5 סודות של מחפשי עבודה - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

5 סודות של מחפשי עבודה


אתר "מובטל" דרושים פועל בשוק הישראלי משנת 2000 ונמצע בקשר עם מחפשי העבודה מאז ועד היום, מתוך הפעילות שלנו והתקשורת עם תחום הדרושים אנחנו רוצים לחלוק אתכם 5 טיפים שיעזרו לכם למצוא עבודה בשנת 2018.

1. תנו למישהו מקצועי לבדוק את קורות החיים שלכם
לאחרונה פרסמנו 6 טיפים לשיפור קורות חיים (שתוכלו לבצע באופן עצמאי), כיוון שקורות החיים שלכם הם אלו שאמורים בסופו של דבר להביא את המעסיק לזמן אתכם לראיון עבודה, מי שיכול לבקש מאיש מקצוע לבדוק את המסמך, זה יהיה מצויין. הסיבה היא שלעיתים אחרים יכולים לראות דברים שאנחנו לא, ואנשי מקצוע בתחום יהיו הכי מדוייקים בעניין הזה.

2. תעשה על עצמך גוגל, חפש את עצמך בפייסבוק
אחרי שהמעסיקים רואים את קורות החיים ומבצעים סינון ראשוני, הם בודקים בגוגל וברשתות החברתיות, מידי פעם תעשה גוגל על עצמך ותראה מה רואים ואיך אתה נראה שם. דברים שלא חשבת שיהיו לפעמים קופצים ראשונים, דברים מהעבר או אפילו של מישהו אחר עם שם דומה עלולים להרחיק ממך את העבודה הבאה שלך. חובה לבדוק וניתן לתקן את הדברים (במידת הצורך).

3. הרשתות החברתיות והפעילות בהן הוא ידע בסיסי
היום צריך להכיר את הרשתות החברתיות העיקריות, זה הפך לחלק אינטגראלי מחיי היום יום שלנו ובכל גם למקום בו מתקיימת פעילות עסקית ופרסומית, אנחנו לא אומרים שכולם חייבים להכיר את המערכות לעומק, אבל ידע בסיסי הוא הכרחי ומומלץ. בשוק הישראלי כדאי להכיר את גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ופינטרסט, אם הכוונה היא להיכנס לחברה בינלאומית (וכמובן גם תלוי בתפקיד), צריך להכיר גם את טוויטר, את יאהו ועוד כמה רשתות בהן מתקיימת פעילות.

4. להשתמש בתמונות מתאימות (למחפש עבודה) ברשתות החברתיות
כשתעשה על עצמך גוגל, כשתבדוק את הפייסבוק שלך ואת שאר הרשתות החברתיות, תוכל לראות שרואים אותך, רואים את התמונות שלך. כדאי ועדיף שתמונות אלו יהיו מתאימות לתקופת חיפוש עבודה, ולא ירתיעו מעסיקים בשום צורה שהיא (למשל: תמונה שלך מעשן סיגריה בפייסבוק תרתיע מראש את כל המעסיקים שמעדיפים עובדים שאינם מעשנים).

5. לבוש, אביזרים, דיוק ונימוס
כל מה שנגיד על הדברים הברורים לא ימחיש את המשמעות שלהם: חייבים להקפיד על מראה מסודר ונקי, על דיוק ועמידה בהתחייבויות ובזמנים (כל הבטחה שלך, כל סיכום שהיה בע"פ או בכתב, כל מה שנקבע), על ייצוגיות, על נימוס בסיסי...יש מי שיגיד שאפילו דברים כמו טלפון סלולרי ישן עלול להשפיע.

עכשיו הזמן ליישם גם אצלך את כל מה שרלוונטי!

כל המשרות: דרושים
הרשמה לאתר: רישום
יצירת סוכן חכם: סוכן חכם
הפצת קו"ח: הפצת קורות חיים

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון