דרושים יבוא /יצוא | הצעות עבודה אמהות | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום יבוא /יצוא עבור אמהות

יבוא /יצוא


אמהות


נמצאו 7 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

הכנסת הזמנות למערכת ומשלוחן לספקי חו"ל.
ביצוע שינויים ומעקב אחר הזמנות.
מעקב אחר ספקים למשלוח ציוד וקבלת ניירת משלוח תקינה.
בדיקת והכנסת ניירת משלוחי יבוא / יצוא למערכת.
קשר עם ספקים, משלחים ועמיל מכס בשלב הזמנה, איסוף, שילוח ושחרור ממכס.
קשר עם רשויות לקבלת היתרים ואישורי יבוא תקופתיים וחד פעמיים.

דרישות

ידע וניסיון מעשי בתהליכי יבוא ויצוא ימי ואוירי בחברה מסחרית, נסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל, משלחים ועמילי מכס.
הבנה בתנאי שילוח בינלאומיים, סיווג מכס, סוגי הובלות ותמחור משלוחים בינלאומיים.
אנגלית רמה גבוה לתכתובת מסחרית חופשית
ניסיון וידע בתוכנת פריוריטי - חובה.
ניסיון בסביבה ממוחשבת
משרה של כ6- שעות עם אופציה למשרה מלאה בהמשך.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

למפעל תעשייתי מוביל בתחום הפלסטיקה אנו מחפשים דסקאי.ת יצוא.
במסגרת התפקיד תהיה אחרא.י על טיפול כלל ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים מול מחלקת התפ"י, משלב קבלת ההזמנה ועד למשלוח הסופי ללקוח בחו"ל.
*טיפול במסמכי יצוא.
*עבודה עם עמילי מכס וחברות שילוח בחו"ל.
*טיפול בהזמנות יצוא-כולל הכנת תעודות משלוח ואחריות על חשבוניות ורשימוני יצוא.
*עבודה ישירה מול הלקוחות.
*אחריות על הפקת דוחות שוטפים, כולל מעקב אחר ביצועים, עלויות וזמני אספקה.
*טיפול בטבלת הדוגמאות של החברה.

דרישות

על מנת לבדוק את התאמתך ולפני שניפגש:
* חשוב לנו ניסיון בתחום היבוא והיצוא כולל הכרת תהליכים, מסמכים וגורמים רלוונטיים.
* אנגלית ברמה טובה-ברמת תקשורת וכתב.
*שליטה ביישומי מחשב לרבות מערכת ERP ותוכנות שילוח.
*מוכנות לעבודה מול לקוחות ויחסי אנוש טובים.
*יכולת עבודה באופן עצמאי.
*מוכנות למשרה חלקית.
*ניידות לצרכי הגעה (אין תחבורה ציבורית).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

לחברה באזור בית שמש, דרוש/ה:
עובד/ת בתחום היבוא/יצוא.
עד חצי משרה. גמישות בשעות.
נדרשת הגעה עצמאית לאזור תעשיה הרטוב ב'.

פירוט התפקיד:
1. טיפול שוטף ביבוא/יצוא
2. עבודות משרדיות שונות

דרישות

דרישות:
1. הכרה ושליטה במושגי INCOTERMS
2. יכולת קבלת הצעות מחיר (ימי/אווירי) ועיבודן
3. הכנת הניירת הרלוונטית
4. מעקב אחר משלוחים
5. שליטה מלאה באנגלית ברמה גבוהה
6. הכרה ושליטה בתוכנות אופיס
7. יכולת הקפדה על פרטים. יכולת עבודה עצמאית

פתח בחלון חדש

שתף


  • פירוט התפקיד:
    1. טיפול שוטף ביבוא/יצוא
    2. עבודות משרדיות שונות'>שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס מובילה בתחום דרוש/ה רפרנט.ית שיווק עורפי למשרדנו ברמת גן.
תאור התפקיד: איתור וקביעת פגישות במטרה לגייס לקוחות חדשים (B2B),
שימור וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, ניהול וטיפול בהצעות מחיר,
התנהלות מול ממשקים רבים תוך מעקב ובקרה אחר הזמנות, סיוע בגבייה ניהול אלוקציות ועוד...

דרישות

אנגלית ברמה טובה (דיבור, כתיבה וקריאה).
אוריינטציה מכירתית ושיווקית.
רישיון נהיגה בתוקף.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

חברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס מובילה בתחום דרוש/ה רפרנט יבוא למשרדנו ברמת גן.
המשרה כוללת: טיפול במשלוחי יבוא ימיים, פתיחת תיקים, מעקב אחר משלוחים מול חברות הספנות וסוכנים בחו"ל,
דיווחי סטטוס ללקוחות, טיפול בסוגיות הקשורות בתפעול המשלוחים (חשבוניות, צפי הגעות, הודעות ללקוחות וכיו"ב),
פתרון בעיות בזמן אמת בדגש על שירות מהיר ומקצועי.


דרישות

אנגלית ברמה טובה (דיבור, כתיבה וקריאה)
יכולת עמידה בעבודה טכנית של הקלדת נתונים
בוגרי/ות קורס יבוא ויצוא/ משלחים – יתרון משמעותי!

תנאים טובים למתאימים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עבודה לפי שעות

עד שנה ניסיון

תיאור

עבודה כפרילנסר/ית מהבית

טיפול במשלוחי יבוא ימיים ואוויריים - תקשורת שוטפת עם לקוחות, פתיחת הזמנות במערכת, קבלת הצעות מחיר מסוכנים בחו״ל, ניהול מו"מ על מחירים. מעקב אחר ההזמנות, עבודה מול סוכנים בחו"ל, משלחים, עמילי מכס ומשרדי ממשלה עד התרת המשלוחים מהמכס.


*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

דרישות

נכונות לעבודה של 2-3 שעות ביום
לעבוד באופן עצמאי (משרת פרילנס)
ניסיון של לפחות שנה ביבוא מחברה מסחרית / חברה שילוח.
אנגלית ברמה טובה מאוד - ניסוח וכתיבה.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה ממוחשבת.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מקצועי/ת ואמין/ה בארגון. העבודה דורשת אחריות אישית גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת ארגון ותיאום . התפקיד כולל בין היתר: ניהול רכש ולוגיסטיקה , הכנת מצגות ומסמכים, מענה טלפוני, , מעקב תקציב,מנהלות ועוד.העבודה במשרה חלקית.העבודה היברידית ,גמישה ומתאימה גם למשרת אם .
החברה עוסקת ברכש ולוגיסיקה עבור לקוחותיה בחו"ל כשמרבית התקשורת מול הספקים במזרח הרחוק והלקוחות באפריקה ובאירופה.

דרישות

ראש גדול, עצמאי, אנגלית ברמת שפת אם .
אקסל ואופיס ברמה גבוהה
ידע בהכנת מצגות
יכולת ניהול זמן

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון