תיאור
אנחנו בסיסטמון - משרד בוטיק לאוטומציה ושיווק דיגיטלי- מחפשים שחקן\ית
חיזוק לצוות! אם את\ה חי\ה אוטומציות , חיבור מערכות, בניית תהליכים חכמים ולייעל עבודה - אנחנו מחפשים אותך!
התפקיד כולל:
בנייה ותחזוקה של תהליכי אוטומציה בהתאמה אישית ללקוח עם שימוש במערכות
כמו : Zapier, Make, ActiveCampaign, Hubspot,Monday.
חיבור בין מערכות CRM, טפסים, אתרים ופלטפורמות שיווק.
בניית תהליכי ניוזלטר, SMS ודיוור חכם.
מעקב, ניתוח נתונים, ושיפור מתמיד של תהליכים.
עבודה ישירה מול לקוחות עסקיים.
דרישות
דרישות המשרה:
לפחות שנתיים ניסיון מוכח בבניית אוטומציות שיווקיות.
שליטה במערכות שיווק ואוטומציה.
חשיבה טכנולוגית ויכולת פתרון בעיות.
יתרון : היכרות עם קוד בסיסי (JavaScript \ Python)
יתרון : ניסיון קודם במשרדי פרסום \ סטארטאפ.
היקף משרה - מלאה
שעות עבודה : 9.30 - 18.00 ללא שישי\שבת וללא חגים.
טווח שכר : בסיס + תגמולים גבוהים.
תיאור
חברה שיווק ואוטומציה מגייסת איש\ת שיווק ומכירות מנוסה למשרה מלאה
במרכז הארץ.
התפקיד כולל:
פיתוח והרחבת פעילות החברה.
גיוס לקוחות חדשים.
הובלת תהליכי מכירה.
יכולת ניהול והתנהלות ישירה מול לקוחות. התפקיד כולל התווית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית לכל לקוח, ועבודה שוטפת מול אנשי צוות.
נדרש ניסיון ביצירת תוכן שיווקי וקריאטיבי המתאים בדיוק לצרכי הלקוחות.
התפקיד כולל אחריות כוללת על כל שלבי בניית האסטרטגיה ועד להוצאה לפועל, וכן מעקב אחר ביצועי הקמפיינים ופעילות בעמודי הלקוחות.
מענה \ חיפוש לידים.
דרישות
דרישות התפקיד:
ניסיון שיווקי של שנתיים לפחות - חובה.
ניסיון מוכח במכירות בתחום השיווק \ IT - חובה.
יכולת גיוס לקוחות חדשים - חובה.
יכולות אנליטיות וראש עיסקי.
אוריינטציה מכירתית גבוהה - חובה.
תואר בשיווק - יתרון.
ידע נרחב במערכת CRM חובה.
היקף משרה - מלאה
שעות עבודה : 9.30 - 18.00 ללא שישי\שבת וללא חגים.
טווח שכר : בסיס + תגמולים גבוהים.
תיאור
אז מה תעשו ביומיום?
תוציאו לפועל תקציבי פרסום דיגיטלי ללקוחות אסטרטגיים
תנהלו את לוחות זמנים והמשימות תוך הגדרת סדרי עדיפויות ותיאום בין הצוותים והמחלקות השונות
תספקו מענה מקצועי בעולם הדיגיטל ללקוחות החברה ותשפרו את ביצועי הלקוח
אז בואו לצמוח ולהתפתח מקצועית בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת עם הצוות הכי מקצועי!
דרישות
זיקה לעולמות השיוק והפרסום
יכולת ארגון וניהול ברמה גבוהה
שליטה גבוהה בכל תוכנות אופיס
יכולת למידה גבוהה, סדר וארגון, שירותיות וחשיבה אנליטית.
תואר ראשון בעולמות הניהול והשיווק /קורסים רלוונטיים
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
לחברה ותיקה ויציבה בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל, דרוש/ה פקיד/ת תפעול והנהלת משרד עם ראש גדול, אחריות ויכולת ארגון גבוהה, לעבודה מגוונת מול ספקים, לקוחות והנהלת החברה.
טיפול מקצה לקצה בתהליך ההזמנות: הצעות מחיר, הזנה במערכת SAP, מעקב ובקרה על אספקות וגבייה.
ניהול משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות – תיאומים, שליחויות, קשר שוטף עם לקוחות וספקים.
הפקת דוחות ומעקב אחר ביצוע משימות בין מחלקות.
עדכון תכנים באתר, צילום מוצרים וניהול פרטי מידע עסקיים.
עבודה ישירה מול הנהלת החברה בסביבה משפחתית, חדשנית ומתקדמת.
דרישות
שליטה גבוהה במחשב ובתוכנות אופיס – חובה.
ניסיון בעבודת משרד, תפעול או לוגיסטיקה – חובה.
רקע בעבודה עם SAP / ניהול מלאי – יתרון משמעותי.
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
יחסי אנוש מעולים, אחריות ודיוק.
גישה שירותית, אסרטיביות ויכולת עבודה בצוות.
תיאור
חברה וותיקה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מחפשת מזכירת חברה / מנהלת אדמיניסטרציה אחראית, מסודרת ובעלת גישה שירותית, לניהול ותפעול מערך ההזמנות והפעילות השוטפת של המשרד.
ניהול כולל של תהליך ההזמנות – מעקב אחר הצעות מחיר, הזנה למערכת SAP, מעקב אספקה ועד שלב הגבייה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות וצוותים פנימיים – תיאום, בקרה ועמידה בלוחות זמנים.
תיאום לוגיסטי לאספקות ומעקב אחר ביצוע הזמנות.
שיפור תהליכים פנימיים ותפעוליים לייעל את זרימת העבודה.
דרישות
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה במחשבים וביישומי אופיס – חובה.
ניסיון קודם באדמיניסטרציה, תפעול או לוגיסטיקה.
הבנה במערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי.
יכולת הנעת תהליכים ועמידה בלחצים.
סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים.
נאמנות וראייה ארגונית רחבה – מתאים למי שמחפש/ת תפקיד קבוע לטווח ארוך.
תיאור
חברה מובילה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מגייסת רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרה מלאה ומגוונת, הכוללת אחריות רחבה על ניהול ההזמנות ותהליכים מול גורמים פנים וחוץ-חברתיים.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של ההזמנות במערכת SAP – החל מהצעת מחיר ועד לגבייה מלאה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות, שליחים וצוותי שטח.
בקרה על תיאום אספקות ועמידה בלוחות זמנים.
עדכון תוכן לאתר, הפקת חומרים שיווקיים וצילום מוצרים.
מעקב אחרי תהליכים תפעוליים וייזום שיפורים פנימיים.
דרישות
שליטה מצוינת במחשבים, תוכנות אופיס וניסיון במערכות ERP – חובה.
ניסיון קודם בתפעול, לוגיסטיקה או אדמיניסטרציה בכירה.
כישורי ארגון גבוהים, אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הנעת משימות.
הבנה בסיסית בתחום השיווק / סחר אונליין – יתרון.
נכונות להשתלבות ארוכת טווח בצוות הקבוע של החברה.
תיאור
הגדרת תפקיד: רכזת שיווק
שיווק – עמותת בית השנטי
כפיפות: מנהל/ת גיוס המשאבים
היקף המשרה: חלקית עד מלאה (100%-60%)
תיאור התפקיד:
להוביל את הפעילות השיווקית של העמותה, לפתח מוצרים ויוזמות חדשות, לחזק את המותג והקשר עם הקהל הרחב והתורמים + ניהול המדיה.
דרישות
אחריות על פעילות השיווק של העמותה בארץ ובחו”ל.
בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית: ניהול נכסים דיגיטליים (אתר, רשתות חברתיות, דיוור), כולל ניהול ספקי דיגיטל, מדיה ותוכן.
ניהול קמפיינים שיווקיים: תכנון וביצוע קמפיינים לקידום פעילויות העמותה, העלאת מודעות וגיוס תרומות.
פיתוח עסקי: יוזמה והובלת פרויקטים ומוצרים חדשים לחיזוק האיתנות הכלכלית.
עבודה צמודה עם מנהל/ת גיוס משאבים: ליווי שיווקי של קמפיינים לגיוס תרומות וקהלים בארץ ובחו”ל.
