עבודה מועדפת - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

עבודה מועדפת

לאחר מספר שנים של שירות בצבא, אתם יוצאים לאזרחות ומנסים למצוא את מקומכם בעולם הגדול. זה עתה השתחררתם מאחת המסגרות הלוחצות ביותר וכעת העולם מונח לרגליכם וצריך לגעת לאן ללכת. אם יש משהו שצריך לחשוב עליו הוא נושא המענק שמקבלים עם השחרור וכמובן גם עבודה מועדפת. יש היגיון מאחוריה.מצד אחד, חסרים בכמה תחומים בישראל עובדים. תמיד יש מחסור בעובדים וברגע שהחוסרים הללו מתמלאים יכולים המעסיקים להמשיך ולעבוד כמו שצריך. מדובר בתחומים שיש להם עדיפות ברמה הלאומית ולכן הכוונה היא ליצור את התחומים הללו כמובילי עבודה מועדפת בעבור המשתחררים הטריים, שעושים זאת חצי שנה.

לעבוד בכל המקצועות הפשוטים

לכל אחד יכולה להיות העדפה לגבי עבודה מועדפת ויש מי שיתחברו לתחום עבודה מסוים על פני אחר. אחד התחומים המוכרים ביותר לעבודה המועדפת הוא התדלוק. יש הרבה מאוד תחנות דלק ברחבי הארץ ומרבית התחנות עובדות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. מי שמחפשים עבודה רבה, יוכלו למצוא זאת בתחנות דלק.תחום אחר שנורא נחמד לעבוד בו הוא החקלאות. ענפי החקלאות השונים הם עבודה מועדפת, ולא אחת אתם נחשפים לעובדה שחסרות ידיים עובדות בחקלאות. אמנם החקלאות נחשבת לעבודה קשה יותר מתחנות הדלק, אך מדובר על עבודה מאוד ערכית ומחזקת את הגוף והנפש, ממש כמו עבודה פיזית בתחום הבניין.

להתמקד בתחום התיירות

מי שרוצה יכול למצוא עבודה מועדפת בתחום המלונאות. בתי המלון בארץ תמיד עובדים ובהחלט ניתן למצוא בית מלון שבו יש לא מעט אפשרויות לעבודה והדבר כולל בסופו של דבר גם אפשרויות קידום. לא תמיד כולם חושבים על הדבר, אך תיירות היא תחום תעסוקה מוביל ברחבי העולם ויש אפילו תואר אקדמי במלונאות.מי שרוצה יכול משם להתפתח עוד ולמצוא את עצמו לומד את הנושא או שעובד ומתקדם בסולם הדרגות בכל בית מלון בארץ ולאחר מכן אולי אפילו בעולם. מכיוון שחיילים משוחררים רבים מכירים את נושא הביטחון, ניתן בבתי המלון למצוא לא אחת תפקידים חשובים ואיכותיים של מאבטחים ואחראים על האבטחה ברמה הנדרשת. 

להנות מכל העוגה

עבודה מועדפת נותנת לכל אחד כמה מתנות מאוד חשובות. מצד אחד, כל מי שהולך לעבוד בעבודה מועדפת מקבל משכורת. אמנם מדובר על שכר מינימום, אך זוהי משכורת מאוד טובה ביחס למשכורת הצבאית עד כה. מעבר לכך, לאחר סיום פרק זמן של חצי שנה שבה עובדים בעבודה מועדפת מגיע החלק של המענק המיוחל.
נכון, עבור חצי שנה של עבודה במקום מועדף מקבלים גם מענק נוסף והדבר בסופו של דבר מעלה את המשכורת החודשית באופן יחסי. את הכסף שהרווחתם אפשר להוציא על הטיול הגדול שאחרי הצבא, או לחילופין, ניתן להוציא אותו על הלימודים האקדמאיים או על העסק שתקימו.

להתחיל עכשיו

עבור מי שמחפש עבודה מועדפת באופן ספציפי, בלוח הדרושים שלנו ניתן לסנן את המשרות לפי הקריטרייון ולראות הצעות עבודה המוגדרות כעבודה מועדפת בכל הארץ, כאן: הצעות עבודה מועדפת.

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון