תיאור
TechBuddy מגייסת מנהל.ת אופרציה עם ראש גדול וגישה שירותית – להצטרפות לצוות מנצח!
מה כוללת העבודה?
-תתנו תמיכה וסיוע ללקוחות פרטיים ועסקיים
-תטפלו בשאלות, בעיות ותשלומים
-תנהלו תקשורת עם לקוחות בערוצים שונים
-תעבדו בצמוד לצוות המכירות ותשפיעו על חוויית הלקוח.
דרישות
-גישה שירותית וסבלנית
-סדר וארגון + ניהול מספר משימות במקביל
-שליטה בסיסית באופיס
-יכולת למידה עצמאית ועבודה בצוות
-יתרון: היכרות עם מערכות CRM והבנה טכנולוגית גבוהה
למי זה מתאים?
אנשים שאוהבים לפתור בעיות, לומדים מהר, אוהבים לעבוד בצוות – ומחפשים התחלה חזקה לקריירה!
תיאור
- מתן מענה ללקוחות החברה דרך טלפון, וואטסאפ, צ'אט ורשתות חברתיות
- טיפול בהזמנות, בירורים, החלפות וזיכויים
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות – לוגיסטיקה, שיווק, סושיאל והנה"ח
- משרה מלאה במשרדי החברה בחיפה
דרישות
- ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון משמעותי
- שליטה מצוינת בכתב ובע"פ בעברית – חובה
- יכולת ביטוי גבוהה, גישה חיובית, סבלנות ואחריות
- שליטה ביישומי מחשב בסיסיים – חובה
- היכרות עם Shopify, Monday או מערכות CRM – יתרון
קבוצת שלמה
תיאור
לקבוצת הרכב המובילה, דרוש/ה: נציג/ת שירות פרונטאלי/ת בסניף השכרת רכב בבאר שבע.
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני.
שעות עבודה: 8:00-17:00. שישי לסירוגין עד 12:00
שכר בסיס 7,000 ש"ח +בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
דרישות
רישיון נהיגה חובה.
ניסיון בשירות לקוחות - חובה.
אוריינטציה מכירתית
תודעת שירות, אחריות ויוזמה.
זמינות לשעות עבודה: 8:00-17:00.
שישי לסירוגין עד 12:00
קבוצת שלמה
תיאור
לקבוצת שלמה, זכיינית המותג SIXT דרוש/ה נציג/ה למוקד קטן (באווירה משפחתית) השכרות רכבים SIXT בארץ ובחו"ל.
התפקיד כולל מענה טלפוני לסוכני נסיעות וללקוחות פרטיים, קבלת פרטי הזמנה, כרטוס וחיוב הלקוחות. ליווי וטיפול בלקוחות עד למימוש ההזמנה.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00/18:00, יום ו’ 8:00-12:00 ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר: בסיס+ בונוסים+ שעות נוספות + נסיעות
דרישות
תודעת שירות גבוהה, אחריות, רצינות.
תודעת שירות ומכירה, אדיבות.
יכולת עבודה תחת לחץ, שליטה במיומנויות מחשב/ ניסיון במערכות ממוחשבות - יתרון.
תיאור
עדן 51 - מרכז אירוח, ידע והכשרה לטיפול בטראומה, הממוקם בקיבוץ דורות. המרכז מציע הכשרות מקצועיות על בסיס מודל עדן לאנשי מקצוע ומארח ארגונים וחברות לימי עיון, כנסים ועוד.
תיאור:
ניהול כל שלבי סגירת האירועים מול הלקוח
הגדלת מאגר הלקוחות באופן יזום
שימור וטיפוח הקשר עם לקוחות קיימים
בניית הצעות מחיר והתאמת התוכן לכל אירוע
ניהול הנכסים הדיגיטליים של עדן 51 ועבודה שוטפת מול רכזת השיווק
תכלול וניהול אירועים מיוחדים
ניהול ישיר של אחראית תפעול האירועים
ניהול עקיף של צוות תפעול האירועים, כולל סיוע פיזי
דרישות
תואר ראשון – חובה
ניסיון במכירות – חובה
ניסיון בהפקת אירועים – יתרון משמעותי
יכולת עבודה בלחץ ובסביבה דינמית ומשתנה
עצמאות, אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות
יצירתיות, ראש גדול, יכולת הובלה והוצאה לפועל של רעיונות ותהליכים
זמינות ל-85% משרה, כולל עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך
ניידות לעבודה בקיבוץ דורות (יש אופציה להיברידיות)
החלפה לחופשת לידה – חצי שנה, עם אופציה להארכה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
תיאור
מוקד ממשלתי מגייס נציג/ת שירות לקוחות להכוונה וייעוץ בתחום התעסוקה.
התפקיד כולל:
- מתן מענה על פניות בנושא תעסוקה / ראיונות עבודה וכו.
- אבחון וליווי המועמד בתהליך קבלת העבודה מתחילתו ועד סופו.
העבודה בימים א'-ה', 8-17, יש אפשרות לשילוב עבודה מהבית.
דרישות
- ניסיון במוקד בשירות לקוחות- חובה
- דובר/ת ערבית כשפת אם- חובה
- תודעת שירות ברמה גבוהה, יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
לחברה מובילה במרכז העיר ירושלים דרוש/ה רכז/ת בק אופיס , במסגרת התפקיד:
- מתן מענה עבור שיחות נכנסות - מענה בדבר חיובים / זיכויים
- מתן מענה עבור מיילים שוטפים וטיפולם בהתאם
- קשר שוטף מול גורמים פנימיים בחברה
- הפקת דוחות ותפעולם
שעות עבודה ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 16:00
דרישות
שליטה באופיס
-זריזות/ דייקנות
- יחסי אנוש מעולים
- זמינות מיידית
-שליטה בשפה האנגלית
תיאור
אנחנו מחפשים אנשים של אנשים שיכולים לתת שירות מקצועי ואיכותי
נטו שירות ללא שימור וללא מכירה !
מוקד בוטיקי, קטן ומשפחתי
בחברה שעוסקת בהנאות של החיים כי מה יותר כייף מטיול מאורגן לחו"ל
מענה טלפוני לשיחות נכנסות של לקוחות החברה
התנהלות מול מחלקת המכירות, אופרציה, מח' תעופה ועוד'
טיפול, מעקב ובקרה על פניות ותהליכים, עד לסגירת כל הקצוות
פתרון בעיות בסביבת עבודה משתנה ומתפתחת.
ראיון אישי - ללא מבדקים - עובדי חברה מהיום הראשון
הטבות מעולות לעובדים כולל טיול מאורגן לחו"ל
דרישות
תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
ניסיון עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת מרובת משימות
יכולת למידה עצמאית ורצון ולהתפתח
אנשים שאוהבים לעבוד ביחד, בצוות
דיוק וירידה לפרטים
זמינות למשרה מלאה + שעות נוספות לפי צורך ימי שישי לסירוגין
יציבות תעסוקתית
תיאור
חברת yes מגייסת כוכבים וכוכבות למוקד שירות לקוחות שלנו בנשר!
אז מה מקבלים? נקלטים כעובדי חברה מהיום הראשון ונהנים מתנאים שווים כגון: הכשרה על חשבוננו, תן ביס, נופש חברה, אירועים והשקות, גיבושים, ערבי צוות וערבי חברה, אופציות קידום ופיתוח ועוד המון תנאים מטורפים!
התפקיד כולל מתן מענה ללקוחות החברה בנושאים שונים כגון: הוספת שירותים, מעבר דירה, טיפול בתקלות, חשבוניות ושימור לקוחות, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה, סגירת מעגל הטיפול בלקוח ועמידה ביעדי השירות ומכירה.
דרישות
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
כושר ביטוי גבוה
יכולת עבודה עם מערכות מחשב
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
תיאור
תפעול המרכז הרפואי של החברה, סיוע רפואי וכירורגי כנדרש, ניהול רישום מלאי והזמנות, קשרי לקוחות, מילוי "נוהל פתיחה וסגירת משמרת" כנדרש, טיפול שוטף בציוד ובמכשור, הקפדה על ניקיון והגיינית המרכז הרפואי, קבלת מבקרים ולקוחות, טיפול רפואי טכני בבע"ח מאושפזים ומטופלים על פי הנחיות הרופא/ה המטפל/ת, יצירת סביבת עבודה נעימה ומקצועית לצוות ולכלל הלקוחות, ביצוע מעקבים רפואיים ותזכורות.
דרישות
עבודה במשמרות
סופי שבוע
אנרגיות חיוביות :)