איזו הזדמנות למציאת עבודה רוב מחפשי העבודה מפספסים? - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

איזו הזדמנות למציאת עבודה רוב מחפשי העבודה מפספסים?


אם הגעת למצב בו כבר אין לך מה לעשות יותר, אין הצעות עבודה שמתאימות לך ושאתה רוצה לקחת, סידרת את קורות החיים שלך בצורה הכי טובה שאפשר, הלכת לראיונות עבודה והיית הכי טוב שלך, הפעלת קשרים ובני משפחה, שיפרת את הנראות שלך במנועי החיפוש וברשתות החברתיות, הסכמת להתפשר מעט בשכר ובתנאים, היית סבלני וחיובי … וכל זה לא עזר לך למצוא את מה שאתה מחפש, אולי הגיע הזמן לבחון את האפשרות הזו.

האפשרות אליה אנחנו מתכוונים היא בעצם חזרה לעבודה במקום העבודה הקודם.

חשוב להדגיש שזה מתאים למי שעזב את מקום העבודה בצורה מכובדת וידידותית (כמו שאנחנו ממליצים וכמו שנכון לעשות תמיד) ועל מנת לשפר את התנאים, התפקיד והשכר ולא בצורה אחרת.

הרוב יגידו "עזבתי את מקום העבודה בגלל סיבה מסויימת, למה שאני אחשוב על חזרה לשם?", ובכן, זה פחות משנה מדוע עזבת את המקום, אם השכר או התנאים, אם בגלל הבוס או התפקיד, הדברים האלו משתנים כל הזמן בארגונים ויש סיכוי טוב שכשתחזור, אם תחזור, הדברים יהיו שונים.

יש יתרונות בחזרה למקום העבודה הקודם

  • מכירים אותך, הסיכוי שלך להתקבל לעבודה גבוה יותר, זה טוב למעסיק (מתוך נקודת ההנחה שהיית טוב בתפקיד שביצעת), זה טוב לך כיוון שיש לך יתרון גדול מול שאר מחפשי העבודה שמתמודדים על משרה ואולי אפילו יש סיכוי שהמשרה לא פורסמה כלל (אז אתה המתמודד היחיד).
  • אם מדובר במעסיק קודם, או אפילו במעסיק קודם קודם, או מעסיק קודם קודם קודם, יש סיכוי טוב שתוכל לשפר את התנאים שהיו לך ב10-20 אחוז, למדת משהו בזמן שעבדת במקום אחר, צברת ניסיון נוסף ואתה נכנס למקום מוכר.
  • עלויות הגיוס וה"סיכון" של המעסיק נמוכות מאוד כיוון שהוא כבר מכיר אותך ועבד איתך. זה יתרון משמעותי מאוד.
  • זמן הכניסה לתפקיד יהיה קצר, כיוון שאתה חוזר למקום מוכר תוכל להשתלב ולהיות פרודוקטיבי תוך זמן מאוד קצר, בניגוד לאדם חדש שלא מכיר את הדברים שבדרך כלל מקבל 100 ימי חסד לפחות (משהו כמו 3 משכורות שהמעסיק משלם לעובד חדש משמשות בעיקר עבור קליטה והכשרה).
  • אתה כבר מכיר חלק מהעובדים בחברה, מהיום הראשון יהיה לך עם מי ללכת לאכול צהרים ומבחינת המעסיק, הכניסה שלך תהיה חלקה ומהירה יותר גם בהיבט החברתי. טוב לך - טוב למעסיק.
אז אם עדיין לא עשית את זה וזה משהו שיכול לבוא בחשבון מבחינתך, בדוק עם מעסיקים קודמים שלך ותראה אם יש לך אפשרות לחזור.
חשוב לנו לציין שכל מה שרשמנו נכון לגברים ולנשים, הטקסט רשום הפעם בלשון זכר מטעמי נוחות אבל הרצון שלנו שאתן תמצאו עבודה הוא לפחות כמו שאנחנו רוצים שהם, הגברים, ימצאו.

אנחנו כאן בשבילך ורוצים שתמצא עבודה

לוח דרושים: דרושים
רישום לאתר: רישום לאתר
סוכן חכם: סוכן חכם
הפצת קו"ח: הפצת קורות חיים למעסיקים

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון