הצעות עבודה מנהל/ת משרד | הצעות עבודה פקיד/ה | Muvtal

לוח דרושים

דרושים במקצועות מנהל/ת משרד, פקיד/ה

מנהל/ת משרד


פקיד/ה


נמצאו 18 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

לסוכנות ביטוח בחיפה דרוש/ה פקיד/ת ביטוח /רפרנט/ית ביטוח.
התפקיד כולל עבודה מול לקוחות וחברות ביטוח.
המשרה הינה חלקית כ- 3/4 משרה

דרישות

בעל/ת ידע וניסיון ביישומי מחשב ואופיס - חובה.
בעל/ת ניסיון כפקידה / כרפרנט/ית בתחום הביטוח - יתרון משמעותי.
ידע וניסיון בהפעלת מערכות ייעודיות בתחום הביטוח יתרון משמעותי.
סבלנות, אדיבות ואוריינטציה שירותית - חובה.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד 6,000 ש"ח

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

טיפול וניהול משרד סוכן ותיק מאד . תיק קטן בביטוח אלמנטרי וכן ביטוח חיים . אחראית מיקצועית אמינה חביבה משרה אווירה נעימה יכולת עבודה עצמאית שיפור כליי עבודה ליעילות המשרד . ירצון ויכולת גם למכירה ללקוחות הסוכנות . רק לטווח ארוך !!! למתאימה שכר בסיס מכובד וכן תוספת בונוסים משמעותית על מכירות חדשות כולל ללקוחות קיימים . גמישות למתאימה עד רמה של עבודה מהבית בימים מיוחדים ובמשך הזמן על פי החלטת העובדת כאמור ניתן יהיה להקים עמדה קטנה בבית מנהלת המשרד .

דרישות

דרוש כמובן ידע בטיפול כול האלמנטרי רכב דירות עסקים התנהלות מול החברות ומול הלקוחות
כן לפחות ידע בסיסי בתחום החיים כאשר במידה ו ואין ניסיון מהותי בחיים מוטבציה להשתלמויות למידה .. כאמור גם במכירה ביטוח חיים בריאות ועוד תהיה תוספת לכול מכירה חדשה או תוספת ללקוח קיים לשכר הבסיס .
מתאים במיוחד לראש גדול אשר קיימת בו מוטבציה להגדלת שכר ללא תיקרה עם השנים למעשה מאפשר למתאימה סוג של שותפות ״ בנוסף לשכר בסיס .

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לקליניקה בצפון תל אביב דוש\ה פקידת קבלה למשרה מלאה ללא ימי שישי
טיפול באדמיניסטרציה שוטפת, תיאום תורים, מיילים, טלפונים, טיפול בחשבוניות

דרישות

ניסיון אדמיניסטרטיבי
ניסיון בעבודה בשירות לקוחות
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות
ייצוגיות
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
תודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברה מובילה בתחומה, דרושה פקידת קבלה.
בעלת יחסי אנוש טובים מאד, מוסר עבודה, שירותיות, סדר ואירגון.
משרה מלאה ולטווח ארוך.
המשרה כוללת: מענה טלפוני, גבייה, הדפסות, תיוקים, עזרה בהנהלת חשבונות ועוד.
משרה מלאה - 8:00-16:30

דרישות

הכרות מחשב - חובה! (וורד, אקסל, אאוטלוק),
ידע וניסיון בבינארית - יתרון,
יכולת קליטה מהירה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

בבורסת הילומים דרושה פקידה לניהול שוטף של המישרד.
אופיס ואנגלית ברמה טובה חובה
רקע ביהלומים יתרון
מישרה מלאה: 09:00-17:00 א-ה
תנאים טובים למתאימה
קורות חיים לשלוח למייל

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

תיאור

ניהול משרד בחברה יזמית בתחום הבניה. פעילות מול ספקים, יזמים ובעלי מקצוע שונים. ניהול ומעקב של פרוייקטים למול מנהלי העבודה בשטח. הפעלת כלל מערך התשלומים לספקים ולנותני השירות. דאגה לצורכי המשרד וביצוע הזמנות בהתאם, ניהול החשבונות למול הבנקים ורואה החשבון. הדפסה תיוק והכנת טבלאות מעקב בתוכנת office. סדר ארגון וניקיון המשרד

דרישות

שליטה ב office ובדגש על excel. יכולת הדפסה. הנהלת חשבונות בסיסית- יתרון.
ראש גדול, נועם הליכות, תפיסה שירותית, אחריות ומסירות.
יכולות ביצוע גבוהות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

בס"ד
למוסך בבאר שבע דרושה פקידת קבלה עם רקע וניסיון בתחום הרכב - יתרון חרוצה, אחראית , בעלת עמידה בזמנים וניסיון עבודה מול לקוחות ידע מקיף בהפעלת מחשב למשרה מלאה ! כולל ימי שישי תנאי עבודה ותנאים סוציאליים מצויינים למתאימים !

דרישות

ידע בהנהלת חשבונות - חובה
יתרון לבעלי רקע בתחום הרכב
חרוצה, אחראית, מסורה, ונכונות לעבודה במשרה מלאה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

פקידה בעלת ידע במחשבים אופיס, אינטרנט

עד שנה ניסיון

תיאור

התפקיד כולל:
- ניהול משרד ויומנים, עבודה שוטפת מול מנהלים ועובדים
- קבלת לקוחות פרונטלי בדלפק הקבלה ומתן שירות
- ניתוב שיחות ועבודות משרדיות משתנות
- ביצוע בקרה ומעקב אחרי נושאים לטיפול
משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00 פעמיים\ שלוש בשבוע תורנות עד 18:00
המשרה ממוקמת בת"א

דרישות

דרישות התפקיד:
- תואר ראשון -יתרון
- שנה ניסיון לתפקיד דומה – יתרון
- שליטה בתוכנות – office, outlook
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- שירותיות
- יחסי אנוש מעולים

פתח בחלון חדש

שתף

  • המשרה ממוקמת בת"א
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה קטנה במודיעין דרוש\ה מזכיר\ה לחצי משרה
ימים א-ה 08:00-13:30 ( נדרשת גמישות בשעות)
טיפול בחשבוניות, גביה, שירות ללקוחות החברה, מתן מענה אדמיניסטרטיבי כולל
זמינות מידית - יתרון

דרישות

תודעת שירות גבוהה
תקתקנות
יכולת עבודה תחת לחץ
לויאליות למשרה
יכולת עבודה באופן עצמאי
ייצוגיות
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
הכרות עם המדיה
נא לציין ציפיות שכר

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון