מהי העבודה המושלמת, איך יודעים אם אנחנו עובדים במה שאנחנו אמורים לעבוד?

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

העבודה המושלמת

אחת הקללות המשפיעות ביותר על האדם היא הצורך בפרנסה, קללה נוראית שמכריחה אותנו לקום בבוקר, ללכת לעבודה, לבזבז חלק ניכר משעות היום לטובת מישהו או משהו אחר כדי שנוכל לחיות בצורה מספקת. 
דיור, תזונה, שינה, תחביבים, שירותים ועוד ועוד, הכל עולה כסף ודורש מאיתנו לעבוד.

עבודה יכולה להיות משהו נעים ובאותה נשימה גם יכולה להיות סיוט.

מי שמצא לעצמו את העבודה הנכונה לו יודע, אין מחיר לאוצר שכזה:

עבודה קלה
כאשר אדם עושה את מה שנכון לו לעשות (ולכל אחד ואחת מאיתנו יש דבר שנכון לנו לעשות) הוא מרגיש כאילו מה שהוא עושה כל כך קל עד שבמרבית המקרים יחשוב בינו לבין עצמו שזה בכלל לא ראוי לקבל תשלום עבור העבודה שעשה.

כאשר העבודה קלה לך – את/ה במקום נכון.

כיף לקום בבוקר לעבודה
מי שקם בבוקר בכיף, מי שממתין לבוקר יום ראשון כדי להתעורר לשבוע עבודה חדש, מי שמתרגש בדרך לעבודה ויודע פחות או יותר מה הוא מבקש מאותו יום עבודה נמצא במקום הנכון לו.
התחושה הזו של התרגשות קלה לקראת יום העבודה הבא נכונה ובונה ומאפשרת לאדם העובד כוח ומוטיבציה עצומה.

כאשר עבודה שאתה מבצע קלה לך ומלווה אותך בהתרגשות וציפייה לקראת הבאות – את/ה במקום הנכון. 

עבודה שמביאה אותך לתחושת סיפוק
הרבה מדברים על סיפוק, סיפוק בכל מיני תחומים בחיים. בעבודה הסיפוק משמש מנוע ודחיפה לקראת הבאות, אדם שחש סיפוק מהדברים שהוא מבצע בעבודה יכול להמשיך לעבוד ללא גבול. סיפוק מהעבודה יכול להתבטא בתחושת גאווה על שהשגת, שמחה על שעשית, מוטיבציה להתפתח ולבצע יותר ועוד ועוד.
הסיפוק משמך בחומר סיכה ומאפשר עבודה ללא שחיקה אישית.

כאשר עבודה קלה לך, כיף לך לקום בבוקר בשבילה והיא נותנת לך סיפוק – את/ה במקום הנכון. 

עבודה מתגמלת כלכלית
עבודה נכונה היא כזו שמשרתת את העובד בצורה מלאה, הכוונה כמובן הוא לתגמול הכספי עבור העבודה המתבצעת. תגמול נכון הוא כזה שמספיק על מנת לספק את צרכיו הבסיסיים של האדם במלואם ומאפשר צריכה של מותרות ברמה נכונה עבור העובד, התגמול במרבית המקרים קבוע עבור תפקידים וכישורים אך התועלת מהשכר יכול להשתנות בין אדם לאדם.
כאשר השכר מספק, אתה במקום הנכון.

כאשר העבודה שאתה מבצע קלה לך ומלווה אותך בהתרגשות וציפייה לקראת הבאות ומאפשר לך שכר שמספיק לך לצרכים הבסיסיים ולמעט מותרות – את/ה במקום הנכון.

אמון ובטחון 
די למקסם את החוויה בעבודה העובד צריך להרגיש בטוח במקומו (זה בעצם בסיס עניין הקביעות) כאשר כל התנאים מתקיימים ויש אמון מלא בין העובד למקום העבודה ויש לעובד בטחון במקומו, רמת ואופן ההשקעה של העובד תהיה מקסימאלית עבור מקום העבודה.
כאשר העבודה שאתה מבצע קלה לך ומלווה אותך בהתרגשות וציפייה לקראת הבאות ומאפשר לך שכר מספק, בטחון במקומך ואתה מקיים יחסי אמון מלאים עם מקום העבודה– את/ה במקום הנכון. 

עבודה בעלת משמעות
מרכיב נוסף חשוב לעובד על מנת להרגיש טוב במקומו ובעבודתו הינו חלק מסעיף קודם אך חשוב מאוד, לכן הוצאתי אותו מהרשימה, המשמעות. כאשר אדם רואה את משמעות מעשיו ואת התועלת שנובעת מהם הוא מבין את הצורך ומרגיש חלק מתהליך גדול ומכאן רואה את המשמעות הגדולה והצורך בעבודתו.
עבודה עם משמעות הינה עבודה מתגמלת ונוגעת בעובד במספר גדול של מקומות נפשיים ובכך קושרת אותו למעשיו ומביאה גאווה וחיות לעובד ולעיתים קרובות גם לבני משפחתו ולסביבתו הקרובה. 

מהי העבודה המושלמת עבורך?
העבודה המושלמת שלך תהיה כאשר הדברים שאתה מבצע קלים לך, מרגשים אותך וגורמים לך לצפות להם, בעלי משמעות וכמובן כאשר מערכת התגמול מאפשרת לך בטחון ומספקת את צרכיך הכלכליים הבסיסיים באופן מלא.

נעזור לך למצוא את העבודה המושלמת שלך

מתחילים כאן: לוח דרושים

 

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון