תיאור
לחברה מובילה בתחום המדיה הדיגטלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית טלפונית Help desk ללקוחות החברה.
התפקיד כולל:
מתן מענה ללקוחות החברה ופתרונות בנושאי אינטרנט, רשתות ותשתיות.
עבודה במשמרות כולל סופשים וחגים
עבודה בסביבה דינאמית , צעירה ומקצועית
העבודה בקרית מוצקין ובראשון לציון
דרישות
ניסיון כתומך /ת - יתרון
רקע במחשבים ובמערכות הפעלה - חובה.
נכונות לעבודה משמרות כולל סופשים וחגים -חובה!
רקע בתקשורת - יתרון
ניסיון בחברת קופות - יתרון
וורבליות ויכולת ביטוי בע"פ גבוהה
שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
ראש גדול ויצירתיות.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
למוקד צעיר ותוסס אנחנו מחפשים תומך/ת Help desk עם שליטה מעולה ב- Office 365, אפליקציות Windows וידע בניהול שרתי מדפסות. - משרה מלאה ללא כוננויות.
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk – חובה
- ידע באפליקציות Win
- ניסיון התעסקות ב- Team Viewer
- ידע ב- SysAid – יתרון
- ידע ב- AD
תיאור
אחריות תפעולית ותמיכה אפליקטיבית, למערכות הליבה של החברה, מתן שרות למשתמשי המערכות בתוך הארגון ולספקים חיצוניים – הבנת תהליכים, ייזום פתרונות בכלים טכנולוגיים.
כמו כן, עבודה מול ממשקי עבודה כגון תשתיות, צוותי הפיתוח וה-QA, ביצוע בקרות שוטפות, טיפול ותחקור של תקלות וטיפול ומעקב אחרי קריאות משתמשים.
דרישות
- ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה במערכות מידע אפליקטיביות בארגון – חובה
- ניסיון ב-SQL Oracle – חובה (רמת join ומעלה)
- ניסיון וכתיבת סקריפטים ב-Linux – חובה
- היכרות עם מערכות ועולם הפנסיה – חובה
- לימודים/קורסים טכניים – יתרון
- זמינות להתחלת עבודה.
תיאור
לחברת הייטק מצליחה בתחום הפיננסי דרוש מפעיל מערכות בקרה לעבודה טכנית במשמרות בסביבת עבודה מתקדמת.
עבודה בצוות, במרכז בקרה ושליטה של מערכות תשתיות, פיננסים וניהול תקלות.
התפקיד כרוך בין השאר בניהול אירועים חריגים, הפעלה ומענה לגורמים בתוך החברה ומחוצה לה.
מתן פתרונות טכנולוגים, השתתפות בתחקור אירועים ושיפור תהליכי בקרה.
התפקיד הינו בסביבת עבודה צעירה דינאמית וטכנולוגית, הכשרה מלאה ניתנת במהלך קורס TSO.
שכר הבסיס כ-60 ש"ח לשעה + בונוסים ותמריצים.
דרישות
-דובר/ת רוסית.
-רכב / אופנוע / קטנוע לצורך הגעה לעבודה - חובה!
-זיקה טכנולוגית - חובה.
-אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור - חובה.
-נכונות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופ"שים וחגים - לפחות 4 משמרות בשבוע!
-נכונות להתחייבות לשנתיים - חובה.
-ניסיון בתחומי תקשורת, רשת וסיסטם - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
מיישם/ת פריוריטי - Priority, כרמיאל
חברה תעשייתית (חברת בת של חברה עולמית) מגייסת מיישם/ת פריוריטי לתפקיד עצמאי-פונקציה יחידה
הדרכות לעובדים חדשים, מתן שירות ותמיכה לעובדי החברה, בדיקות מערכת שוטפות, טיפול יומיומי בתקלות
מרכז העבודה על מודולים ייצור ומלאי
היקף משרה 70-100%. הגעה 4 ימים בשבוע לכרמיאל, יום נוסף לאתרי החברה ברחבי הארץ. ללא היברידיות
דרישות
ניסיון ביישום פריוריטי, מעל 5 שנים
שליטה גבוהה במודולים ייצור ומלאי, ניסיון בפק"עות
רצון בתפקיד יחידני בחברה עם אחריות רבה לטווח ארוך
המשרה לגברים ונשים כאחד
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are looking for a Junior IT system administrator to support the company employees & Customers.
Provide end-user support, resolving technical issues and provides technical
assistance for all Operating systems
Working with SAAS applications
Basic troubleshooting of the local office network switches, access points
Set-up new workstations including monitors, phones, software and hardware.
Monitor and work with the Help desk support ticketing system.
Follow Help Desk procedures and maintain the IT systems documentation.
דרישות
1-2 years of work experience
Basic knowledge of Apple OS X & Linux (Advantage)
Experiance with Azure & Office 365 Administration.
Familiarity with hardware components (desktops, laptops, servers)
Great communication skills for communication with employees globally and
within the global IT group.
Multi-Tasking skills and ability to work under pressure.
Networking experience
Communication skills: High level of English is required
תיאור
חברת פיריוריסטי, חברה בת של Priority, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שיצטרפו לצוות המשפחתי שלה!
אם אתם אוהבים להבין איך דברים עובדים, לעזור לאנשים ולפתור בעיות בצורה חכמה, זה בדיוק המקום בשבילכם.
מה כולל התפקיד?
- מתן תמיכה ומענה טלפוני למשתמשי המערכת
- עבודה שוטפת עם צוות הפיתוח לצורך איתור צרכי לקוחות ומתן פתרונות מותאמים
- הכרות מעמיקה עם התוכנה על כל רבדיה
דרישות
- ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה
- ידע בסיסי בהנהלת חשבונות או במודול הכספים של Priority – יתרון
- ניסיון בתחום המים / הגבייה / החברות הכלכליות – יתרון משמעותי
- אוריינטציה טכנולוגית ויכולת לתמוך במערכות הפעלה, התקנות ושרתים מרוחקים
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
פרטים נוספים על המשרה:
משרה מלאה, בימים א'–ה', בין השעות 08:00–16:30, זמינות מיידית.
משרדי החברה באור יהודה - מיקום מעולה במרכז הארץ!
קרן השתלמות מהיום הראשון!
# המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
תיאור
דרוש תומך טכני בעל נסיון ברשת, ניהול משתמשים, תפעול תקלות הרוצה לעבור לשלב הבא של ביצוע סקרים וייעוץ. הכשרה תינתן בחברה. אין משמרות, שעות עבודה נוחות, תנאים טובים !
דרישות
לפחות שנתיים נסיון בתמיכת מחשוב
תיאור
אנחנו חברת פינטק בתחום הקופות הממוחשבות ומסופי האשראי, ואנחנו מגייסים נציג/ת תמיכה טכנית שרוצה ללמוד, להתפתח ולהשפיע.
מה תעשה/י בתפקיד?
תספק/י תמיכה טכנית איכותית לקופות ממוחשבות ומסופי אשראי.
תעניק/י שירות ותמיכה ללקוחות עסקיים שלנו- B2B., ללא נגיעה בלקוחות קצה.
תבצע/י הדרכה ראשונית על המערכות המתקדמות שלנו.
תסייע/י בפתרון בעיות מורכבות ותוודא/י שכל הלקוחות שלנו מרוצים.
דרישות
ניסיון קודם בתמיכה טכנית
זמינות לתחילת עבודה ב07/09
אוריינטציה טכנית וראש גדול
שליטה מלאה באנגלית טכנית.
אוריינטציה מחשובית חזקה ויכולת למידה מהירה.
אם את/ה מוכנ/ה להתחיל את המסע המקצועי הבא שלך בחברה שמשנה את פני התחום – שלח/י את קורות החיים שלך עוד היום ואולי תהיה/י חלק מהצוות המנצח שלנו!
תיאור
לחברת תוכנה הממוקמת באזור עמק חפר, דרוש/ה למחלקת השרות נציג/ת שרות.
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני או במיילים/ווטסאפ/ממערכת השרות עצמה לגבי קריאות שנפתחו, הבנת הבעיה שהלקוח מציג והעברת הקריאה למחלקת הפיתוח.
עבודה מהבית למעט ימים מוגדרים שמגיעים למשרד (פעם בשבוע או שבועיים למעט החפיפה)
אפשרי לעבוד במשרה חלקית עד 14.00
דרישות
ראש גדול, תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סבלנות, הבנה טכנית
