האם עבודה מהבית בדרופשיפינג אפשרי לך? - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

האם עבודה מהבית בדרופשיפינג אפשרי לך?


בעיקרון בהחלט כן, כל אחד וכל אחת יכולים לנהל עסק דרופשיפינג מהבית. למעשה, אחד הדברים הכי מושכים בעבודה בפורמט דרופשיפינג הוא הגמישות והנגישות לכולם, מה שמאפשר ליזמים להקים את החנויות האינטרנטיות שלהם מכל מקום בו יש חיבור לאינטרנט. אבל, יש אבל גדול, דרופשיפינג זה לא הכנסה פאסיבית, מדובר בעבודה אשר דורשת השקעה של זמן, מחשבה, תכנון, וגם השקעה כספית או השקעה בלימודים.

הנה כמה שיקולים שיעזרו לך להחליט אם ניהול עסק דרופשיפינג מהבית מתאים גם לך:

1. מדובר בהקמה וניהול אתר מסחר אלקטרוני: לצורך עסק דרופשיפינג תזדקקו לאתר או פלטפורמה אחרת של מסחר אלקטרוני, מקום להציג את המוצרים אשר אתם מוכרים. פלטפורמות מסחר אלקטרוני רבות כמו Shopify, WooCommerce (עבור חנויות מבוססות אתרי וורדפרס) מציעות כלים להגדרה ולניהול חנויות אינטרנטיות. בחנות אינטרנטית ניתן ליצור ולהתאים אישית את האתר כך שישקף את המותג ויציג את המוצרים שלך.


2. בחירת ספקים: כמו כל חנות אשר מציגה ומוכרת מוצרים, גם בחנות דרופשיפינג יש צורך לבחור את הספקים, ספקים צריכים להיות אמינים, זולים יחסית, ומציעים את המוצרים שאתם רוצים למכור. ודאו שיש להם מוניטין טוב, מהירות משלוחים, אריזה טובה אשר שומרת על המוצרים ושומרת על שם המוצג שלך, עמידה בזמנים וכד׳.


3. בחירת מוצרים: אתה או את בוחרים מה למכור, העקרונות של בחירת מוצרים משתנה בין המוכרים השונים, כאשר באופן כללי תרצו לבחור מוצרים אשר מתאימים לקהל שלכם (במידה ויש לכם כבר קהל או קהילה נגישה), תרצו מוצרים שנמכרים לכם בזול וללקוח במחיר שמשאיר לכם רווח נאה, מוצרים שלא ישברו במשלוח ושיהיה קל וזול לשלוח בדואר, מוצרים בהם התחרות קטנה והדרישה גדולה. בתחילת הדרך מומלץ מאוד להתמקד במוצרים מנישה ספציפית ולגדול ולהתפרס לאט לאט. 


4. שיווק וקידום: כשאתם מקימים עסק דרופשיפינג אתם פותחים עסק מהבית לכל דבר ועניין, הקמת חנות אינטרנטית אשר תאפשר לך להציג ולמכור מוצרים זה שלב ראשון, השלב השני יהיה להביא לאתר תנועת גולשים, לקוחות פוטנציאליים, אשר ירצו לקנות את המוצרים שלך בחנות שלך. פיתוח אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית הוא חיוני כדי להביא תנועה לחנות ולהיות ממוקדים במטרות: אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וקידום אורגני, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק באמצעות תוכן, פרסום בתשלום ברשתות השונות, ושיטות גרילה כאלה ואחרות למשוך לקוחות פוטנציאליים.


5. ניהול הזמנות: אחרי הקמת החנות, אחרי שיש לך תנועת גולשים אשר מתרגמת לרכישות באתר, אתם צריכים להתחיל לנהל את ההזמנות והרכישות. חנויות וספקי דרופשיפינג רבים משתמשים בתוכנות או באפליקציות אשר יכולות להפוך את הכל לאוטומטי, מה שהופך את התהליך קל לניהול, למסודר ולמדיד.


6. שירות לקוחות: כאשר יש לך חנות דרופשיפינג יש לך עסק, לכל עסק יש לקוחות, ותמיד יהיה צורך במתן שירות לקוחות. תהיו מוכנים לזה: טיפול בשאלות לפני מכירה, טיפול בבעיות גביה, טיפול במוצרים שלא הגיעו, טיפול במוצרים שהגיעו שבורים או לא תקינים…. מתן שירות לקוחות חיוני לבניית אמון ומוניטין.


7 שיקולים משפטיים: אם יש לך חנות ברשת יש לך חובות משפטיות, חובה להכיר את החובות שלך ולדעת להגן על עצמך משפטית. בנוסף לזה יש לך חובות מיסוי של ניהול עסק מסחר אלקטרוני, זה עשוי לכלול רישום העסק שלך, תשלום מיסים, עמידה בחוקי הגנת הצרכן.


8. סביבת עבודה: כאשר אתם מחליטים לעבוד מהבית, יש דברים בסיסיים אשר תצטרכו כדי לאפשר לכם סביבת עבודה נוחה ומסודרת כדי להיות יכולים להתרכז בעבודה עצמה ולא בכל מיני הפרעות. צרו סביבת עבודה שקטה בבית שלך או במתחם עבודה משותפת. ציוד כמו מחשב אישי, גישה לאינטרנט, קו טלפון, תיבות מייל, גישה נוחה למידע יהיו הכרחיים לעבודה מהבית.


9. ניהול פיננסי: עסק הוא עסק, ועסק דורש ניהול הוצאות, הכנסות ורווחים. כאשר מגיעים לעסקים עם מחזור גדול יהיה נכון לשלב גם איש מקצוע כמו רו״ח אשר יוכל לסייע במקסום הפעילות העסקית.


10. צמיחה והתפתחות עסקית: ככל שעסק הדרופשיפינג שלך גדל, יותר לקוחות, יותר מוצרים, יותר רווחים, יותר יעיל, יותר אוטומטי, תוכל לצמוח ולגדול ולשקול להרחיב ולהתרחב - יותר מוצרים, יותר אזורי מכירה, יותר שיווק, יותר ספקים, יותר פעילות.


שיטת דרופשיפינג מציעה גמישות ואפשרויות רבות של עבודה מהבית או מכל מקום בעולם, דרופשיפינג דורש גם מסירות, עבודה קשה, סדר, תכנון, ואסטרטגיות עסקיות. יש תחרות רבה בעולם זה ולכן צריך להיות מוכנים להסתגל לתנאי השוק אשר משתנים ללא הרף לבצע אופטימיזציה והתאמה של העסק כל הזמן.

המשך קריאה על דרופשיפינג עבודה מהבית.

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון