דרושים יבוא /יצוא | הצעות עבודה שילוח בינלאומי | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום יבוא /יצוא במקצוע שילוח בינלאומי

יבוא /יצוא


שילוח בינלאומי


נמצאו 26 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

תיאור

חברת גלובלית ב בתחום השילוח הבינלאומי מחפשת אותך  לתפקיד ראש צוות למחלקת יבוא ימי.
במסגרת התפקיד:
עבודה אל מול משרדים ממשלתיים ורשות המכס.
מתן שירות ללקוחות עסקיים אסטרטגיים
ניהול צוות עובדים בנושאין מקצועיים ובנושאי פרט
(פתיחת תיקים, הכנת תיקים למכס,מעקב משלוחים ,טיפול בדוקומנטים, אישורים ורשיונות.
תעדוף משימות , גורם סמכות מקצועי אל מול דרישות הלקוח.

דרישות

דרישות התפקיד:

ניסיון בתחום העמילות המכס ביבוא הימי- חובה.
ניסיון בניהול עובדים- חובה
הסמכת פקיד/ת ריש/וי- יתרון משמעותי.
זמינות למשרה מלאה א-ה- 8:00-17:06 + זמינות לשעות נוספות -חובה.
אחריות, "ראש גדול" , יכולת ראייה מערכתית.
יחסי אנוש טובים
יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
יכולת הגעה עצמאית לאשדוד
המשרה פונה לשנים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא נדרש ניסיון

תיאור

פליינג קרגו DHL -מובילה עולמית בתחום השילוח הבינלאומי, מחפשת אותך לתפקיד משמעותי במחלקת הייצוא האוירי.
אם תחום השילוח הבינלאומי מעניין אותך ואתה מחפש חברה מובילה לעשות בה קריירה הגעת למקום הנכון :)
התפקיד כולל טיפול ותפעול הזמנות ייצוא אווירי, קשר מול סוכנים, הזנות נתונים. הכשרה מעשית על חשבוננו, מבטיחים לך הרבה עניין, התפתחות אישית, סביבת עבודה מאתגרת ומהנה... תנאים טובים למתאימים.

דרישות

. יכולת עבודה מול מחשב (הכרות עם OUTLOOK)
2. דייקנות
3. אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה והבנה)
4. יכולת עבודה בצוות
5. יכולת הגעה עצמאית נתב"ג
6. העבודה במשרה מלאה (עבודה במשמרות בוקר וערב)

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברה תעשייתית גלובלית באיזור זכרון דרוש/ה מתאמ/ת יצוא לקוחות חו"ל!

• קשר עם לקוחות ברמה יומית, הפקת הצעות מחיר, אישורי הזמנה, עדכון ומעקב אחר מועדי אספקה, הפקת תעודות משלוח וחשבוניות.
• קשר עם לקוחות בנושאי תלונות, דרישות, בקשות וכד' והעברתם לטיפול הארגון
• מעקב ותזכורת מקדימה ללקוחות בנושא גבייה
• עבודה מול לקוחות אסטרטגים של החברה
• טיפול במשלוחים: עבודה מול משלחים, עמילי מכס, חברות בלדרות
• עבודה שוטפת ותמיכה במנהלי המכירות

דרישות

ניסיון ביצוא - חובה!
ניסיון בעבודה עם חברות שילוח – יתרון
יתרון לבעל/ת תואר אקדמאי
אנגלית – טובה מאוד, רוב העבודה מתבצעת בשפה האנגלית. שפות נוספות יתרון
שליטה מלאה ב Office
ניסיון בעבודה עם מערכת ERP
יכולת הגעה עצמית

פתח בחלון חדש

שתף

  • • מעקב ותזכורת מקדימה ללקוחות בנושא גבייה
    • עבודה מול לקוחות אסטרטגים של החברה
    • טיפול במשלוחים: עבודה מול משלחים, עמילי מכס, חברות בלדרות
    • עבודה שוטפת ותמיכה במנהלי המכירות'>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת שילוח ותיקה ומובילה בתחום דרוש /ה רפרנט /ית עמילות.
מהות התפקיד: מתן מענה מקצועי ללקוחות המובילים במשק, הכנת תיקים והגשתם למכס,
בדיקת תקינות מסמכים, התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים ועוד.
אופציות קידום למתאימים /ות.
אוירה משפחתית ומגובשת
משרה מלאה - ראשון עד חמישי + שישי אחת לשלושה שבועות.
המשרה ממוקמת בשוהם

דרישות

ניסיון בתחום עמילות המכס - חובה.
אנגלית ברמה טובה.
הכרות עם היוניפרייט - יתרון.
תעודת פקיד /ת רישוי - יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת שילוח מובילה דרוש /ה רפרנט /ית יבוא אווירי F/U
מהות התפקיד: אחריות על כל תהליך היבוא מרגע פנייתו של הלקוח עד להגעת המטען ליעד.
התנהלות מול לקוחות מובילים במשק הישראלי והגלובלי, מתן הצעות מחיר ומעקב עד לסגירתן,
התנהלות מול סוכנים ומעקב אחר מטענים.
ולמה כדאי לך לעבוד אתנו?
כי אצלנו יש עבודה בצוות, פעילויות רווחה וכמובן - עובד /ת חברה מהיום הראשון.
המשרה ממוקמת בשוהם

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות

ניסיון בתפקיד זהה - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
יכולת עבודה בצוות, מתן שירות מצוין, יכולת שיווק ושכנוע.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת טרנסוורלד דרוש /ה רפרנט /ית תפעול יצוא אווירי.
קליטת משלוחי יצוא אווירי, התנהלות מול מכס יצוא, התנהלות מול חברות תעופה, בדיקת תקינות מטענים וביצוע מעקב אחר המטענים.
העבודה במשרה מלאה (משמרות בוקר / צהריים) + שישי אחת לשלושה שבועות.
יכול להתאים גם לסטודנטים /ות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות

אנגלית ברמה טובה.
בעל /ת תואר ראשון /לימודי תואר ראשון - יתרון .
יכולת עבודה במשמרות (08:00-17:00 / 15:30-23:30).
רצון להיות חלק ממשפחה ומצוות מגובש.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

מהות התפקיד: מתן מענה מקצועי ללקוחות המובילים במשק, הכנת תיקים והגשתם למכס,
בדיקת תקינות מסמכים, התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים ועוד.
אופציות קידום למתאימים /ות.
אוירה משפחתית ומגובשת
משרה מלאה - ראשון עד חמישי + שישי אחת לשלושה שבועות.
המשרה ממוקמת בשוהם

דרישות

דרישות: ניסיון בתחום עמילות המכס - יתרון.
אנגלית ברמה טובה.
הכרות עם היוניפרייט - יתרון.
תעודת פקיד /ת רישוי - יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בפריסה ארצית
דרוש/ה:

מנהל/ת תיקי לקוחות - יבוא.
ניהול תיק לקוחות בתחום השילוח הבינלאומי, דגש על יבוא ימי.
ליווי הלקוחות ותפעול המשלוחים מרגע קבלת ההזמנה ופתיחתה במערכת ועד להגעת המשלוחים ליעדם הסופי.
מתן הצעות מחיר, תמחור משלוחים, מעקב אחר המשלוחים - follow up ודיווחי סטטוס ללקוחות.
עבודה שוטפת מול חברות ספנות, סוכנים בחו"ל, לקוחות , המכס ונותני שרותים (נמל, רשויות רגולטוריות)

דרישות

ניסיון בתחום השילוח הבינלאומי / הלוגיסטיקה.
עדיפות לניסיון ביבוא.
ניסיון בשירות לקוחות.
אנגלית ברמה טובה מאוד.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה ממוחשבת.
אסרטיביות ושירותיות ברמה גבוהה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה תעשייתית בראש העין,
דרוש/ה:

מתאם/ת יצוא ומשלוחי צד ג' (Drop Shipments)

משרה מלאה.

תפעול משלוחי יצוא ימיים ואוויריים ומשלוחי צד ג' (Drop Shipment) - קבלת הזמנות מלקוחות בחו"ל, הכנת הדוקומנטים, קבלת הצעות מחיר ממשלחים ועמילי מכס, ניהול מו"מ על תנאי הובלה ומחירים, תיאומים מול משלחים ומובילים יבשתיים, booking בחברות ספנות/תעופה, תיאום הגעת המשלוח לנמל היעד, פיקוח על תהליך המכס ומעקב אחר הגעת המשלוחים ליעד הסופי.

דרישות

ניסיון ביבוא / יצוא שנה לפחות - יתרון.
אפשרי ללא ניסיון בתחום - בוגרי קורס יבוא יצוא וסחר בינלאומי.
ניסיון במשלוחי צד ג' - יתרון משמעותי.
אנגלית ברמה גבוהה.

פתח בחלון חדש

שתף


  • משרה מלאה.

    תפעול משלוחי יצוא ימיים ואוויריים ומשלוחי צד ג' (Drop Shipment) - קבלת הזמנות מלקוחות בחו"ל, הכנת הדוקומנטים, קבלת הצעות מחיר ממשלחים ועמילי מכס, ניהול מו"מ על תנאי הובלה ומחירים, תיאומים מול משלחים ומובילים יבשתיים, booking בחברות ספנות/תעופה, תיאום הגעת המשלוח לנמל היעד, פיקוח על תהליך המכס ומעקב אחר הגעת המשלוחים ליעד הסופי. '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס ברמת-גן,

דרוש/ה:

רפרנט/ית תפעול יבוא ימי.

משרה מלאה.

תפעול משלוחי יבוא ימיים - פתיחת ספדים במערכת, טיפול בדוקומנטים, תמחור תיקים, שידורים למכס, בדיקת צפי הגעת המשלוחים לנמל ומתן הודעות ללקוחות על הגעות. בדיקת חיובים של נותני שירותי נמל, מסופי מטען, חברות ספנות וסוכנים בחו"ל, והפקת חשבוניות ללקוחות.

דרישות

ניסיון בתפעול יבוא ימי מחברת שילוח - חובה!

ניסיון בשידורים למכס ותמחור תיקים.

אנגלית ברמה טובה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 אחרון

כניסה לחשבון