תיאור
אחריות תפעולית ותמיכה אפליקטיבית, למערכות הליבה של החברה, מתן שרות למשתמשי המערכות בתוך הארגון ולספקים חיצוניים – הבנת תהליכים, ייזום פתרונות בכלים טכנולוגיים.
כמו כן, עבודה מול ממשקי עבודה כגון תשתיות, צוותי הפיתוח וה-QA, ביצוע בקרות שוטפות, טיפול ותחקור של תקלות וטיפול ומעקב אחרי קריאות משתמשים.
דרישות
- ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה במערכות מידע אפליקטיביות בארגון – חובה
- ניסיון ב-SQL Oracle – חובה (רמת join ומעלה)
- ניסיון וכתיבת סקריפטים ב-Linux – חובה
- היכרות עם מערכות ועולם הפנסיה – חובה
- לימודים/קורסים טכניים – יתרון
- זמינות להתחלת עבודה.
תיאור
Help Desk Team Leader לחברה מעולה בהרצליה
Provide hands-on technical support and troubleshooting for a variety of hardware, software and network issues
דרישות
2–3 years of technical and managerial experience as a team leader
Proven ability to troubleshoot, diagnose and resolve technical issues
Strong technical knowledge of computer systems, networks and software
Experience in configuring and troubleshoot multiple OS environments (Windows, MacOS and Linux)
תיאור
- ניהול פרויקטים מתחילתם ועד סיומם, כולל תהליכים, איכות (QA), יישום, איפיון ותחזוקה.
- שיתוף פעולה עם ספקים חיצוניים מכל רחבי העולם.
- הדרכת משתמשים.
- עבודה מול מחלקות שונות בחברה, מתן שירות ומידע למשתמשים.
משרה מלאה - א'-ה' 9:00-18:00.
דרישות
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול או מערכות מידע.
לפחות שנתיים ניסיון ביישום מערכות ERP - חובה
לפחות שנתיים ניסיון ביישום מערכות WMS.
ידע ב- SQL -חובה.
הבנה של תהליכי עסקים, חשיבה לוגית וכישורי ניתוח, עם היכולת להגדיר ולצייר דרישות עסקיות -חובה.
שפת אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה.
תכונות:
יכולת ללמוד בסביבה משתנה מהר ובסביבה רב תרבותית עם יכולות יישום חזקות.
יכולת להצליח בסביבה של ריבוי משימות וביצוע טוב תחת לחץ.
יכולת לימוד עצמי וכישורי תקשורת בינאישיים מצוינים.