תיאור
שירות ותמיכה בשליטה מרחוק בשרתי ענן ו – IT מול משתמשי קצה.
פתרון תקלות תוכנה, חומרה ורשת במחשבי / שרתי לקוחות החברה.
דרישות
ניסיון מוכח בתפקיד דומה.
ידע באיתור ואבחון תקלות חומרה ותוכנה ומתן פתרונות מקצועיים.
ידע והבנה בשרתים פיזיים ושרתי ענן.
ידע וניסיון ברשתות תקשורת מחשבים.
ידע במערכות הפעלה WINDOWS - חובה.
ידע וניסיון עם רכיבי אבטחת מידע ואנטי וירוס - יתרון.
ידע וניסיון בהקמת מערכות מידע (SYSTEM) בסביבות פיזיות ווירטואליות (VMware) - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ראש גדול ולקיחת אחריות, יכולת עמידה בלחץ ועומס, זריזות, יסודיות, דיוק, יכולת פתרון בעיות, יכולת לימוד עצמי, מוסר עבודה גבוה.
תיאור
הצטרפו אלינו ותרוויחו קריירה במקום עבודה מצויין!
אביב קופות, החברה המובילה לפיתוח פתרונות תכנה לקופות מחפשת נציגי שירות ותמיכה טכנית.
משרדינו ממקומים בלוד (העבודה ממשרדי החברה).
משרה מלאה.
• ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
• ימי ו' לסירוגין בין השעות 09:00-13:00
• ניתן לבצע שעות נוספות.
דרישות
ניהול שיחה והתנהלות מול לקוחות.
בוגר קורס טכנאי PC אזרחי או צבאי.
ניסיון של שנה ב:
א. התקנות חומרה ותוכנה (התקנה מלאה עד הפעלה). כל ציודי החומרה הקיימים בשוק ה-PC, מערכות הפעלה שונות, תוכנות מדף ותוכנות ייעודיות לארגון. העבודה כוללת את שינוע הציוד ממחסני הלקוח עד למקום ההתקנה.
ב. אבחון תקלות חומרה ותוכנה וביצוע תיקון בהתאם.
ג. ביצוע פעולות תחזוקה יזומות למחשבים (לדוגמא: ניקוי מערכות קירור וכ"ו).
ד. זיהוי תקלות חומרה ותוכנה בציוד תקשורת וארונות תקשורת הקשורים למחשבי ה-PC ולציוד ההיקפי הקשור למחשבים