סוגי הצעות עבודה, האם אפשר לעבוד איך ובמה שמתאים לך? - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

סוגי הצעות עבודה, האם אפשר לעבוד איך ובמה שמתאים לך?

מאז ומתמיד עבדנו, כמו שאומרים, העבודה היא חיינו. אבל אופן ההתקשרות וסוגי הצעות העבודה שהיו פעם הלכו והתפתחו במקביל להתקדמות הטכנולוגית, לשינוי בצרכים של שוק העבודה ולשינוי שלנו כבני אדם. בעבר הלא כל כך רחוק (לפני כמה עשרות שנים בודדות), בשוק העבודה היו מספר סוגים מצומצם של הצעות עבודה, הצעות עבודה שנחשבות כסטנדרט היום לא היו קיימות אז, מה שהיה זמין היה פשוט:

  • הצעת עבודה במשרה מלאה.
  • עבודה במשרה חלקית /חצי משרה.

עם השנים, תוך כדי התפתחות שוק העבודה, נוצרו כמה וכמה אפשרויות תעסוקה וסוגי הצעות עבודה חדשות שהיו זמינות לעובדים בשוק המקומי ולמבקשי עבודה מארצות רחוקות (בעיקר אלו בהן הייתה בעיה תעסוקתית), האפשרות לעבוד במקום דרך צד ג', כמו למשל:

  • עבודה דרך חברת כ"א או חברה קבלנית (עובדי קבלן).
  • מהגרי עבודה שהגיעו לתקופה קצובה כדי לסייע לכוח העבודה המקומי בסוגי עבודות בעלי ביקוש נמוך.

ויחד עם ההתפתחות הטכנולוגית נפתחו בשוק העבודה אפשרויות וסוגים נוספים של הצעות עבודה, המחשוב אפשר לכל אחד ואחת להקים עסק עצמאי חכם, לתת שירותים מהבית, להיות מועסק בחברה ולעבוד מהבית ועוד ועוד, שוק העבודה הפך להיות גמיש לחלוטין עבור כל אחד ואחת:

  • הצעות עבודה ללא משרד, עבודה מהבית בחברות שאינן מחזיקות משרדים.
  • הצעות עבודה לעבוד בחללים משותפים, משרדים זמניים /משרדים בפריסה בינלאומית.
  • עבודה מהבית כעצמאים ומתן שירותים מרחוק.

החיבור הטלפון הנייד למיילים /תוכנות מסרים והאפשרות להיות בעבודה בכל זמן ומקום מאפשרות לנו גם לתת שירותים בין מדינות (כחברות או כעצמאיים), המשמעויות רחבות מאוד עבור המשק והתעסוקה, עבור האנשים, יחד עם הטוב שמאפשר לכל אחד ואחת לעבוד מכל מקום יש גם השלכות נוספות למשק ולאדם, אבל זה כבר למאמר אחר.

אם את או אתה מחפש עבודה או מחפשת עבודה, בכל מקום בארץ וכמעט בכל תחום, יש עבודה וישנן הצעות עבודה. היכולת שלך להסתגל וללמוד, להתפתח ולהכיר אפשרויות שונות היא המפתח למציאת עבודה מתאימה ולהתפתחות מקצועית, למשל:

מדריך /מדריכה
אם אתה מדריך ורוצה להדריך אבל מקום המגורים שלך מרוחק, תוכל להקים חשבון יוטיוב ולצלם את עצמך מדריך באמצעות הטלפון הנייד, ולהגיע לאלפי אנשים מהבית.
ניתן גם להעביר שעורים ע"י תוכנות שיתוף שונות או שיחות וידאו של אחד על אחד או אחד בכיתה עם מאות תלמידים.

הקמת אתרים
היום כל אחד ואחת יכולים ללמוד איך להקים אתרים, בין אם ממש לתכנת או ללמוד מערכת ספציפית כמו וורדפרס או וויקס ולתת שירותים עבור מי שמעוניין באתר באותה פלטפורמה, עבודה בהקמת אתרים יכולה להיות מהבית, יכולה להיות בחברה, יכולה להיות מבית קפה או אפילו מחו"ל תוך כדי טיול.

שיווק באינטרנט או שיווק ברשתות חברתיות
מקצוע שלא היה קיים לפני האינטרנט, לפני פייסבוק, לפני הרשתות החברתיות בכלל. כמו בהקמת אתרים, היום אפשרי לתת שירותים מכל מקום ולכל מקום, יש בזה המון עבודה. כדי להתחיל צריך רק ללמוד את הדברים, להתנסות בפרוייקט אחד או שניים ולהתחיל לתת שירותים בתשלום.

הצעות עבודה במגוון תחומים נוספים אפשריות היום מכל מקום וזמן, כמו למשל: עבודה אדמיניסטרטיבית, עבודה במכירות טלפוניות, מתן שירות לקוחות, שירותים בתחום הביטוח, עבודה בעריכת דין, חשבונאות וכספים, מתן שירותי ייעוץ בתחומים שונים, עבודה בהדרכות ולימוד, עבודה מחשבים, במכירות, בתחום השיווק, עבודה בעיצוב (עיצוב אתרים, עיצוב דפוס, עיצוב מוצרים ועוד), עריכת וידאו ועוד ועוד תחומים שפתוחים לכולם בכל מקום ובכל זמן.


מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון