תיאור
מיישם/ת פריוריטי - Priority, כרמיאל
חברה תעשייתית (חברת בת של חברה עולמית) מגייסת מיישם/ת פריוריטי לתפקיד עצמאי-פונקציה יחידה
הדרכות לעובדים חדשים, מתן שירות ותמיכה לעובדי החברה, בדיקות מערכת שוטפות, טיפול יומיומי בתקלות
מרכז העבודה על מודולים ייצור ומלאי
היקף משרה 70-100%. הגעה 4 ימים בשבוע לכרמיאל, יום נוסף לאתרי החברה ברחבי הארץ. ללא היברידיות
דרישות
ניסיון ביישום פריוריטי, מעל 5 שנים
שליטה גבוהה במודולים ייצור ומלאי, ניסיון בפק"עות
רצון בתפקיד יחידני בחברה עם אחריות רבה לטווח ארוך
המשרה לגברים ונשים כאחד
תיאור
למוקד צעיר ותוסס אנחנו מחפשים תומך/ת Help desk עם שליטה מעולה ב- Office 365, אפליקציות Windows וידע בניהול שרתי מדפסות. - משרה מלאה ללא כוננויות.
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk – חובה
- ידע באפליקציות Win
- ניסיון התעסקות ב- Team Viewer
- ידע ב- SysAid – יתרון
- ידע ב- AD
תיאור
אחריות תפעולית ותמיכה אפליקטיבית, למערכות הליבה של החברה, מתן שרות למשתמשי המערכות בתוך הארגון ולספקים חיצוניים – הבנת תהליכים, ייזום פתרונות בכלים טכנולוגיים.
כמו כן, עבודה מול ממשקי עבודה כגון תשתיות, צוותי הפיתוח וה-QA, ביצוע בקרות שוטפות, טיפול ותחקור של תקלות וטיפול ומעקב אחרי קריאות משתמשים.
דרישות
- ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה במערכות מידע אפליקטיביות בארגון – חובה
- ניסיון ב-SQL Oracle – חובה (רמת join ומעלה)
- ניסיון וכתיבת סקריפטים ב-Linux – חובה
- היכרות עם מערכות ועולם הפנסיה – חובה
- לימודים/קורסים טכניים – יתרון
- זמינות להתחלת עבודה.
תיאור
דרוש תומך טכני בעל נסיון ברשת, ניהול משתמשים, תפעול תקלות הרוצה לעבור לשלב הבא של ביצוע סקרים וייעוץ. הכשרה תינתן בחברה. אין משמרות, שעות עבודה נוחות, תנאים טובים !
דרישות
לפחות שנתיים נסיון בתמיכת מחשוב
תיאור
אנחנו חברת פינטק בתחום הקופות הממוחשבות ומסופי האשראי, ואנחנו מגייסים נציג/ת תמיכה טכנית שרוצה ללמוד, להתפתח ולהשפיע.
מה תעשה/י בתפקיד?
תספק/י תמיכה טכנית איכותית לקופות ממוחשבות ומסופי אשראי.
תעניק/י שירות ותמיכה ללקוחות עסקיים שלנו- B2B., ללא נגיעה בלקוחות קצה.
תבצע/י הדרכה ראשונית על המערכות המתקדמות שלנו.
תסייע/י בפתרון בעיות מורכבות ותוודא/י שכל הלקוחות שלנו מרוצים.
דרישות
ניסיון קודם בתמיכה טכנית
זמינות לתחילת עבודה ב07/09
אוריינטציה טכנית וראש גדול
שליטה מלאה באנגלית טכנית.
אוריינטציה מחשובית חזקה ויכולת למידה מהירה.
אם את/ה מוכנ/ה להתחיל את המסע המקצועי הבא שלך בחברה שמשנה את פני התחום – שלח/י את קורות החיים שלך עוד היום ואולי תהיה/י חלק מהצוות המנצח שלנו!
תיאור
לחברת תוכנה הממוקמת באזור עמק חפר, דרוש/ה למחלקת השרות נציג/ת שרות.
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני או במיילים/ווטסאפ/ממערכת השרות עצמה לגבי קריאות שנפתחו, הבנת הבעיה שהלקוח מציג והעברת הקריאה למחלקת הפיתוח.
עבודה מהבית למעט ימים מוגדרים שמגיעים למשרד (פעם בשבוע או שבועיים למעט החפיפה)
אפשרי לעבוד במשרה חלקית עד 14.00
דרישות
ראש גדול, תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סבלנות, הבנה טכנית
תיאור
לחברת תוכנה ותיקה ומובילה בפיתוח מערכות ניהול לעסקים, דרוש/ה איש/אשת מקצוע בעל/ת הבנה במערכות מידע, למשרה מגוונת הכוללת מכירות, תמיכה טכנית ובדיקות תוכנה.
העבודה מתבצעת מהבית, בסביבה מקצועית ודינמית, מול לקוחות עסקיים קיימים וחדשים. התפקיד משלב אחריות, למידה מתמדת והזדמנות להשפיע ישירות על חוויית הלקוח ושיפור המוצר.
דרישות
דרישות התפקיד:
הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות מידע / תוכנות ניהול.
ניסיון במכירות – יתרון משמעותי.
ניסיון בתמיכה טכנית ובבדיקות תוכנה – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית מהבית, ניהול זמן אפקטיבי ועמידה ביעדים.
מוסר עבודה גבוה, אמינות וזמינות גבוהה.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה במתכונת פרילנסר – תשלום כנגד חשבונית.
תיאור
לחברת תוכנה דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית מתחום התקשורת והרשתות.
במסגרת התפקיד:
א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק).
תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00.
מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה
ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
תיאור
המשרה כוללת מתן מענה טלפוני לכלל לקוחות החברה , תמיכה טכנית, ניהול יומן ותיאומים, טיפול שוטף
בתקלות והסבר תפעולי ללקוחות.
העבודה במשרה מלאה: ימי א-ה 9:00-18:00 ללא ימי שישי
דרישות
ניסיון בתפקיד דומה – חובה
ניסיון תעסוקתי בתחום הדו גלגלי/הרכב – יתרון !
יכולת עמידה במצבי לחץ
יכולת בביצוע מספר משימות במקביל
יכולת עבודה עצמאית ועבודת צוות
גישה חיובית ושירותית
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת
תיאור
דרושים נציגי תמיכה טכנית למוקד המוביל שלנו!
אם יש לכם מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אנחנו מחפשים אתכם!
מה אנחנו מציעים?
שכר גבוה ומתגמל
משמרות גמישות ונוחות – מושלם להורים וסטודנטים
עבודה מהבית ומהמוקד לאחר הכשרה
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיו
יחס אישי, הכשרה וליווי צמודים
תן ביס, הייטקזון, חמישי שמח ועוד...
מיקום: גבעת שמואל – ראיון אחד ואתם איתנו!
בואו לבנות איתנו קריירה טכנולוגית ולהצטרף למשפחת אינטרנט רימון!
דרישות
- אוריינטציה טכנית/ ניסיון קודם בתחום - חובה