עבודה בתחום הביטוח - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

עבודה בתחום הביטוח

תחום הביטוח על סוגיו השונים – ביטוח רכב , ביטוח רכוש וביטוחי מבנה למיניהם, לא מראה סימנים שליליים. נהפוך הוא – התחום הולך ומתפתח ומראה סימנים חזקים המעידים על נטיות להתחזקות. מצד אחד, האסונות הגדולים והרצופים שפגעו באזורים שונים בעולם גרמו הוצאות עתק לחברות הביטוח הגדולות והירידה ברמת הביטחון בנתיבי הים העלתה מאד את מחירי ביטוחי המטענים. אבל מול כל אלה עומדת ההכרה המתחזקת של חלקים גדולים בציבור בצורך ובהכרח בביטוח והנטייה של גופים רבים לחייב מבצעי רכישות בביצוע ביטוח לנכס שרכשו. ביטוח דירה הוא חובה, על מנת שיהיה אפשר להשתמש בו במקרה הצורך.

כיון שכך, ישנה גם דרישה קשיחה למדיי לכוח אדם איכותי, לביצוע סוגים שונים של עבודה בביטוח. הרוב המוחלט של המשרות המוצעות ביטוח דורשות התמקצעות, התמדה, רכישת ידע ואופטימיות, כיון שכמעט בכל עבודה בתחום הביטוח ישנו המימד השיווקי. משמע קיימת האופציה לחוות סירוב או אפילו סוג של עויינות.

סוגים שונים של עבודה בביטוח

ביטוח רכב- ביטוח הרכב על כל סוגיו- ביטוח חובה , ביטוח צד שלישי או ביטוח מקיף הוא אחד התחומים הקשים ביותר מבחינת הדרישות לכח אדם מקצועי. הביטוח בא לתת מענה לתביעות כנגד תביעות גוף או תביעות רכוש מכל סוג שהוא..

ביטוח מבנה- אסונות הטבע השונים שפקדו את העולם כולו בשנים האחרונות, ממחישות בצורה בלתי משתמעת לשתי פנים את החשיבות הגדולה של נושא ביטוח המבנה. בהעדר ביטוח כזה, אדם יכול להשקיע את כספו, להשקיע יזע ודמעות ברכישת בית חלומותיו, והכל יכול לרדת לטמיון בתוך זמן קצר להדהים, כשכל המבנה ייהרס ויהפוך לעיי חורבות, יחד עם החלומות והתקוות של בעליו. למעשה, מחוייב כל נוטל משכנתא על ידי הגוף שהעניק לו אותה לבצע ביטוח מבנה וביטוח חיים, כחלק מהתנאים לקבלת הלוואה לרכישת דירה.

ביטוח תכולה- לא רק המבנה, גם התכולה שלו ראויה לתשומת לב, ומן הראוי לבטח אותה. כאן, חוץ מההשפעה ההרסנית שעלולה להיות לאירועים ואסונות טבע למיניהם יכולים להתרחש אסונות שהם מעשה ידיו של אדם, בשוגג או במזיד. הצתה, פגיעה ברכוש בכל צורה שהיא או התפרצות וגניבת רכוש הם רק חלק מהפגעים מעשה ידי האדם.
נ עוד סוג של ביטוח, הוא זה הנותן מענה לתוצאות אפשריות של המוות האפשרי של המבוטח. במקרה הזה תהנה משפחתו מתשלומי הביטוח, שיפצו אותה במידת מה בעבור אבדן התמיכה הכלכלית אותה סיפק המבוטח.

ביטוח מטענים- במקרה של שינוע ושילוח מטענים למקומות שונים בעולם, הן למטרות מסחר והן למטרות אישיות.

הצעות עבודה בתחום הביטוח

ניתן למצוא בלוח המשרות כמה וכמה הצעות עבודה בתחום הביטוח, כאן: עבודה בביטוח
כל אחד מתחומי הביטוח המוזכרים לעיל הינו עולם ומלואו ודורש לימוד מעמיק והתמקצעות. בכל אחד מהתחומים האלה נדרשים אנשי ביטוח מכל הדרגים, על מנת לטפל בכל תחומי האחריות של החברה המבטחת.

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון