תיאור
משרד עורכי דין בוטיקי ואיכותי בתחום ההוצאה לפועל והגבייה בפתח תקווה מגייס מזכיר/ה
משרה מלאה 08:00-17:00
פתח תקווה – נגיש לתחבורה ציבורית
מה אנחנו מציעים?
- שכר מתגמל
- סביבת עבודה משפחתית, יציבה ותומכת
- משרד בצמיחה עם אופק להתפתחות מקצועית
מה התפקיד כולל?
- עבודה עם מערכות משפטיות ממוחשבות
- ניהול יומנים
- קבלת אורחים במשרד
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
- התנהלות מול ספקים חיצוניים
- מתן מענה לבעלי תפקידים שונים במשרד
דרישות
- ניסיון קודם בניהול משרד עו"ד –חובה!
- ניסיון בעבודה עם נט המשפט ועודכנית - חובה!!!
- שליטה מלאה ביישומי אופיס
- סדר, ארגון ותשומת לב לפרטים הקטנים
- שירותיות ויחסי אנוש מצוינים
- אחריות, יוזמה ויכולת עבודה בריבוי משימות
זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח
חושבים שאתם מתאימים? שלחו קורות חיים עוד היום – וגדלו איתנו!
תיאור
מזכיר.ה למשרד עורכי דין משרה מלאה 5 ימים בשבוע
דרישות
למשרד עורכי דין דרוש.ה מזכיר.ה בעל.ת ניסיון שנתיים לפחות. הקלדה מהירה, שליטה בתוכנות מחשב אופיס מיילים אאוטלוק. שליטה בתוכנות עורכי דין: נט המשפט, ,תוכנת עודכנית.
תיאור
דרוש.ה. מזכיר.ה. למשרד עו"ד
דרישות
בעל.ת. ניסיון בעבודת מזכירות, יחסי אנוש טובים, הקלדה מהירה (עדיפות להקלדה עיוורת), ידע בתוכנות מחשב אופיס אאוטלוק, ידע בתוכנות משפטיות, נט המשפט, עודכני"ת.
תיאור
זימון ישיבות, ניהול יומן, קבלת קבל ועריכת דיווחים
דרישות
שליטה במחשב, סדר וארגון, הופעה יצוגית ומכבדת. עבודה משעה 09:30 ועד 14:30, ימים א'-ה'.
תיאור
מזכירה משפטית למשרה חלקית/אם 4 ש"ע ביום, 3 ימים בשבוע
דרישות
מזכירה עם יכולת עבודה מול קהל. הכרת אופיס ולא מאותגר/ת תוכנות ויישומים אינטרנטים. יכולת גביה ויכולת עבודה עצמית
תיאור
ניהול המשרד לרבות הגשות לבתי משפט, מעקב אחרי החלטות, עמידה בקשר עם מרכות ציבוריות לרבות המוסד לביטוח לאומי, גבייה וניהול יומן
דרישות
ניסיון של שנתיים לכל הפחות לרבות במערכת נט וכן אקסל וכיוצא בזה
