הגשת מועמדות והצעות עבודה עבור נהגים - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

הגשת מועמדות והצעות עבודה עבור נהגים

משרת נהג או נהגת ברוב המקרים נתפשות כמשרות קלות לביצוע ושאינן דורשות ידע או ניסיון ספציפי, נהג ב, נהג משאית, נהג רכב ציבורי, נהג שליח וכד' הינן מודעות דרושים בעלות פוטנציאל גדול לכל מחפש עבודה בעל רשיון נהיגה, כמובן שמודעות ותפקידים אלו יכולים להיות מאויישים ע"י גברים ונשים כאחד.

מה חשוב כאשר ניגשים להגיש מועמדות למשרת נהג /נהגת?

כמחפש עבודה תרצה להדגיש בפני המעסיק תכונות החשובות כנהג, חשובות למעסיק ולתפקיד הספציפי. נהג שליח צריך להיות זהיר ומהיר, נהג משאית או רכב כבד אחר יכול להיות שיצטרך גם כוח פיזי וביצוע העברות או סחיבות כלשהן, מגוון האפשרויות במשרות נהגות גדולות לכן חשוב מאוד לקרא את הדרישות ולהתאים את השיחה וקורות החיים לדרישות.

התכונות העיקריות שיהיו חשובות למעסיק בהצעות עבודה של נהג יהיו:

  • אחריות.
  • רשיון נהיגה בתוקף.
  • מינימום עבירות תנועה /עבירות תנועה שהן זניחות יחסית.
  • תעודת יושר.
  • לעיתים ניסיון כנהג צבאי יכול להיות רלוונטי ולהיות יתרון.
  • ממליצים תמיד יעזור לך להתקבל לעבודה (מישהו שיכול להעיד על האיכויות שלך).
  • גמישות מבחינת שעות עבודה (יכולת לעבוד בלילה למשל).

מה לכתוב בקורות החיים כנהג?

כמה דברים יכולים לעזור לך בקורות החיים, בהם אזכור תכונות אופי שידגישו את ההתאמה שלך לתפקיד, מצב משפחתי יכול להראות שאתה איש משפחה, המלצות של מעסיקים קודמים (ואולי גם רשימת ממליצים שיהיו מוכנים לקבל שיחת טלפון ממעסיק פוטנציאלי).

כמובן שסוג רישיון הנהיגה שלך, מצב הנקודות /עבירות.

מבחינת הניסיון המקצועי שלך בתחום חשוב יהיה לכתוב מה עשית, פירוט תחומי האחריות שהיו לך כנהג (שווי המטען ששינעת, דרגה או תפקיד האדם שהסעת (אם היית נהג פרטי), מרחקי הנסיעה שביצעת מידי יום (אם במסלולים קבועים או לפי הצורך), שעות העבודה שנתת וכד'.

מה עכשיו?

אחרי שסידרת את מסמך קורות החיים, עבור כל משרה שתרצה להגיש מועמדות מומלץ לעשות את השינויים הקטנים שיבליטו אותך על פי כל שאר המועמדים (בתחום עבודה כנהג יש הרבה מועמדים), מומלץ מאוד ליצור קשר טלפוני עם המעסיק אם מס' הטלפון רשום במודעה (אחרי ששלחת קורות חיים, כדי לודא שהמסמך התקבל וכדי לענות על שאלות אם יש למעסיק ולתאם ראיון עבודה פרונטלי).

ניתן לראות משרות בתחום נהיגה /הסעות /משלוחים בלוח שלנו:

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון