תיאור
לחברת תוכנה הממוקמת באזור עמק חפר, דרוש/ה למחלקת השרות נציג/ת שרות.
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני או במיילים/ווטסאפ/ממערכת השרות עצמה לגבי קריאות שנפתחו, הבנת הבעיה שהלקוח מציג והעברת הקריאה למחלקת הפיתוח.
עבודה מהבית למעט ימים מוגדרים שמגיעים למשרד (פעם בשבוע או שבועיים למעט החפיפה)
אפשרי לעבוד במשרה חלקית עד 14.00
דרישות
ראש גדול, תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סבלנות, הבנה טכנית
תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
