תיאור
משרד עורכי דין בתחום ההוצאה לפועל והגבייה בפתח תקווה מגייס/ת נציג/ת בק אופיס – תפקיד מרכזי ומשמעותי שמניע את כל פעילות המשרד.
משרה מלאה בפתח תקווה – נגיש לתחבורה ציבורית
מה אנחנו מציעים?
שכר מתגמל – 50 ₪ לשעה
משרה מלאה (אפשרות לגמישות בשעות במידת הצורך)
סביבת עבודה משפחתית, יציבה ותומכת
משרד בצמיחה עם אופק להתפתחות מקצועית
מה התפקיד כולל?
ניהול ותפעול אדמיניסטרטיבי של תיקים משפטיים
הכנת מסמכים ודואר רשום
עבודה עם מערכות משפטיות ממוחשבות
מעקב וטיפול בחשבוניות ותשלומים
דרישות
ניסיון קודם בבק אופיס / אדמיניסטרציה במשרד עו"ד – יתרון משמעותי
שליטה מלאה ביישומי אופיס
סדר, ארגון ותשומת לב לפרטים הקטנים
שירותיות ויחסי אנוש מצוינים
אחריות, יוזמה ויכולת עבודה בריבוי משימות
זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח, לקחת חלק משמעותי בעשייה המשפטית וליהנות מתפקיד עם ערך אמיתי!
חושבים שאתם מתאימים? שלחו קורות חיים עוד היום – וגדלו איתנו!
תיאור
למשרד עורכי דין בחיפה (תחום אזרחי/ליטיגציה) דרוש/ה מזכיר/ה
העבודה במשרה מלאה, בין הימים א'-ה'.
התפקיד כולל:
מענה טלפוני/ ניהול יומנים/ אדמיניסטרציה שוטפת, מתן סיוע ומענה לעורכי הדין במשרד.
תנאים טובים למתאימים/ות.
תחילת העבודה מיידית.
דרישות
ניסיון קודם במשרד עורכי דין של שנה לפחות.
הבנה ביישומי מחשב כמו Outlook ומערכת נט המשפט.
שיורתי/ת, בעל/ת עברית רהוטה וראש גדול.
יכולת למידה מהירה.
*משרה זו פונה לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
תיאור
מזכיר.ה למשרד עורכי דין משרה מלאה 5 ימים בשבוע
דרישות
למשרד עורכי דין דרוש.ה מזכיר.ה בעל.ת ניסיון שנתיים לפחות. הקלדה מהירה, שליטה בתוכנות מחשב אופיס מיילים אאוטלוק. שליטה בתוכנות עורכי דין: נט המשפט, ,תוכנת עודכנית.
תיאור
דרוש.ה. מזכיר.ה. למשרד עו"ד
דרישות
בעל.ת. ניסיון בעבודת מזכירות, יחסי אנוש טובים, הקלדה מהירה (עדיפות להקלדה עיוורת), ידע בתוכנות מחשב אופיס אאוטלוק, ידע בתוכנות משפטיות, נט המשפט, עודכני"ת.
תיאור
למשרד עורכי דין בגבעת שאול בירושלים דרוש/ה מזכיר/ה מנהל/ת משרד עם יחסי אנוש טובים, וראש גדול למשרה מלאה וקבועה (יכול להתאים למשרת אם); תחילת עבודה- 25.12.24 אפשר גם מיידית
דרישות
ראש גדול, יחסי אנוש טובים , יכולת לעבוד תחת לחץ
תיאור
למשרדנו בביל"ו סנטר, דרוש/ה מזכיר/ה משפטית למשרה מלאה / 3/4 משרה.
תחומי עיסוק המשרד: מקרקעין, אזרחי מסחרי, צוואות וירושות ודיני עבודה.
דרישות
נדרש ניסיון מוכח ברישומי מקרקעין, רישום הערות, עריכת כתבי טענות לבית משפט / בקשות למוסדות השונים וכיו"ב.
התמצאות בתוכנת ניהול משרד עו"ד עודכנית ושליטה ביישומי אופיס.
תנאים טובים למתאימים.
תיאור
טיפול בתיקי לקוחות, מענה טלפוני.
דרישות
- רכב.
- ידע במחשבים.
- יתרון לבעלי ניסיון בעבודת משרד.
תיאור
ניהול יומנים
מענה טלפוני
קבלת קהל
עבודה ממוחשבת
ניהול משרד
דרישות
כושר התבטאות בכתב ובע"פ- חובה
שליטה ביישומי office- חובה
היכרות המערכות המשפטיות- יתרון
ניסיון קודם ממשרד עו"ד- חובה
ראש גדול, אחריות, יסודיות, חריצות ורצון ללמוד.
זמינות מיידית
תיאור
זימון ישיבות, ניהול יומן, קבלת קבל ועריכת דיווחים
דרישות
שליטה במחשב, סדר וארגון, הופעה יצוגית ומכבדת. עבודה משעה 09:30 ועד 14:30, ימים א'-ה'.
תיאור
מזכירה משפטית למשרה חלקית/אם 4 ש"ע ביום, 3 ימים בשבוע
דרישות
מזכירה עם יכולת עבודה מול קהל. הכרת אופיס ולא מאותגר/ת תוכנות ויישומים אינטרנטים. יכולת גביה ויכולת עבודה עצמית