הצעות עבודה מזכיר/ה | דרושים באזור הדרום | Muvtal
לוח דרושים

דרושים במקצוע מזכיר/ה מאזור אזור הדרום

מזכיר/ה


אזור הדרום


נמצאו 8 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

תיאור

מזכיר/ה קבלה ישיבה בעמדה עם מזכירה נוספת - **לעבודה מיידית**
אחריות וניהול יומנים, ותיאומי פגישות לעובדי החברה כולל מנכ"ל וסמנכ"לים.
• מענה טלפוני
• סיוע אדמיניסטרטיבי לכלל אגפי החברה
• מתן שירות וקבלת אורחים
• סיוע בהכנת חומרים לישיבות וועדות שונות
• הזמנת ציוד משרדי וכיבוד לאירועים וישיבות
• ביצוע סידורים מחוץ לחברה (דואר וכדומה)
היקף משרה: משרה מלאה, ימים א’- ה בין השעות 8:30 -17
מיקום - פ"ת
סביבת עבודה נעימה באווירה כיפית. **תנאים טובים כגון , חניה, ארוחות בשווי 630 ש"ח ועוד**

דרישות

שכלה תיכונית של 12 שנות לימוד – בגרות מלאה
• תואר ראשון – יתרון
ניסיון מקצועי:
• ניסיון של 2 שנים לפחות בתפקיד מזכירותי/פקידותי קודם – רצוי מאוד
(אפשרי כשירות צבאי/לאומי)
• ניסיון בניהול יומנים - חובה
• ידע ושליטה בתוכנות אופיס (בדגש על outlook) - חובה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה העוסקת בתחום איכות הסביבה דרוש/ה מזכיר/ה למשרה מלאה עם אפשרות לחלקית
עם ניסיון בהנהלת חשבונות נדרשת הסמכה וניסיון מוכח של שנה לפחות המשרה בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 קיימת אפשרות למשרה חלקית וגמישות .

דרישות

מגורים בבאר שבע חובה
הסמכה וניסיון מוכח בחברות של שנה
ידע בתיאום בנקים
ידע בתוכנות - חשבשבת , מכפל , מנג'ר
הגשת דוחות מאזנים ומשכורות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

העבודה כוללת: מענה לעובדות ולמשפחות טלפונית ופרונטלית בקבלת קהל, עבודה בצוות, שליטה מעולה בתוכנות רבות, עיבוד נתונים, ניהול יומנים, גביית קבלות, עבודה צמודה עם הנהלת הסניף.
היקף העסקה 100%.

דרישות

שליטה בעבודת מחשב, ניהול יומן וידע בתוכנות אופיס ובייחוד אקסל באופן מתקדם.
ניסיון רב בתפקידי אדמיניסטרציה.
ניסיון ניהולי- יתרון.
יכולת ארגון גבוהה, יכולת עבודה עם אוכלוסיות מגוונות ויחסי אנוש מצוינים.
נכונות לעבודה פעם בשבוע עבודה בשעות אחה"צ-ערב עד שעה 20:00 בערך.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

ניהול משרד באופן שוטף, מעקב אחרי כלי רכב וכלי צמ"ה , חידוש ביטוחים , גבייה מלקוחות , תשלום ספקים וכו'..'
יש אפרות לעבוד מהבית , במידה וקיים מחשב .

פתח בחלון חדש

שתף

  • יש אפרות לעבוד מהבית , במידה וקיים מחשב . '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

ניהול יומנים - תורים
חיוב לקוחות
ביצוע תזכורות תורים
2 עד 3 משמרות ערב

דרישות

יחסי אנוש , אדיבות , תעודת מזכירה רפואית יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

עבודה משרדית .
מנהלת משרד.
העבודה מתקיימת בעמק שרה באר שבע בימי ראשון עד חמישי בין השעות 8 עד 16

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

למשרד עו"ד ונוטריון צ'סנובצקי רינה הממוקמת בבאר - שבע דרושה מזכירה משפטית.
התפקיד כולל :עבודה אדמיניסטרטיבית, מענה טלפוני, מענה בדואר אלקטרוני, ניהול יומנים, טיפול שוטף במשרד, סיוע שוטף לתפעול המשרד, תרגומים והכנת אישורים נוטריוניים, שירות לקוחות, מענה פרונטאלי, קבלת קהל.

דרישות

עדיפות לניסיון בתחום.
שליטה מלאה בשפות: עברית, אנגלית ורוסית- חובה.
שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס- חובה.
תודעת שירות ואדיבות- חובה.
עבודה במשרה חלקית. שעות עבודה בין 08:30 עד-14:00 (גמישות אך רק שעות הבוקר).
מתאימה לסטודנטים.
שכר מתגמל למתאימים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • התפקיד כולל :עבודה אדמיניסטרטיבית, מענה טלפוני, מענה בדואר אלקטרוני, ניהול יומנים, טיפול שוטף במשרד, סיוע שוטף לתפעול המשרד, תרגומים והכנת אישורים נוטריוניים, שירות לקוחות, מענה פרונטאלי, קבלת קהל.
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחאן השיירות בנגב (חברה בתחום הנופש והתיירות) דרוש/ה עובד/ת אדמיניסטרטיבית לעבודה משרדית.
היקף משרה: ימים א-ה - 8:00-16:00
ימי שישי לסירוגין.
עבודה מול תוכנות מחשב
שירות לקוחות
אינטרקציה לעולם התיירות
מתן הצעות מחיר
משרה לטווח ארוך

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון