המעסיקים לא חוזרים אליך? בדוק/י למה - "מובטל" דרושים

לוח דרושים שמוצא לך עבודה! מודעות דרושים אמיתיות ועדכניות

search-iconמצא עבודה

המעסיקים לא חוזרים אליך? בדוק/י למה

אתם ממשיכים להעביר קורות חיים אל מעסיקים ללא מענה? זה הזמן ללמוד כיצד לעשות זאת נכון. סיבות רבות יכולת להוביל לכך שמעסיקים לא חוזרים אליכם. אז למה זה קורה?

החיפוש אחרי עבודה ממשיך

אנשים רבים מוצאים עצמם מחפשים עבודה ופרנסה זמן רב ולמרות הניסיונות החוזרים, אין מענה מצד המעסיק. ללא ספק, זו חוויה שעלולה להיות מתסכלת ולרגעים גם מייאשת, אבל אל דאגה, יש מה לעשות בנושא! זה הזמן לעצור ולנסות לזהות מהם הטעויות שאתם עושים ואיך אפשר לעשות זאת אחרת, לחפש עבודה טוב יותר ונכון יותר. ייתכן, ושינוי קטן באופן החיפוש ופנייתכם למעסיק, תעשה את הבדל ותהפוך את המסע אחר חיפוש העבודה להרבה יותר קליל ומהיר. להלן, כמה טעויות שיתכן ואתם עושים וטיפים שיעזרו לכם לעשות זאת אחרת:


קורות החיים שלכם

קורות החיים הם המרכיב הבסיסי והחשוב ביותר שישפיע על מציאת העבודה. למעשה, קורות החיים שאתם שולחים למעסיק, הם בעצם הפנים שלכם והמידע הראשוני שמקבל המעסיק עליכם, מה למדתם, במה עבדתם, מי אתם באופן כללי. במידה וקורות החיים אינם רשומים כהלכה, באופן המקובל והמותאם למשרה המבוקשת, הם עלולים לעבור לרשימת ה"לא מתאימים לתפקיד" כבר בקריאת השורות הראשונות והמעסיק יפספס אתכם (ואתם אותו).


מה יכול לפגוע בקורות החיים?

כמה גורמים מרכזים יכולים להפוך את קורות החיים שלכם ללא רלוונטיים עבור מעסיקים:

ניסוח - שגיאות כתיב, או כל ניסוח שאינו רשום כהלכה יפגע בסיכויים של קורות החיים שלכם לעבור לשלב הבא. בדקו את קורות החיים לעומק, וודאו שאין בהם טעויות כתיב ובעיות ניסוח.


מידע שאינו רלוונטי - ייתכן וקורות החיים שלכם מכילים מידע שאינו רלוונטי לחיפוש המשרה המבוקשת. כשאתם שולחים קורות חיים, חשוב לוודא מהם דרישות המשרה ולהתאים את קורות החיים שלכם. באופן זה, המעסיק יראה עוד בתחילת הקריאה, שקורות החיים שלכם אכן מתאימים למשרה המבוקשת, והוא לא ימהר לעבור הלאה אלא ירצה לבדוק אם אתם אכן מתאימים לתפקיד ולחברה.

קורות חיים ארוכים – קורות חיים ארוכים מדי יכולים להוות מכשול נוסף בקבלת מענה מהמעסיק. אל משרות מבוקשות פונים אנשים רבים ולכן, על המעסיק מוטלת חובה למצוא את האדם הנכון בין כמות גדולה של מועמדים, קורות חיים ארוכים מידי עלולים להידחות עוד לפני שנקראו במלואן. הקפידו לרשום את קורות החיים באופן ממוקד, מדוייק ורלוונטי למשרה, אשר ייתן למעסיק את המידע שהוא מחפש מבלי מילים מיותרות.

לאן אתם שולחים את קורות החיים שלכם?

הרשת עמוסה מידע ואתרים ולכן, עלול להיווצר מצב בו אתם שולחים את קורות החיים שלכם למקום הלא נכון. כך למשל, אתרים שמצהירים על עצמם שהם "אוספים" משרות מכל מיני מקורות עלולים להציג משרות שכבר לא בתוקף ואין טעם להגיש אליהן מועמדות. כמו כן, חברות ועסקים רבים מקבלים קורות חיים בעזרת המייל ואינם עובדים עם פקס כבעבר (באופן כללי, אם המעסיק לא ציין במפורש שהוא מצפה לקבל את קורות החיים בפקס, צריך לשלוח רק במייל או באמצעות לוח דרושים אמין).לבסוף, וודאו שהכתובת אליה אתם שולחים קורות חיים מיועדת לכך ועדכנית למשרה המבוקשת (קורה גם שמפספסים בכתובת המייל).

Over qualified

חברות ועסקים שונים עלולים לוותר על קורות החיים שלכם מאחר ואתם over qualified, והם מחפשים לשלם משכורת נמוכה יותר או שאדם עם רמת ניסיון גבוה לא יחזיק בתפקיד המוצע. בדקו את דרישות התפקיד, וודאו את ניסיונכם ובחרו האם זו המשרה המתאימה לכם ומה נדרש על מנת לקבלה.

הרשת החברתית

כיום, הרשת החברתית עמוסה באינפורמציה ומידע. קחו בחשבון שהמעסיק יכול לעקוב אחריכם באתר הפייסבוק, אינסטגרם וכדומה. באופן זה, עלול להיווצר רושם שגוי אצל המעסיק. לכן, זכרו שהרשת החברתית חושפת פרטים נוספים לגביכם. תראו איך אתם נראים ותסדרו את מה שדרוש.

ועוד טיפ אחרון

כשאתם שולחים קורות חיים, נסו להיות בנעליו של המעסיק ולהבין מה הוא מחפש. קורות החיים שלכם צריכים להיות קריאים, ברורים ולתת אינפורמציה מדויקת ומתומצתת אשר תיתן למעסיק את המידע שנחוץ לו על מנת להבין שייתכן ואתם מתאימים למשרה, ולזמן אתכם לרעיון עבודה.

הגישו מועמדות למשרות הנכונות לכם:

- שיפור קורות חיים: שכתוב קורות חיים - עשה זאת בעצמך
- להגשת מועמדות: דרושים
- לפתיחת חשבון מחפש/ת עבודה: רישום לאתר

מאמרים אחרונים בתחום חיפוש עבודה

כניסה לחשבון