא


אזור השפלה


נמצאו 4 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

תיאור

חברת גלובלית ב בתחום השילוח הבינלאומי מחפשת אותך  לתפקיד ראש צוות למחלקת יבוא ימי.
במסגרת התפקיד:
עבודה אל מול משרדים ממשלתיים ורשות המכס.
מתן שירות ללקוחות עסקיים אסטרטגיים
ניהול צוות עובדים בנושאין מקצועיים ובנושאי פרט
(פתיחת תיקים, הכנת תיקים למכס,מעקב משלוחים ,טיפול בדוקומנטים, אישורים ורשיונות.
תעדוף משימות , גורם סמכות מקצועי אל מול דרישות הלקוח.

דרישות

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום העמילות המכס ביבוא הימי- חובה.
ניסיון בניהול עובדים- חובה
הסמכת פקיד/ת ריש/וי- יתרון משמעותי.
זמינות למשרה מלאה א-ה- 8:00-17:06 + זמינות לשעות נוספות -חובה.
אחריות, "ראש גדול" , יכולת ראייה מערכתית.
יחסי אנוש טובים
יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
יכולת הגעה עצמאית לאשדוד
המשרה פונה לשנים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בפריסה ארצית
דרוש/ה:

מנהל/ת תיקי לקוחות - יבוא.
ניהול תיק לקוחות בתחום השילוח הבינלאומי, דגש על יבוא ימי.
ליווי הלקוחות ותפעול המשלוחים מרגע קבלת ההזמנה ופתיחתה במערכת ועד להגעת המשלוחים ליעדם הסופי.
מתן הצעות מחיר, תמחור משלוחים, מעקב אחר המשלוחים - follow up ודיווחי סטטוס ללקוחות.
עבודה שוטפת מול חברות ספנות, סוכנים בחו"ל, לקוחות , המכס ונותני שרותים (נמל, רשויות רגולטוריות)

דרישות

ניסיון בתחום השילוח הבינלאומי / הלוגיסטיקה.
עדיפות לניסיון ביבוא.
ניסיון בשירות לקוחות.
אנגלית ברמה טובה מאוד.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה ממוחשבת.
אסרטיביות ושירותיות ברמה גבוהה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים באשדוד,
דרוש/ה:

מנהל/ת תיקי לקוחות - יבוא.
**משרה התחלתית בעולם השילוח הבינלאומי - הכשרה תינתן למועמדים המתאימים**
***תנאים טובים למתאימים***

ניהול תיק לקוחות בתחום השילוח הבינלאומי, דגש על יבוא ימי.
ליווי הלקוחות ותפעול המשלוחים מרגע קבלת ההזמנה ופתיחתה במערכת ועד להגעת המשלוחים ליעדם הסופי.
מתן הצעות מחיר, תמחור משלוחים, מעקב אחר המשלוחים - follow up ודיווחי סטטוס ללקוחות.
עבודה שוטפת מול חברות ספנות, סוכנים בחו"ל, לקוחות ונותני שירותים והמכס.

דרישות

קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי - יתרון.
ידע/רקע/ניסיון ביבוא/יצוא - יתרון.
ניסיון בשירות לקוחות / ניהול תיק לקוחות / קשרי לקוחות - חובה.
אנגלית ברמה טובה מאוד.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה ממוחשבת.
אסרטיביות ושירותיות ברמה גבוהה, אוריינטציה מכירתית ועמידה בריבוי משימות.
עדיפות לזמינות מידית.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

התפקיד כולל אחריות על ניהול המשלוחים בחברה, עמידה מלאה בזמני השילוח, תפקוד הצוות ועמידה ביעדי המחלקה, ניהול ההון האנושי במחלקה ניהול הפרויקטים במהלך השנה (היערכות מקצועית, גיוס וניהול כ"א זמני באמצעות המנהלים הקבועים והזמניים בפרויקט), אישור חשבוניות השילוח והפקת מסמכים ליצוא, הכנת מסמכים נלווים/אישורים מיוחדים, עבודה מול חברות שילוח לצורך מעקב ושחרור סחורות ועוד.
** המשרה בקריית גת וישנן הסעות מאשקלון, באר שבע, אשדוד וקריית גת**


דרישות

1. ניסיון של שנה לפחות בהנעת צוות עובדים בחברה יצרנית.
2. השכלה אקדמאית בתואר ניהולי או קורסים מקצועיים בתחום הייצוא.
3. ניסיון קודם מחברת שילוח – יתרון משמעותי
4. הכרות עם תנאי שילוח בינלאומיים, עמילות מכס - יתרון
5. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE
6. אנגלית ברמה גבוהה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון