מה מעסיקים רוצים? 10 תכונות שכדאי לציין בתקשורת מול המעסיק - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

מה מעסיקים רוצים? 10 תכונות שכדאי לציין בתקשורת מול המעסיק


בעולם שלנו אנחנו צריכים לדעת מה חשוב לצד השני, ובעולם התעסוקה אנחנו ממליצים למחפשי עבודה להבין את הצורך הבסיסי של המעסיקים אשר מחפשים עובדים.

למעסיקים יש בדרך כלל כמה דברים עיקריים אשר הם רוצים מהעובדים שלהם, נפרט את הבסיס והרציונל העומד מאחוריו אשר יעזור לכם בתהליך חיפוש עבודה בכל תקשורת מול מעסיק או תפקיד כזה או אחר, נרצה שתראו את הדברים ותדעו להתייחס אליהם לרבות במסמך קורות החיים שלכם:

מה מעסיקים רוצים מהעובדים?

1. אמינות ואחריות: מעסיקים מחפשים עובדים אכפתיים אשר יגיעו בזמן לעבודה על מנת לעבוד, יבצעו את המשימות שלהם על הצד הטוב ביותר, יקחו אחריות על הדברים וידעו ללמוד ולהשתפר.

2. מיומנויות וכישורים: מעסיקים צריכים עובדים בעלי המיומנות והידע אשר דרושים על מנת לבצע את עבודתם בצורה הנכונה והטובה ביותר. כולל מיומנויות טכניות, מיומנויות תקשורת ויכולת עבודת צוות.

3. הסתגלות וגמישות: מעסיקים צריכים עובדים שיכולים להסתגל לשינויים ולמצבים חדשים, ללמוד ולרכוש מיומנויות חדשות, להישאר מעודכנים בשינויים, להיות מהירים וגמישים בתפקידם בעבודה.

4. יוזמה אישית, ופתרון בעיות: מעסיקים מחפשים עובדים אשר יודעים ומסוגלים ליוזמה אישית ול״ראש גדול״, עובדים אשר יכולים לראות ולזהות בעיות ולמצוא להם פתרונות. חשיבה ביקורתית, חשיבה יצירתית, גישה טובה ובריאה לאתגרים.

5. יכולות תקשורת: תקשורת בין העובדים לבין עצמם ובין העובדים ובין מנהלי החברה היא אחד הדברים החשובים ביותר בכל מקום עבודה. מעסיקים צריכים עובדים אשר יכולים לתקשר רעיונות, לתקשר הנחיות ולתת משוב בצורה ברורה ומקצועית, בעל פה ובכתב ולעיתים גם בשפות שונות.

6. עבודת צוות, שיתוף פעולה, אגו: רוב עבודות במשק דורשות שיתוף פעולה ברמה כזו או אחרת, עם קולגות, עם צד ג׳, עם המנהלים ועם אנשים ובעלי תפקידים אחרים. מעסיקים רוצים עובדים שיכולים לעבוד טוב בצוות, שיודעים לתרום רעיונות ולתמוך בחברים בעבודה ללא אגו ומתוך רצון להצליח ולעזור לחברה להתקדם ולצמוח.

7. מקצועיות, אמינות ויושרה: מעסיקים רוצים עובדים אשר מתנהלים באופן מקצועי, אמן וישר בכל דבר. כיבוד מדיניות וחזון החברה, שמירה על סודיות, עבודה אתית וכבוד לאדם שיושב מולם.

8. מיקוד ושירות: בתפקידים אשר העובדים מתנהלים ישירות מול הלקוחות, העובדים הם הפנים של החברה והציפיות מהם להיות ממוקדים באינטראקציה עם הלקוח, מעסיקים צריכים עובדים אשר יודעים לספק ללקוח את הצרכים שלו לשביעות רצונו, מבינים את הצרכים ושואפים לספק שירות מעולה בשם החברה.

9. יעילות: מעסיקים רוצים עובדים אשר יכולים לנהל את הזמן והמשימות שלהם ביעילות, יודעים לתעדף משימות ולעמוד בזמנים. הם רוצים עובדים אשר יכולים להיות יעילים בלי לוותר על איכות עבודתם.

10. למידה והתפתחות: מעסיקים רוצים עובדים אשר רוצים להתפתח אישית, בעלי מטרות של צמיחה וגדילה ופיתוח מקצועי. הם רוצים עובדים אשר מחפשים איך להרחיב את הכלים והכישורים והידע שלהם כדי להיות עובדים טובים יותר עבור עצמם ועבור מקום העבודה שלהם.

נקודות אלו באות כדי לעזור לכם, מחפשי עבודה, להבין מה מעסיקים רוצים, איך לתקשר את מי שאתם מול המעסיקים, מה כדאי לתקשר ולהסביר בקורות החיים ובראיונות העבודה. מה באמת חשוב למעסיקים ומה הן הציפיות הבסיסיות ביותר שיש למעסיק מכל עובד ועובדת בחברה.

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון