משרות לעבודה מהבית בתל אביב | דרושים בתל אביב והמרכז | Muvtal

לוח דרושים

דרושים שהם עבודה מהבית מאזור תל אביב והמרכז

עבודה מהבית


תל אביב והמרכז


נמצאו 4 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

תיאור


– משרד ראשי חולון ,
חברתנו פועלת בכל רחבי הארץ ומכשירה סוכנים עם\ללא ניסיון לעולם מרתק, מאתגר ורווחי ביותר!
חברתנו מזמינה את הרציניים שבניכם להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
- שלב עיוני המעניק רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים!
- שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המעניק תעודת יועצי נדל"ן בכירים!
- בנוסף לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך העבודה הדרכה בתחום עיצוב הפנים והמשכנתאות בכדי להרוויח סכומים גבוהים מאפיקים נוספים! בסיום ההכשרה עבודה מובטחת !

דרישות

אין צורך בניסיון קודם! אצלנו כולם מקבלים הזדמנות שווה! {{{ עבודה בכל הארץ ! ! ! }}}

נושא רישיון התיווך:
רישיון התיווך הכרחי אך בכדי להיות יועצי נדל"ן בכירים מוצלחים, העיקר הוא לרכוש שיטות שיווק וסודות מקצוע מ-30 שנים
האחרונות, להיות חלק מחברה מוכרת בפריסה ארצית המעניקה את רוב תהליך העסקה, משרה ללא הוצאות פרסום ודפוס
(למעט דמי חבר), קשרים רבים וניסיון רב.
יתרונות המשרה:
* עסקת נדל"ן ממוצעת שוות ערך ל - 6 משכורת ממוצעות של שכירים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

דרושים /ות אנשי /נשות טלמרקטינג לעבודה מכניסה מהבית.
יצירת לידים לחברת תקשורת גדולה.
שכר גבוה בהתאם להצלחות.
שעות עבודה גמישות .
דרישות: ניסיון קודם במכירות טלפוניות/שירות לקוחות.
יכולת עבודה כפרילנסר /ית והנפקת חשבוניות.
תכונות אופי: עצמאי /ת, אחראי /ת, אנרגטי /ת, ומסודר /ת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות

יכולת עבודה כפרילנסר /ית והנפקת חשבוניות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

עד שנה ניסיון

תיאור

דרושים/ות אנשי/נשות טלמרקטינג לעבודה קלילה מהבית
יצירת לידים לחברת תקשורת גדולה
עבודה מהבית, שכר גבוה בהתאם להצלחות
שעות עבודה גמישות

דרישות

ניסיון קודם במכירות טלפוניות/שירות לקוחות
יכולת עבודה כפרילנסר /ית והנפקת חשבוניות
תכונות אופי: עצמאי /ת, אחראי /ת, אנרגטי /ת, ומסודר /ת

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרת אנשי תוכן לעבודה מהבית

פורסם בתאריך 20-05-2019

עבודה לפי שעות

תיאור

אנו מחפשים מידענים לעבודה קבועה ומתמשכת מהבית (*בעדיפות לפרילנסרים*).
המשרה מוגדרת כ-50% ניתוח והפקת דוחות – מגוון הדוחות רחב, חלקם פשוטים, חלקם מורכבים יותר הדורשים חיפוש מידע, ניתוחו, הצלבת המידע והסקת מסקנות.
יתר שעות המשרה, כ-50%, מוקדשות לטיפול בלקוחות – לקוחות המתעניינים ולא בטוחים איזה דוח מתאים להם, שאלות כלליות, ביטולי הזמנות, הבהרות ובקשות מיוחדות. חלק הארי בשירות הלקוחות נעשה באופן מקוון.

היקף המשרה: בין מינימום 7 שעות יומיות, ועד ל-9 שעות. תחילת המשמרת בשעות הבוקר.

זמינות המשרה: מידית, הכשרה תחל לפי הצורך.

דרישות

שליטה טובה ביישומי אופיס, חריצות, יחסי אנוש טובים, יכולת הסקת מסקנות, נכונות ללמוד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון