עבודה בתחום הפקות אירועים - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

עבודה בתחום הפקות אירועים


עבודה בתחום הפקות אירועים, אשר כוללת תכנון וניהול אירועים מסוגים ועולמות שונים ומגוונים היא תפקיד שצומח וגדל ככל שהזמן עובר, עולם האירועים משתכלל וגדל וכך גם הצורך באיש או אשת מקצוע שיכולים ליישם את הדרישות והחלומות של בעלי האירוע. אם זה חגיגת בת מצווה או כנס בינלאומי במלון בוטיק אטרקטיבי בחו״ל - ההצלחה של האירוע תלויה במקצועיות של הפקת האירוע, אם את או אתה מעוניינים להיכנס לתחום ולעבוד כמפיק אירועים או מפיקת אירועים, פרטיים ועסקיים, בארץ או בחו״ל, יש כמה דברים שאת או אתה צריכים לקחת ולראות אותם ככלי עבודה בתהליך:
  • תואר בניהול אירועים, אירוח, מנהל עסקים, שיווק או תחום אחר שמשיק לתחום ההפקות. תואר אקדמי יתן לך כלים ומיומנויות חשובות מאוד כבסיס להצלחה בתחום.
  • השכלה והכשרה בתחומי הפקה וניהול אירועים מראה על מקצועית, על רצינות, על השקעה והתמדה - וכמובן יכול לעזור לך לבלוט בתחום והיות עדיף /עדיפה על פני מועמדים אחרים.
  • אין תחליף לניסיון בתחום. ניסיון וסוג של ״תיק עבודות״ מגוון באירועים מתחומים שונים או מצומצם לתום ספציפי, הוא אחד הכלים המשמעותיים שאפשר לצבור ולתרגם לעבודה נוספת. יש קושי, כמו בכל תחום עיסוק, לייצר את האירועים הראשונים, אבל ברגע שהגלגל הזה מתחיל להתגלגל, זה הולך ונהיה קל יותר.
    נתייחס לדרכים בהן ניתן לצבור ניסיון בתחילת הדרך. בגדול אפשר לומר שכל עבודה שאפשר לקחת בתחילת הדרך, אם בתשלום סמלי או התנדבות, אם לחברה או קרוב משפחה - כדאי וצריך כדי לצבור ניסיון וקשרים.
    קבלת העבודה יכולה להיות מאתגרת, אבל יש מה לעשות:

    - חפשו הזדמנויות להתנדבות, ארגונים ללא מטרות רווח או קבוצות אחרות שמארגנות אירועים למעוטי יכולת או בעלי תקציבים נמוכים יכולים לעזור לך להשתפשף בתחום וליצור קשרים ראשונים עם קולגות וספקים שונים.
    - השתתפות בכנסים /לימודים /שיתופי פעולה /אירועים מקצועיים יפגישו אותך עם כל מי שצריך כדי להתקדם, כדי לקבל עבודות, כדי לעשות שת״פים.
    - כדי לצבור ניסיון אפשר גם להיות שכירים, למצוא עבודה בתחום. זו דרך טובה וללא סיכונים כלכליים, פשוט להגיש מועמדות למודעות דרושים רלוונטיות ולהתחיל. תפקידים רבים יכולים לתת לך מקום וזמן לצבירת ניסיון מקצועי מלא או אפילו חלקי (בתפקידים בהם האחריות של הפקת אירועים היא לא הדבר העיקרי אבל כן קורה) אלו יכולים לעזור לכם להתחיל ברגל ימין ולצבור ניסיון בתחום. לצפייה במודעות דרושים והצעות עבודה בתחום הפקת אירועים.
    - כמו כל דבר בעולמנו - ההתמדה משתלמת. מי שמתמיד, משקיע, מתמודד עם אתגרים וקם מיד אחרי שנפל - סופו של דבר ההצלחה תפגוש אותו /אותה.
  • הפקת אירועים הינו תחום שבבסיסו מורכב מאנשים, מתקשורת, מאנרגיה וכימיה בין אישית. מיומנויות תקשורת חזקות הכרחיות בעבודה עם לקוחות, ספקים, אנשי מקצוע יסייעו לך להעביר מסר נכון ובהיר, להבין את האנשים הסובבים אותך, ויעזרו לך באופן כללי ובעיקר בתחום זה.
  • היכולת לשים לב לפרטים הקטנים ולהיות בעל/ת כושר ארגון מפותח. כמו שאומרים, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.
  • יצירתיות ויכולת פתרון בעיות מהירה - תכונות שיהפכו כל אתגר ובעיה להזדמנות לזרוח ולהציג יכולות אלו.
  • הכרת כלים דיגיטליים ותוכנות אשר יקלו על תכנון וארגון אירועים בצד המתכנן, הספקים, הלקוחות והאירוע בכלל. שימוש בכלים לטובת יצירת מוצר סופי מושלם והצגת תוצרים ברשתות חברתיות, מול לקוחות פוטנציאליים, באתר אינטרנט וכד׳.

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון