תיאור
דרושה פקידה למעבדת תיקונים בתחום הניקיון עם ידע בהנהלת חשבונות
תנאים מעולים למתאימים ושכר גבוה
משרה מלאה ימים א'-ה' שעות 8:00-16:00
דרישות
ידע בהנהלת חשבונות
ניסיון עם תוכנת ריווחית
ידע בתוכנות אופיס
אמינה, חרוצה, בעלת "ראש גדול"
תיאור
לארגון ציבורי בירושלים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
לעבודה במשרה מלאה
למילוי מקום לתקופה של כחצי שנה- עם אופציה להארכה
התפקיד כולל טיפול שוטף בתחומי לקוחות, התאמות, בנקים, ספקים
התעסקות בנושאי תזרים, הפקת דוחות באקסל, ועוד משימות על פי דרישות הממונים
תפקיד מגוון ומעניין כחלק מצוות הנהלת החשבונות
דרישות
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3- חובה
ניסיון קודם בהנהלת חשבונות בפועל- כשנה לפחות
שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות- חובה, יתרון לבעלי ניסיון על חשבשבת
יכולות מחשב טובות- אופיס, אקסל ברמה גבוהה
יחסי אנוש טובים ויכולת למידה מהירה
נכונות לעבודה במשרה מלאה למילוי מקום זמני
תנאים טובים למתאימים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
תיאור
חברה קמעונאית מובילה בשוק המזון מגייסת פקיד/ת הנה"ח לקוחות+גביה כחלק מצוות גביה.
-ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו:
גביה טלפונית מלקוחות עסקיים, טיפול באובליגו, פתיחת לקוח, התנהלות עם ביטוחי אשראי, גיול חובות, ניהול דוחות.
שילוב של הנהלת חשבונות, זיכויים, קריאת כרטסות.
מיקום העבודה : ביישוב תימורים ( בסמוך לקריית מלאכי ) בדרום
דרישות
זמינות למשרה מלאה - חובה 8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)
ניסיון בהנהלת חשבונות לקוחות- חובה
ניסיון קודם מול רשתות שיווק- חובה
ניסיון בתפקיד דומה- יתרון
ידע וניסיון בפריוריטי - יתרון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
אנחנו משפחה קולינרית מחפשים אותך – פקידת הנהלת חשבונות – להצטרף אלינו!
אם את אוהבת את עולם המזון, מסודרת ומדויקת וגם מחפשת מקום בעבודה שירגיש כמו בית משפחתי, מקומך איתנו.
במסגרת התפקיד תתעסקי בתיאומים מול לקוחות, הפקת קבלות וחשבוניות, וביצוע התאמות בבנקים.
העבודה היא בימים א'-ה' בשעות 8:30-15:00.
דרישות
- ניסיון חובה בהנהלת חשבונות.
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1-2.
- רצון להתפתח ולהתקדם.
- המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
אם את/ה עם אנרגיה חיובית ובעל/ת יכולת שירות ומכירה, תודעת שירות גבוהה ורגיל/ה להגדיל ראש?- אנחנו מחפשים אותך!!
אווירה משפחתית.
אפשרות להתפתחות אישית ומקצועית.
עבודה לטווח ארוך.
משרד בהר חוצבים בירושלים
א-ה , 9 שעות
- טיפול בכלל סוגיות הנה"ח כגון: קליטה והפקת חשבוניות, גביה, ביצוע התחשבנויות והתאמות בנקים וכרטיסי אשראי, רישום פקודות היומן, הכנת דוחות חודשיים וריכוז נתונים לרואה החשבון, ניהול תיקי עובדים ומתן מענה לפניות עובדים ועוד.
- ביצוע שיחות יזומות ללקוחות ימים וגיוס לקוחות חדשים , אדמינסטרצייה שוטפת.
דרישות
דרישות:
- דייקנות, אמינות, יסודיות, סדר וארגון , יכולת עבודה עצמאית ובצוות, למידה מהירה, תפקוד מיטבי תחת לחץ ויחסי אנוש מעולים.
- אנגלית – רמה גבוהה
- שליטה מלאה ביישומי Office
- מחשוב – רמה גבוהה- יתרון
- ידע – חשבשבת/ ריווחית/ שקלולית/CRM – יתרון
רק פניות רלוונטיות יענו
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
