14 שלבים ראשונים למי שמתחיל עבודה מהבית בדרופשיפינג - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

14 שלבים ראשונים למי שמתחיל עבודה מהבית בדרופשיפינג


עבודה מהבית בדרופשיפינג כרוכה בתהליך שאינו מורכב וכל אדם כמעט יכול לבצע אותו במאמץ והשקעה סבירים, אנחנו יכולים להצביע על מספר שלבים עיקריים. זה יעזור לך להתחיל:

שלב 1: מחקר שוק ובחירת נישה

מתחילים במחקר נישות ושווקים שונים של מוצרים. כדאי לחפש מוצרים עם ביקוש גבוה ותחרות נמוכה.
כדאי מאוד לקחת בחשבון את תחומי העניין והמומחיות שלכם בבחירת נישה של מוצרים, זה יהפוך את העסק והעיסוק עצמו למהנים יותר ויתן לכם יתרון מול אחרים שפחות מחוברים למוצרים.

שלב 2: תכנון עסקי

מומלץ ליצור תוכנית עסקית מפורטת אשר מתארת ​​את היעדים, קהל היעד, האסטרטגיות השיווקיות והתחזיות שלך לעתיד לבוא. תוכנית ברורה עוזרת לשמור על כיוון ברור, שליטה בתהליך וארגון הדברים.

שלב 3: שיקולים משפטיים

במדינת ישראל צריך לפתוח עובק פטור או עוסק מורשה או עסק בע״מ כדי למכור מוצרים, רשום את העסק שלך וקבל את כל ההיתרים הדרושים בהתבסס על התקנות המקומיות אשר מתייחסות למוצרים ולפעילות. כדאי לברר במה כרוכה הקמה של עסק, מה ההבדלים בין האפשרויות השונות ואילו התחייבויות אתם לוקחים על עצמכם בהקמת עסק.

שלב 4: בחירת פלטפורמת מסחר

כדאי להתמקד לכן בשלב זה כדאי לבחור פלטפורמת מסחר אלקטרוני קיימת או חברה להקמת אתרים כדי להקים את החנות האינטרנטית שלך. אפשרויות פופולריות כוללות אתר מסחר אלטקרוני מבוסס וורדפרס שופיפיי, וויקס וכד׳.
האתר שלך צריך לשקף את העסק, המוצרים, קהל היעד והמטרות שלך.

שלב 5: מחקר ובחירת ספקים

איתור ספקים /סיטונאים פוטנציאליים עבור המוצרים למכירה. חיפוש ספקים בעלי מוניטין טוב של איכות ואמינות יהיה הדבר הראשון שתרצה כדי לשמור על פעילות עסקית במינימום בעיות בתחילת הדרך, בשלבים מאוחרים כאשר יהיה לך מוניטין תוכל לנסות ולהסתכן עם ספקים חדשים ופחות מוכרים אשר יציעו שירות במחירים נמוכים או הזדמנויות אחרות אותן כבר תהיו מספיק מנוסים כדי לזהות. בבחירת ספק יש כמה וכמה מרכיבים שצריך לוודא, כמו תמחור (כמובן), זמני משלוח, מדינות אליהן יש אפשרות למשלוח, מגוון המוצרים שהם מציעים.

שלב 6: הגדר קשרי ספקים

יצירת קשר עם הספקים שבחרת. למידה של התנאים וההגבלות שלהם, כולל תמחור, אמצעי תשלום ותהליכי מימוש הזמנות, טיפול בהחזרות, מקרי קיצון כמו שבר או אריזה פגומה, אריזת מוצרים, זמן תגובה וכד׳.

שלב 7: פרטי מוצרים

הזנה של המוצרים בחנות האינטרנטית שלך או בחשבון שלך באחת הפלטפורמות של המכירה. כתוב תיאורי מוצרים ייחודיים ומושכים, השתמש בתמונות באיכות גבוהה, תמונות מגוונות ורבות, תמחור המוצרים בתשומת לב לרווחים שלך (אתה לא עובד בחינם אבל צריך לבדוק את המתחרים הרלוונטיים)

שלב 8: אופטימיזציה של המערכת

כאשר החנות פעילה, צריך לשפר אותה כך שתהיה טובה ונוחה למשתמשים ולגוגל, בצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש (SEO) כדי לשפר את הנראות שלו בדפי תוצאות החיפוש. השתמש במילות מפתח רלוונטיות, בצע אופטימיזציה של תיאורי מוצרים ועבוד על בניית קישורים נכנסים, על תוכן (מדריכים, מאמרי דעה, ביקורת מוצרים, משפיענים), בדוק שהחנות מתאימה ונוחה גם בגלישה במובייל.

שלב 9: שיווק וקידום

כאשר החנות מוכנה, התשתית שלך מחכה ללקוחות פוטנציאליים, זה הזמן לפתח אסטרטגיית שיווק אשר כוללת גם שיטות שיווק אורגניות, שיווק גרילה וגם שיטות שיווק ממומן.
היום אפשרויות הפרסום רבות, החל מ שיווק במדיה חברתית, שיווק באמצעות תוכן, שיווק במיילים, פרסום בתשלום ושת״פים דרך מבצעי מחירים, לקוח מביא לקוח, תוכניות שותפים ועוד ועוד.

שלב 10: ניהול הזמנות

מערכת ניהול הזמנות אוטומטית ויעילה תבטיח לך סדר וארגון בתהליך קליטה ושליחת ההזמנות ותאפשר לך להתרכז בעיקר. בכל פלטפורמות המסחר האלקטרוני יש כלים מובנים לניהול הזמנות, לעיתים כלים אלו דורשים התקנה מיוחדת או קינפוג ייחודי, צריך וכדאי לעשות את הדברים במחשבה כך שיתאימו לצרכים שלך.

שלב 11: שירות לקוחות

החנות היא שלך, השם הוא שלך, המוניטין שלך, לכן חובה עליך לספק שירות לקוחות מעולה כדי לבנות אמון ומוניטין. ענה על פניות לקוחות, בעיות והחזרות במהירות ובמקצועיות.

שלב 12: ניתוח נתונים סטטיסטיים ופעילות עסקית

בתוך המשימות שלך ברמה השבועית, נתח באופן קבוע את הביצועים שלך באמצעות כלי ניתוח סטטיסטיים, גליונות אקסל, דוחות מכירות ועוד. חובה לעקוב אחר מכירות, תנועה והתנהגות לקוחות כדי לקבל החלטות מושכלות בעינייני שיווק, שינויים במוצרים, שינוי תמחור, צבעוניות האתר ועוד …

שלב 13: התפתחות וצמיחה

ככל שהעסק גדל ומתפתח, ככל שקהל הלקוחות שלך מכיר אותך, קונה וחוזר לקנות, מגוון המוצרים שלך יכול לגדול ולאפשר לך יותר מכירות ויותר רווחים, חקירה של ערוצי שיווק חדשים או ייעול ואוטומציה של תהליכים קיימים ועוד.

שלב 14: למידה ויישום

כבעלי עסק אין אפשרות לשבת על זרי הדפנה ולהתענג על הצלחה, העולם מתקדם כל הזמן וכל עסק שמעוניין להישאר בסביבה צריך להשקיע ולהתקדם ללא הפסקה. להישאר מעודכן לגבי מגמות בתעשייה, אסטרטגיות שיווק חדשות, שיטות עבודה זולות /יעילות למסחר אלקטרוני. שיפור מתמיד של העסק על סמך נתונים מהשטח יאפשר לך להיות במגמת צמיחה.

הצלחה בדרופשיפינג דורשת זמן, מאמץ והשקעה, זה עסק כמו כל עסק. צריך להיות מוכנים להסתגל לשינויים בשוק ולהתפתח ולהשתפר ללא הרף. בניית מותג, מתן שירות לקוחות ושיווק יעיל הם כולם כלים קיימים ומוכרים להצלחה.

 

מאמרים נוספים

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון