דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה פקיד/ה | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות במקצוע פקיד/ה

אדמיניסטרציה ומזכירות


פקיד/ה


נמצאו 155 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

עבודה עם וורד, תוכנת מחשב לחשבונאות, הכנת מסמכים לרואה החשבון, רישום צ'קים, ניהול יומן.

דרישות

אנחנו צריכים עובדת עם ידע בסיסי ב-Word, אם היא יודעת אנגלית אז זה טוב מאוד, תעבוד על בסיס קבוע בטווח הארוך. מלכתחילה ניתן להתחיל לעבוד חצי יום עד שתצברו ידע וניסיון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מזכירה

מדיטסט

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

למכון בדיקות רפואיות דרוש/ה מזכירה בעלת תודעת שירות, אדיבות וחריצות
משרה חלקית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברת ג'יני ליפט מקבוצת אופיר ישראל בע"מ
דרושה מזכירה אדמיניסטרטיבית להתחלה מיידית.

התפקיד כולל:
- שליחת הצעות מחיר.
- החתמה על הסכמים.
- הכנת תעודות שוטפות.
- מעקב וטיפול בגבייה.
- שת"פ עבודה עם לקוחות הקבוצה וכו'...


המשרה בנס ציונה
שעות עבודה א-ה 8:30-15:30 (חמישה ימים בשבוע,7 שעות ביום)
נא לציין ציפיות שכר.

דרישות

דרישות התפקיד:
* ידע בחשבשבת - יתרון.
* ידע באופיס ברמה טובה – חובה.
* ידע בהנהלת חשבונות-יתרון.
* אחריות, ראש גדול, יחסי אנוש טובים, עבודת צוות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • דרושה מזכירה אדמיניסטרטיבית להתחלה מיידית.

    התפקיד כולל:
    - שליחת הצעות מחיר.
    - החתמה על הסכמים.
    - הכנת תעודות שוטפות.
    - מעקב וטיפול בגבייה.
    - שת"פ עבודה עם לקוחות הקבוצה וכו'...


    המשרה בנס ציונה
    שעות עבודה א-ה 8:30-15:30 (חמישה ימים בשבוע,7 שעות ביום)
    נא לציין ציפיות שכר.

    '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

למשרדנו, שורר ושות' עורכי דין, המתמחה בנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ה
שעות המשרה הינם בימים א'-ה' , מ- 09:00-17:00 ללא ימי שיישי
משרדנו נמצא במגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9 בני ברק


דרישות

ידע בתוכנות אופיס
יחסי אנוש טובים ומוטיבציה
עבודה יסודית, הגדלת ראש ומקצועיות
סביבת עבודה נוחה וצוות חם
תנאים טובים למתאימים/ות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שעות המשרה הינם בימים א'-ה' , מ- 09:00-17:00 ללא ימי שיישי
    משרדנו נמצא במגדל הכשרת הישוב, ז'בוטינסקי 9 בני ברק


    '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

לספא בייתי באווירה כפרית דרושה עובדת שתרצה לקחת חלק בניהול הספא וצוות העובדים. תהנה מהתפקיד מישהי אסרטיבית, ואחראית, שחשובה לה התפתחות ויצירתיות ונהנת לתת שירות עם חיוך.
עבודה 50% משרה, 2.5 ימים מלאים כולל יום שישי אחד בחודש. מתאים לסטודנטים.
תאור תפקיד: • ניהול פעילות שוטפת של הצוות ומתן פתרונות בזמן אמת.
• קבלה ושירות לקוחות • תפעול שוטף של הספא ומתקניו • טיפול בהצעות מחיר, הזמנות, גביית כספים • מענה אדמיניסטרטיבי • הפקת דוחות ומשימות בק אופיס • שיווק ופרסום ברשתות החברתיות.

דרישות

רכב חובה להגעה
• יכולת עבודה עצמאית • שרותיות, אמינות ואסרטיביות יסודיות, מקצועיות, דיוק, ראש גדול, אחריות • ניהול מו"מ ותקשורת בין אישית טובה • יכולת עמידה בלו"ז תחת לחץ • ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עבודת משמרות

תיאור

התפקיד כולל תקשורת שוטפת עם צוות הסטודיו, ניהול יומן, קשרי לקוחות וספקים.
עבודה לטווח ארוך לפחות שנה
זמינות לעבודה מידית, התחייבות למשמרות בוקר וערב הכוללת שתי משמרות ערב לפחות וימי שישי פעמיים בחודש.

דרישות

המשרה מיועדת למתגוררים בחיפה בלבד לא כולל קריות.
קלאסי למי שמעוניינ.ת בכמה שעות שבועיות להשלמת הכנסה בסביבת עבודה מפרגנת, כולל אימונים בחינם על בסיס מקום פנוי.
נדרשת יכולת תפעול מספר ערוצים במקביל, ביניהם אופיס בסיסי ואפליקציות תקשורת בנייד.
תקתקנ.ית ומסודר.ת עם אנרגיות גבוהות
חייכנ.ית ואוהב.ת א.נשים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

לא נדרש ניסיון

תיאור

מזכירה לחצי יום, או 3 ימים בשבוע מתאימה לסטודנטים.

דרישות

אנחנו צריכים עובדת עם ידע בסיסי ב-Word, אם היא יודעת אנגלית אז זה טוב מאוד, תעבוד על בסיס קבוע בטווח הארוך. מלכתחילה ניתן להתחיל לעבוד חצי יום עד שתצברו ידע וניסיון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

וורקי

תיאור

לחברה מובילה בראשון לציון מערב דרושה פקידת הזמנות
הקלדת הזמנות,תפעול ואדמניסטרציה, גבייה ,תיוקים ועבודה משרדית
א-ה, 08:00-17:00
יום שישי אחת לחודש- 07:00-11:30
שכר 8000 ש"ח +החזר נסיעות 500 ש"ח
(לאחר כ-3 חודשים השכר עולה אוטומטית ל- 8500 ש"ח)
קליטה ישירה לחברה טובה עם סביבה נעימה !

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

וורקי

תיאור

לחברה מובילה בשוהם דרושה פקידת תפעול ולוגיסטיקה
א-ה -08:00-17:00
העבודה כוללת הפקת תעודות משלוח, הקלדת הזמנות,הזמנת ציוד ,מענה ללקוחות בנושאי הספקה,טפול בנושאי מנהלה: רכבים, סלולר, תקשורת, הקלדת דוחות נוכחות
שכר 11000 ש"ח +500 ש"ח החזר נסיעות +תנאים סוציאליים מלאים וסביבת עבודה נעימה מאוד

דרישות

דרישות
ניסיון קודם או זהה יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה על תוכנת פריורטי -יתרון משמעותי

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

וורקי

תיאור

לחברה מובילה בראשון לציון מערב דרושה פקידת הזמנות
הקלדת הזמנות,תפעול ואדמניסטרציה, גבייה לקוחות ,תיוקים ועבודה משרדית
א-ה, 08:00-17:00
יום שישי אחת לחודש- 08:00-11:30
8500 ש"ח +החזר נסיעות!
קליטה ישירה לחברה טובה עם סביבה נעימה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 ... 16 אחרון

כניסה לחשבון