משרד שירותי הנה"ח
תיאור
הנהלת חשבונות סוג 1-2 על תוכנת פריוריטי
הנהלת חשבונות ליחידים ולחברות פרטיות
קליטת הוצאות, הכנסות, חשבוניות, התאמות לקוח ספק, בנקים, ועוד.
מתן שירות ללקוחות המשרד בשפות עברית ורוסית
דרישות
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1 + 2
- ניסיון של לפחות שנתיים במשרד רואה חשבון
- ידע בתוכנת פריוריטי ובאקסל
- אחריות, דייקנות, ראש גדול ויכולת לימוד עצמאית
- ידיעת השפה רוסית והעברית כשפת אם או ברמת שפת אם
העבודה בחצי משרה עם אופציה להגדלת היקף המשרה.
העבודה בימים א'-ה' בשעות גמישות, ומתאים למשרת אם.
יש אפשרות להתפתחות מקצועית במשרה קבועה לטווח ארוך
תיאור
לחברה תעשייתית מובילה בבאר טוביה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
ניהול התחשבנות מול ספקים על פי הסכמי התקשרות
קליטת חשבוניות ספקים,
התאמות ספקים,
התאמות בנקים
דרישות
מנהל/ת חשבונות סוג 3 - חובה
ניסיון בחב’ תעשייתית - יתרון
ידע וניסיון בתוכנת פריוריטי – חובה.
ידע וניסיון בכל תוכנות אופיס בייחוד EXCEL-חובה
עבודה בימים א’-ה’ , שעות 08:00-17:00 / 7:00-16:00
נדרשת ניידות
תיאור
עבודה מול ספקים ולקוחות
לקיחת הזמנות טלפוניות, הפקת חשבוניות, קבלות, תעודות משלוח
הכנת חומר לרו"ח
ניהול משרד כולל.
דרישות
שליטה מלאה בכל תוכונות OFFICE
ידע וניסיון בתוכנת חשבשבת חובה!
התנהלות בסביבה ממוחשבת וגישה טכנית
נעימה, שירותית, ראש גדול, תקשורתית וחרוצה.
ידע/ניסיון/תעודה בהנהלת חשבונות - חובה!
אנגלית - יתרון!
תיאור
דרושה מנהלת חשבונות. בעלת ידע וניסיון להגשת מאזן. יבוא,ספקים,בנקים וכו
דרישות
ידע בתוכנת חשבשבת
ניסיון בתחום
תיאור
למשרד יועץ מס ביישוב פרדסיה
דרוש\ה מנהל\ת חשבונות למשרד חלקית \ מלאה
גמישות בשעות
חובה ניסיון של לפחות שנה
במשרד יועץ מס או רואה חשבון
דרישות
ראש גדול
שרות לקוחות ברמה גבוה
רצון ללמוד
חובה במשרד יועץ מס או רואה חשבון
תיאור
למשרד רו"ח דרוש מנה"ה / מזכיר.ה לצוות משרדנו
העבודה כוללת טיפול בנושאים מנהלתיים וניהול חשבונות (לרבות שכר) ללקוחות
אפשרויות התפתחות רבות
משרד משפחתי המנסה לתת גם ללקוחות הרגשה ביתית
דרישות
סדר והקפדה על פרטים.
יכולת בין- אישית
אחריות
תיאור
טיפול שוטף בספקי החברה, מקליטת חשבונית עד תשלום, התאמות כרטיסי אשראי, התאמות בנקים ברמה יומית, הוצאת חשבניות מרכזות בסוף החודש.
דרישות
משרה מלאה, תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות, ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה, סדר ועצמאות, סבלנות, דייקנות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, אחריות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
זמינות מידית יתרון.
ידע באקסל וב- office ברמה טובה. פריאוריטי יתרון משמעותי.
יכולת הגעה עצמאית לעבודה (ניידות) - חובה.
תיאור
דרוש/ה מנהלת חשבונות סוג 2 למשרד הנהלת חשבונות בלוד ( משרד מעורב גברים ונשים!)
דרישות
ניסיון של שנה ומעלה
בעלת קליטה מהירה
בעלת מוטיבציה
אחראית
תיאור
מחפשים מנהל/ת חשבונות מתחיל/ה למשרד רו"ח הממוקם בקמפוס לעסקים יובלים בפארק המדע נס ציונה, לחד צידית /כפולה.
היקף משרה חלקית עם הגדלה של היקף שעות עם הזמן, תלוי בהתקדמות למידה של המועמד/ת.
שעות גמישות, משרה חלקית עם אופציה להגדיל היקף בהתאם לכישורים ויכולות.
לטווח ארוך למתאמים עם שכר בהתאם לכישורים.
דרישות
חובה - סיום קורס הנה"ח או רקע מוכח מעשי בהנהלת חשבונות.
אחריות, ראש גדול, יוזמה, דייקנות, יחסי אנוש טובים, זריזות.
היכרות עם אופיס - חובה, הקלדה עיוות - עדיפות, דוברי /ות שפות - עדיפות (ישנם הרבה לקוחות דוברי רוסית).
ידע ונסיון בהנהלת חשבונות - עדיפות.
נא לציין ציפיות שכר.
תיאור
אם את/ה עם אנרגיה חיובית ובעל/ת יכולת שירות ומכירה, תודעת שירות גבוהה ורגיל/ה להגדיל ראש?- אנחנו מחפשים אותך!!
אווירה משפחתית.
אפשרות להתפתחות אישית ומקצועית.
עבודה לטווח ארוך.
משרד בהר חוצבים בירושלים
א-ה , 9 שעות
- טיפול בכלל סוגיות הנה"ח כגון: קליטה והפקת חשבוניות, גביה, ביצוע התחשבנויות והתאמות בנקים וכרטיסי אשראי, רישום פקודות היומן, הכנת דוחות חודשיים וריכוז נתונים לרואה החשבון, ניהול תיקי עובדים ומתן מענה לפניות עובדים ועוד.
- ביצוע שיחות יזומות ללקוחות ימים וגיוס לקוחות חדשים , אדמינסטרצייה שוטפת.
דרישות
דרישות:
- דייקנות, אמינות, יסודיות, סדר וארגון , יכולת עבודה עצמאית ובצוות, למידה מהירה, תפקוד מיטבי תחת לחץ ויחסי אנוש מעולים.
- אנגלית – רמה גבוהה
- שליטה מלאה ביישומי Office
- מחשוב – רמה גבוהה- יתרון
- ידע – חשבשבת/ ריווחית/ שקלולית/CRM – יתרון
רק פניות רלוונטיות יענו
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
Job Description:
AP Invoices entries from domestic and broad vendors.
Check and book petty cash expenses.
Processing outgoing payment runs twice a month via MASAV
Credit card adjustments
Interfaces with supplier chain
Focal point for vendors
Direct Manager: Report to Chief Accounts Manager
דרישות
Job Requirements:
Education:
Bookkeeping Level 2-Mandatory
Previous experience – as a company AP bookkeeper up to 3 Years
Job skills: Well organized
Computer skills: Full control of all MS-Office applications including Microsoft package
Language skills: English
Personality: Highly motivated and able to work in fast paced environment
תיאור
הנהלת חשבונות 1+2
ניהול שוטף של המשרד
שעות עבודה 08:00 עד 16:00 יש גמישות בשעות
ימי עבודה א'-ה' לא כולל שישי
דרישות
ידע בתוכנת פריורטי
תיאור
תחומי אחריות:
תמיכה אדמיניסטרטיבית להנהלת חשבונות
עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל - חיובים , גביה
מעקב אחר חשבוניות ותשלום לספקים
התאמות ותשלומי כרטיסי אשראי
ניהול שעות לשכר עובדים
ניהול קופה קטנה והחזר הוצאות לעובדים
הכנת דוחות נסיעה לחו"ל
דרישות
דרישות סף:
אנגלית ברמה גבוהה כשפת אם - חובה
תעודת הנהלת חשבונות
ניסיון קודם בתפקידים דומים (גבייה/שירות לקוחות/הנה"ח)-יתרון
ניסיון רב בעבודה על Excel
ניסיון בעבודה על SAP, חשבשבת, כל נתון - יתרון
נכונות לעבודה מרובה על מחשב
תיאור
לחברת ביטוח מובילה בפתח תקווה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות.
התפקיד כולל: ביצוע פעולות של קליטת חשבוניות, תשלומים, פקודות יומן, תעודות חיוב וזיכוי, התאמת בנקים, ניתוח כרטיסים, חתכים למאזנים.
הכנת תשלומים לספקים, ביצוע תשלום פנקסי מוסדות, הכנת נתוני למאזן, ניכויים ומקדמות, עבודה שוטפת ומתן מענה לסוכנים וספקים.
דרישות
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3- חובה
נכונות למשרה מלאה- חובה
ניסיון של שנתיים לפחות- חובה
תיאור
דרושה עובדת עם רקע בהנהלת חשבונות ו/או חשבות שכר לעבודות מזכירות, הנהלת חשבונות וחשבות שכר באגף כספים במוסד ציבורי
דרישות
יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מעולים, דייקנות, ראש גדול, מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה בתנאי לחץ
תיאור
משרת הנהלת חשבונות 5 שעות ביום 5 ימים בשבוע
במשרד רואת חשבון.
הנהלת חשבונות סוג 2 נסיון מעט
דרישות
הנהלת חשבונות סוג 2 מעט נסיון
תיאור
In this role, as the right hand & assistant to VP finance you will be part of the Finance
and Accounting team. The role requires a very detail-oriented person, responsible and
accountable of the financial duties, outstanding attention to detail with excellent
דרישות
Certified Bookkeeper (Type 2) . At least 2-4 years’ experience of bookkeeping (global company - Advantage). Advanced English level (both spoken and written) . Advanced skills in Microsoft Excel / Google Spreadsheet – Advantage. Organized, pay attention to details and accuracy. Knowledge in Sap Business 1 and/or QuickBooks – Advantage. Ability to work independently in a fast-paced environment. Ability to prioritize workload.
תיאור
לחברה ליעוץ עסקי בתל אביב דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות
עבודה מול לקוחות וספקים.
הכנה ועריכת דו"חות.
הזדמנות להשתלב בתחום מעניין ומתאגר.
עבודה בצוות.
דרישות
הנה"ח 1+2- חובה
סוג 3 יתרון.
שליטה ביישומי מחשב.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים
למתאימים/ות תועבר הכשרה וחפיפה בתחום השקעות הון וייעוץ עסקי.
תיאור
חשבת שכר ומנהלת חשבונות לסוכנות ביטוח עם כ-13 עובדים
הכנת דוחות בקרה על פעילות הסוכנות
דרישות
הכנת משכורות לעובדים מא’ - ת’, במגוון תנאי העסקה לרבות חישוב עלויות, חופשות, קרנות וביטוחים.
ביצוע גמר חשבון, חישוב זכויות סוציאליות.
ביצוע והכנת תשלומי 102 לביטוח לאומי ומס הכנסה.
קליטת עובדים במערכת השכר והגדרה נכונה של התשלומים החודשיים שלהם.
טיפול בתהליך גמר חשבון של העובד כגון: פיצויי פיטורין, הבראה, טפסי 161.
הנהלת חשבונות חודשית.
הכנת דוחות בקרה על פעילות הסוכנות -נדרש ידע באקסל