פיתוח ערוצי תקשורת וגיוס.
בניית תשתיות ארגוניות וטכנולוגיות לגיוס משאבים.
תיאור
חברת נהגים (סטארט-אפ בהשקה) מקימה את "הבית של הנהגים בישראל"-פלטפורמת ONE STOP SHOP והמועדון הצרכני המקיף ביותר לשוק הרכב.
אנו מחפשים מנהל/ת צמיחה וקהילות להובלת הפעילות הדיגיטלית בתקופת הצמיחה לB2B ו-B2C.
תחומי אחריות עיקריים:
צמיחה עסקית (B2B): ניהול קמפיינים ליצירת לידים לגיוס שותפים עסקיים (מגרשי רכב, ספקים) למילוי האתר.
ניהול קהילה (B2C): הקמה וטיפוח קהילת 'נהגים' ברשתות, בניית מעורבות וקידום המועדון הצרכני.
תוכן ודאטה: אחריות על יצירת תוכן (קופירייטינג, קריאייטיב) וניתוח ביצועים (KPIs) לטובת אופטימיזציה מתמדת.
דרישות
3+ שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי/Growth בסביבת סטארט-אפ/חברה צומחת – חובה.
אופי Hands On ויכולת ביצוע עצמאית מלאה (מאסטרטגיה ועד ביצוע טכני).
ניסיון מוכח בעבודה משולבת B2B (Acquisition) ו-B2C (Community Building).
מומחיות ב-Community Management ובניית קהילות רשת פעילות.
מומחיות בניתוח דאטה (Data Driven): שליטה בכלי אנליטיקה (GA, Ads) ו-A/B Testing.
קופירייטינג: יכולות כתיבה שיווקית ברמה גבוהה – חובה.
היכרות עם עולם הרכב/הצרכנות הישראלי – יתרון משמעותי.
תיאור
לחברת קרגל בע"מ בלוד דרוש/ה איש/ת Back-Office למחלקת שיווק ומכירות.
תחומי אחריות: טיפול במשרד בתיקי לקוחות עבור מספר מנהלי תיקי לקוחות (אנשי מכירות בשטח).
אחריות על טיפול בהזמנות, ניהול מלאים, מענה לפניות שירות וממשקים פנים-ארגוניים.
**תנאים טובים למתאימים !!
דרישות
דרישות התפקיד
- שליטה מלאה בשפה העברית, ואנגלית ברמה טובה.
- עבודה במשרה מלאה: 07:00-16:00 או 08:00-17:00 עם אפשרות לשעות נוספות לפי הצורך.
- יכולת עבודה עם ריבוי משימות.
- ראש גדול, שירותיות, חריצות, יסודיות ועבודה בצוות.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת התמודדות ויצירתיות במצבי לחץ.
- עמידה ביעדים.
דרישות נוספות:
- שליטה ביישומי מחשב, כולל OFFICE ואקסל.
- ניסיון עם מערכת פריוריטי - יתרון.
- ניסיון ביצוא - יתרון.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
- הובלת ערוצי הסושיאל של המותג ליצירת מכירות והגדלת חשיפה.
- תפעול דפים (אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק ועוד) תוך שמירה על אסתטיקה ומיתוג מקצועי.
- הפקה ועריכת סרטוני סושיאל יצירתיים ומקצועיים.
- קריאת טרנדים ואימוץ מהלכים עדכניים.
- צילום תוכן ותשוקה אמיתית לתחום הצילום והסיפור הוויזואלי.
- ניהול מערך משפיעניות יצירת קשרים, שיתופי פעולה ומעקב אחר הביצועים.
- לקיחת חלק בימי צילום והפקת תוכן קריאטיבי.
דרישות
- צירוף תיק עבודות - חובה!
- ניסיון מוכח בניהול סושיאל - יצירת אינטראקציות והגדלת חשיפות.
- יכולת אנליטית למדידת ביצועים ועמידה ביעדים.
- יצירתיות, יכולת חשיבה מחוץ לקופסה ואהבה לעולם האופנה והספורט.
- כישורים טכניים בתוכנות עריכה (כמו Canva, Premiere או דומות).
- נכונות לעבוד בסביבה דינמית ואנרגטית.
