תיאור
ניהול תיקי לקוחות והגדלת המכירות בתחום הסיטונאי: פיתוח הבנה טובה של השטח ואיך אנחנו יכולים להביא ערך. תפעול היום-יום - קבלת הזמנות, תקשורת עם הלקוחות, תפעול הכספים, קשר מתמיד עם הלקוחות והגדלת מכירות.
הבנת השטח ופיתוח תובנות: פיתוח הבנה טובה של השטח ואיך אנחנו יכולים להביא ערך. יציאה לשטח כ1/3 מהזמן, הבנה מסודרת (על בסיס נתונים) של מה עובד ומה פחות ושיפור מתמיד.
הרחבת מעגל הלקוחות: זיהוי וגיוס לקוחות פוטנציאליים ופיתוח נישות חדשות בתחום נקודות המכירה.
דרישות
ניסיון קודם בניהול תיקי לקוחות בתחום נקודות מכירה (עדיפות לעולם בתי הטבע והמוצרים הטבעיים).
יכולות בינאישיות גבוהות, סבלנות, נעימות, אסרטיביות, יכולת ניהול מו"מ ויצירת קשרים ארוכי טווח.
התנהלות עצמאית, סדר, דיוק, יכולת ניתוח, הפקת לקחים מהשטח והבנה בשיווק ומכירות.
תיאור
לחברת הייטק דרוש/ה מנהל תיקי לקוחות.
**שכר ממוצע של 12,000 ש"ח
דרישות
ניסיון בניהול תיק לקוח - חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה
תיאור
תיאור התפקיד:
מעקב אחר התקדמות הטיפול בתיקים
תיאום בין הלקוחות לבין גורמי מקצוע
ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות
אחריות לסגירת קצוות ולהתקדמות הטיפול בלקוח.
דרישות
דרישות התפקיד:
יכולת ניהול עצמאי של מעקב ותהליכים אדמיניסטרטיביים
יוזמה ואחריות אישית ללקוחות
שליטה בתוכנות אופיס ותוכנות ניהול לקוחות (CRM)
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
תנאי העסקה:
משרה מלאה
אפשרות למשרת אם
לאחר ההכשרה תתאפשר עבודה היברידית
שכר הוגן ובונוסים נדיב
תיאור
ביצוע תהליך מכירה מקצה לקצה של רכבים חדשים , מימון וביטוח - יצירת קשר באופן יזום עם לקוחות פוטנציאליים לצורך הגדלת המכירות באולם - עמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים של אולם התצוגה - יצירת פגישות על בסיס יומי
דרישות
ניסיון בתחום המכירות בתחום התקשורת/רכב/נדלן- חובה
נכונות לעבודה בשעות נוספות- חובה
עבודה כוללת ימי שישי
תיאור
לחברה מובילה בתחום מתנות ממותגות, הממוקמת בכפר סבא,
דרוש/ה נציג/ת מכירות ושירות לקוחות.
התפקיד כולל:
שימור לקוחות קיימים וגיוס חדשים.
מענה לפניות של לקוחות בטלפון בכתב.
ניהול והובלה של תהליכי מכירות, קבלת הזמנות ומעקב אחר תהליכי התקדמות של ביצוע ההזמנה בכל השלבים עד לאספקה ללקוח.
עבודה במשרה מלאה בימי א'-ה' בין 8:00 עד 17:00.
שכר גבוה למתאימים.
דרישות
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
שליטה מלאה באופיס.
סדר, דייקנות, יכולת ירידה לפרטים, אמינות, חריצות, מולטי טסקינג
יכולת ריכוז גבוהה, יכולת לעמוד בלחץ זמנים.
יכולת עבודה בצוות וגם עצמאית.
סבלנות, אדיבות ותודעת שירות גבוהים.
אוריינטציה מכירתית, אסרטיביות
יכולת ביטוי טובה.
תיאור
לחברה מובילה בתחום המחשבים דרוש מנהל/ת תיקי לקוחות למכירות B2B עם רקע טכני וניסיון עם חומרת מיחשוב וציוד היקפי.
התפקיד כולל גיוס לקוחות חדשים, טיפול שוטף בתיק לקוחות קיים והגדלת היקף הפעילות.
דרישות
נסיון במכירות- חובה
ידע בחומרה וציוד היקפי- חובה
יכולת הנעה עצמית, ניהול משא ומתן ותודעת שירות גבוהה
משרה מלאה במשרדי החברה בנתניה