הצעות עבודה פקיד/ה | Muvtal

לוח דרושים

דרושים במקצוע פקיד/ה

פקיד/ה


נמצאו 18 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

מזכירה למשרד עורכי דין

פורסם בתאריך 16-10-2019

משרד עורכי דין

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

למשרד עורכי דין במגדל משה אביב דרושה מנהלת משרד אחראית, חרוצה ומסודרת. שכר הולם.

דרישות

שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - חובה!
ניסיון קודם- יתרון
מקצועיות
ראש גדול
סדר וארגון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

דרושה פקידה לחצי משרה

פורסם בתאריך 20-10-2019

משרה חלקית

תיאור

לחברת סיעוד לסניף כפר סבא
דרושה פקידה/ רכזת לתפקיד אדמיניסטרטיבי, שרותי.
עבודה בחצי משרה בוקר/ צהריים
ידע במחשבים חובה
נסיון בעבודה שרותית
שפות: עברית / רוסית/אנגלית

דרישות

שרותית
מענה טלפוני ופרונטלי
עבודה עם לקוחות
מענה טלפוני
פגישות פרונטלית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

מחפש /ת משרה גמישה? יש לך לפעמים שישי או ימים פנויים במהלך השבוע? הצטרף /י למערך מילוי מקום בבתי ספר וגנים בכל הארץ!
קבלת הצעות עבודה ישירות לנייד לפי השעות, הימים והאזור שבו תבחר /י לעבוד.
קבלת הצעה מתאימה? מאשרים את הבקשה ומגיעים לעבודה!
הזדמנות לצבור ניסיון בהדרכה, להרוויח שכר נאה ולהשפיע על דור העתיד!
שכר ליסודי וגני ילדים: 41.66 ש"ח.
שכר לחטיבות ותיכונים: 53.64 ש"ח.
דרישות: - בעלי /ות 12 שנות לימוד או אקדמאים /ות או סטודנטים /ות.
- ניסיון בהדרכה - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות

אקדמאים / סטודנטים ללא ניסיון או בעלי 12 שנות לימוד
-ניסיון בהדרכה-יתרון
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת השכרת רכבים דרוש/ה פקיד/ה למתן שירות בסניף השכרת רכב ברעננה.
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינמית וצעירה.
קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!.
יחסי אנוש טובים.
פניות למשרה מלאה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
עבודת לטווח ארוך
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת השכרת רכבים דרושה פקיד/ה בסניף בת'א דרום
מהות התפקיד:
טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר 5300 בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!.
יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

  • מהות התפקיד:
    טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
    משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
    שכר 5300 בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
    שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
    סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

    קליטה ישירה לחברה!'>שלח מודעה לחבר

  • למשרות נוספות בחברה

עוד

משרה מלאה

תיאור

פקיד/ת שירות פרונטאלי/ת למתן שירות בסניף השכרת רכב הירקון ת"א.
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00/18:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס 5500+ בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!. יחסי אנוש טובים.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

תיאור

אוהבת עבודה דינמית ? שמחה לעזור לאנשים?
לחברת סיעוד ותיקה בפריסה ארצית דרוש/ה רכזת כח אדם דוברת רוסית .
משרה מלאה בבת ים, 8-16.30.
התפקיד כולל ראיון וגיוס מטפלות לעבודה בביתם של הקשישים,
מתן מענה טלפוני ופרונטלי בסניף, עבודה בצוות רב מקצועי

דרישות

שליטה טובה בישומי מחשב
רוסית ברמת שיחה - חובה!!
המודעה פונה לגברים ונשים.
בבקשה לציין ציפיות שכר.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

Facilities Assistant - Receptionist

פורסם בתאריך 12-10-2019

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור


To direct client related and all other pings in an efficient, accurate, professional and pleasant manner.
Provide coverage of reception area with a courteous, pleasant and professional presence, greeting and assisting all visitors.
Ensure all walk in guests sign in on the kiosk.
Manage the reception area, ensuring always tidy and professional at all times newspapers and magazines refreshed and fridge topped up on a daily basis.
Support department administration.

דרישות

Excellent communication skills.
Ability to interact with all members within the company & handle a busy customer facing reception desk.
Ability to handle multiple requests and work in a fast paced environment.
Ability to accurately complete tasks assignments & responsibilities in timely manor.
Demonstrate a high level of initiative and be proactive.
Dependable and flexible, able to work independently as well as part of a team.
Responsiveness to customer requests/service issues.
Well spoken.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לענקית השילוח הבינלאומי FC DHL דרוש/ה עמיל/ת מכס לתפקיד בק אופיב הכולל טיפול בתיקי ייבוא, הקלדתם ובדיקתם, קשר מול הרשויות השונות וטיפול בדוקומנטים ואישורים.

דרישות

יכולת עבודה מול מחשב ויישומי OFFICE-חובה
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

חברת FC DHL ,חברה מובילה עולמית בתחום השילוח הבינלאומי, מחפשת סטודנטים/ות למשרה משרדית.
במידה ואתם/ן מחפשים/ות עבודה בזמן הלימודים אנו מבטיחים לכם/ן סביבת עבודה מאתגרת ומהנה... תנאים טובים למתאימים..
המשרה כוללת עבודה מול ממשקים ממוחשבים, הזנות נתונים ומענה טלפוני.
.מה אנו מציעים?
#הכשרה מקצועית
#ביטוח בריאות
#מתנות בחגים ובימי הולדת ופעילויות גיבוש חברתי

דרישות

יכולת עבודה מול מחשב (הכרות עם OUTLOOK).
דייקנות.
נכונות לעבודה במשמרת ערב 2-3 פעמים בשבוע 16:00-22:00 +משמרת בוקר בשישי לסירוגין.
אנגלית ברמה בסיסית
יכולת עבודה בצוות
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון