הצעות עבודה חשבונאי/ת | דרושים בתל אביב והמרכז | Muvtal
לוח דרושים

דרושים במקצוע חשבונאי/ת מאזור תל אביב והמרכז

חשבונאי/ת


תל אביב והמרכז


נמצאו 3 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

אזיקרי משאבי אנוש

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

- טיפול בשכר מקליטת עובד.ת ועד סיום העסקה.
- כולל: בניית והפקת דוחות בתחום השכר, ביצוע בקרות שכר, טיפול בהפרשות סוציאליות ודיווחים לקופות, עבודה מול מסלקה פנסיונית, טיפול בסיומי העסקה, טפסי 161, מתן שרות לעובדים בנושאי השכר השונים.

דרישות

- בעל/ת תעודת חשב/ת שכר - חובה
- ניסיון עבודה של 3-4 שנים כחשב.ת שכר לפחות בארגון גדול
- ידע וניסיון במסלקה פנסיונית / מתפעל - עדיפות
- ניסיון בעבודה על דו"חות אקסל - חובה
- שליטה בדיני עבודה
- ניסיון בעבודה על מערכת שכר מל"מ -יתרון
- ידע וניסיון בתשלומי שכר בחוזי דרוג דרגה והכרות עם הסכמי שכר מורכבים - יתרון
- יחסי אנוש מצוינים, דיוק, מקצועיות, יוזמה
- משרה מלאה ונכונות לשעות נוספות לפי הצורך

היקף משרה:
משרה מלאה, ימים א-ה שעת התחלה 7.00-8.30

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

תיאור משרה
לחברה יזמית מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת מחלקת לקוחות לטיפול בלקוחות הרוכשים של החברה. התפקיד כולל ניהול וטיפול בנושאים כספיים, משפטיים ותפעוליים, תוך מתן מענה מקצועי ללקוחות החברה והתנהלות מול מגוון גורמים כגון בנקים למשכנתאות, משרדי עורכי דין, ורשויות רישום.
ניהול קשרי לקוחות שוטפים ומתן מענה ללקוחות בנוגע להסכמי רכישה, שינויים וחוזים.
טיפול במקרים חריגים כמו פיגורים בתשלומים, גירושים ושינויים בהסכם מול לקוחות וגורמים רלוונטיים.
שימור לקוחות וטיפול בממשקי העבודה בין המחלקות השונות בחברה.

דרישות

תואר ראשון במנהל עסקים / כלכלה / חשבונאות או השכלה דומה – חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות בטיפול בלקוחות בתחום /, הנהלת חשבונות או עבודה מול בנקים למשכנתאות – חובה.
ניסיון עבודה מול משרדי עורכי דין ורשויות רישום – יתרון משמעותי.
שליטה מלאה בתוכנות Office, דגש על Excel.
כישורי תקשורת בין-אישית גבוהים, יכולת ניהול משימות מורכבות ותשומת לב לפרטים.
עברית ברמת שפת אם; אנגלית – יתרון.
כישורים נדרשים:

יכולת עבודה בתנאי לחץ ובממשקים רבים.
גישה שירותית ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת פתרון בעיות והתנהלות עצמאית.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

למשרד רו"ח משפחתי בכפר סבא, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למשרה מלאה

דרישות

1. הנהלת חשבונות כפולה לחברות ועצמאיים.
2. ניסיון של שנתיים לפחות.
3. ניסיון ממשרד רו"ח- יתרון
4. ידע וניסיון בתוכנות חשבשבת ורווחית.
5. ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש טובים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון