תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
טכנאי מחשבים ושרות לקוחות בחנות מחשבים
דרישות
נסיון חובה,חדש בסלולר-יתרון
תיאור
הגדרת ציוד מחשוב
הרכבת ציוד קצה
מענה טלפוני למשתמשים
מתן פתרונות בשטח למסופונים במרכז הלוגיסטי
משרה מלאה א-ה 8:00-17:00
העבודה במטה החברה בנתניה
דרישות
ניסיון של לפחות שנה בהתקנת ציוד קצה כגון: מסכי מחשב, מסכים, סורקים
ניסיון בתמיכת משתמשי מחשב
ידע במערכות הפעלה של מיקרוסופט ואופיס 365
עבודת צוות ותודעת שירות גבוהה
יכולת למידה מהירה
טכנאי/ת PC - יתרון
אנגלית ברמה בסיסית